-
Număr conținut
73 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1993
-
Motocicleta
check
-
Numar Moto
check
-
Club
does not compute
za_sly's Achievements
Newbie (1/14)
-
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Bineinteles batrine. Momentan incerc sa ma pun la curent cu ce mai e de facut pe aici pe la servici, ca deh, mi-am facut de cap 2 luni prin tara. Si s-au adunat o tona de memo-uri si to do-uri.. Stii cum e... Ca nici tu nu scape de biletele si mailuri de la servici.. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am revenit in Bucuresti, dupa aproape 2 luni de plimbari prin tara. Nu in concediu, cum mi-as fi dorit, ci cu jobul. La africapra nu s-a mai facut nimic. Poate saptaminile astea (2) care le stau in Bucuresti, pina plec din nou, reusesc sa dau jos roata si sa o duc la Pedros. Poate reusesc sa ajung si la Ionut sa imi recuperez parbrizul (thx boieru, sper sa te ajute). Oricum, vroiam sa va multumesc inca o data pentru ajutorul oferit. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
becul este intr-adevar de 21w pe frina, 5w pozitie. Daca ai gasit si pcbul e perfect. Baga mare, daca e facut bine montajul, merge din prima. Mesaj completat La mine a intrat intr-o cutie de dimensiunea unei cutii de chibrituri. Si am bagat silicon peste, dupa ce am facut reglajele. Nu am masurat-o, sa iti zic exact ce dimensiuni are. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am si incercat-o. E si facuta. Merge la mine pe motor de aproape 2 ani. PCB nu am. Eu am facut montajul pe o bucata de universal, l-am bagat in cutie, si l-am acoperit cu silicon. Acelasi montaj l-am pus pe Matizul unui prieten, pe stopul ala suplimentar de la luneta. Si acolo merge de 2 ani, fara probleme. Niste note suplimentare, apropo de piesele necesare si de reglaj. Daca pentru Q2 folositi TIP117, o sa fie nevoie de o bucatica de radiator. Eu am folosit celalalt tranzistor, TIP146, care nu are nevoie de racire. Pentru Q1, metal in paranteza, inseamna varianta cu capsula metalica. Ar mai fi de adaugat ca eu am facut setarile pe masa, in casa, iar cind am montat povestea pe motor, era cu totul altceva. Verificati in casa daca functioneaza schema, iar reglajele ar fi bine sa le faceti pe motor. Nu mi-am batut capul prea tare cu ce se intimpla prin instalatia electrica, mai ales cind merge motorul, dar pe motor se comporta altfel schema. Ma refer la numarul de flashuri pe care le facea stopul, inainte sa ramina tot timpul aprins. O sa caut si linkul de unde e preluata schema, si o sa revin. Ca preturi (de unde imi cumpar eu piese) am gasit : integratul 0,42 RON 2N2222A,met 1,78 RON TIP146 2,5 RON trimmer 50K 1,87 RON Restul (rezistente,condensatori) nu cred sa sara de 5 RON. Ar mai fi cutia si cablajul, dar asta depinde de fiecare in parte... Mesaj completat Cum ziceam si mai sus, montajul este functional, la mine pe motor. Se poate vedea oricind, cum functioneaza. Neagu poate sa confirme chestia asta. Sau Boieru. Sau Pedros. Mesaj completat Eu trebuie sa le multumesc tuturor celor care au facut reparatia asta posibila. Si subscriu si la felicitari. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ionut, ia de acilea schema... pentru frina. IC1 = CD4093UBE, CMOS Q1 = 2N2222A (metal) Q2 = TIP117,TIP146 R1,R6 = 50K, trimmer R2,R5,R7,R9 = 10K,1/4w R3 = 100K,1/4w R4 = 47K,1/4w R8 = 2K7,1/4w C1 = 33uF, 25V C2 = 3.3uF, 25V Schema nu e a mea... Tot pe net am gasit-o, si am zis sa o incerc si eu. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Da, subscriu, Pedros a fost super. Dupa o noapte de munca, s-a tinut tare. Bravo Pedros ! Placutele pe spate sint schimbate, parca in toamna. Vine si un set nou pe fata, dar dupa ce se repara roata. Ca oricum o dau jos, si pot sa umblu linistit pe acolo sa le schimb, cit e roata in deplasare. Nu e problema cu gratarul. Am zis doar ca nu te uit, nu ca imi doresc neaparat simbata asta. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am ajuns ok acasa. Motorul este in garaj, pina mai pe seara cind ma apuc sa ii dau jos roata sa i-o dau lui Pedros. Si poate saptamina asta ma apuc de carene. Inca o data, MULTUMESC TUTUROR. Multumesc si gazdelor si tuturor celor care au participat la interventie, si din nou, nu numai lor. Nu ma asteptam sa duc motorul in remorca si sa pot sa plec cu el pe roti. Recunosc, motorul a plecat tot in remorca cum a venit, dar numai din cauza lipsei RCA-ului valabil. Boierule, jos palaria ! Ai avut dreptate cu cele 2 ore. Si nu te uit cu ceapa aia la gratar, ca mi-a ramas gindul la ea, de cind a zis Roxi ca e ceva extraordinar.. Mesaj completat Motorul e pe roti, functional.. Se poate merge cu el, desi roata fata e cam opt, conform parerii generale... Mai am de pus la punct carenele, si de indreptat roata, si l-am repus in drepturi. Multumesc pentru ajutor. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
OK. Cum am un raspuns de la omu' cu remorca, si furca de la Pedros, o sa imi permit sa te deranjez. Thx. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Huh... din pacate timpul nu a fost prea darnic cu mine. Am fost plecat din Bucuresti cu jobul, ca daca nu plecam, ramineam jobless.. Azi revin cu detalii despre transhumanta africanei. O sa il sun pe amicul cu remorca, sa vad cind ma poate ajuta, si pe maestrul Pedros, sa dau o fuga pe la el sa salt furca. Unde trebuie sa ajung cu leviatanul ranit ? Si eventual un interval orar, sa stiu daca pot sa plec seara de la servici, sau imi iau o zi de concediu. Inca o data, multumesc. :D -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am pus si eu banii in contul ala... Azi, sau miine am un raspuns de la un amic apropo de o remorca si un drum pina in Valeni, sa aduc motorul la tine. Am mai gasit si un set de semeringuri de amortizoare, un litru de ulei Motorex(parca) 5W(tot parca). Le arunc si pe alea acolo, linga motor. In functie de ce timp am la dispozitie, promit sa iau legatura cu Pedros, sa iau si furca de la el, ca daca amicul imi spune ca ma poate ajuta el cu transportul motorului, e pacat sa mai platim la o firma de curierat. Inca o data, MULTUMESC. TUTUROR !. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Un set de simeringuri pentru amortizoare am eu pe acasa. Il pun la bataie. Il luasem pentru furca de pe motor, dar n-am ajuns sa ii schimb. Am reusit sa schimb uleiul, dar atit. Deci, simeringurile le pun eu la bataie. Despre adus la Valeni, cred ca pot sa rezolv. Am un vecin care are un papuc. Tot el m-a "ajutat" si cind a trebuit sa duc motorul la constatator, deci cred ca nu e o problema daca ii mai cer o data masina, sa vin pina la Valeni. Ii pun o intrebare, poate chiar azi, daca il prind pe acasa, si revin cu noutati. Mai ai nevoie de ceva ? Scule ? Am un baros de vreo 10 kile.... Cum facem cu banii ? PS. THX ! -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Acum chiar ca am ramas fara cuvinte. Discutii au fost. Din fericire pentru mine, am o sotie intelegatoare, care mi-a inteles pasiunea si ma lasa in b o i i mei sa imi fac damblaua cu motocicleta. Banuiesc ca imi permite sa o citez... "E motorul tau, mi se pare corect si normal sa decizi tu ce trebuie facut. Daca vrei sa il repari, repara-l... Daca vrei sa il dai, da-l. Cum nu m-am bagat niciodata in pasiunea ta, nici acum nu cred ca e cazul sa o fac." Well, din punctul meu de vedere, raspunsul asta nu era greu de banuit. Din pacate, accidentul asta a venit cum nu se poate mai prost. Am demarat actele pentru casa la primarie, si cine a trecut prin asta, stie ce inseamna (financiar). Am mai modificat/imbunatatit una-alta pe la casa, ca deh, vine iarna. Din fericire, eu am zis ca e fierul meu si ii sint dator cu o reparatie. Deci, pentru ca altfel nu accept aceasta laudabila initiativa a voastra, pentru care va multumesc, din nou, pun si eu ceva banuti la toata povestea asta. Sa fie in prima faza diferenta de care mai e nevoie. Adica 50 de ron. Plus ce scule/aparate mai am si eu prin curte, daca va fi nevoie de asa ceva. Restul maruntzishurilor + berea +tzuica (pentru Pedros) si, bineinteles, gratarul, ca asa merge berea mai bine, le platesc tot eu. Numai sa imi spuneti unde/cind ne stringem sa executam "Operatiunea monstrul" si in ce formula, ca sa stiu sa vorbesc de o masina sa pot sa car motorul, si ce mai e de luat. Inca o data, multumesc. Ma repet, dar simt ca e nevoie, nu ma asteptam la asa un raspuns. Din partea tuturor. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
In mod onest si fara nici un ascunzis, pot sa zic ca daca se repara, nu mai pleaca de la mine. Oricum, NU aveam de gind sa o dau. Imi place prea tare motorul asta. D-aia m-am si omorit atit sa il iau si sa mi-l fac asa cum vreau eu, si d-aia mi-a si luat ceva vreme pina am anuntat pe forum ca il dau... Ca sa iti faci o idee cam ce inseamna, pentru mine, motorul... Inca am in curte un URAL. Perfect functional. Si nu m-am indurat sa il vind, desi mi-am luat Africana, intre timp. Prefer sa il tin acolo, si sa ma mai dau cu el, din cind in cind. Este fierul meu, in care am bagat munca, dragoste, nervi... Dar care, ca si Africana, mi-a oferit niste satisfactii enorme, si m-a dus acolo unde am vrut eu, fara comentarii.. Dar, asta e partea sentimentala a problemei, si banuiesc ca am plictisit, deja, suficienta lume pe aici. Am vorbit cu Pedros la telefon, si am stabilit ca anunt aici ce decid ca urmeaza sa fac, dupa o discutie mai detaliata cu soata. Inca o data, pentru toti, MULTUMESC. PS. Si pentru ca am tot vorbit de pompa de benzina, zic eu ca pot sa ajut, macar cu atit. Pentru cine se pricepe un pic cu un letcon si ceva chei, mai jos e schema pentru modificarea pompei, sa scapati de problema cu contactul buclucas. La mine pe motor merge de aproape un an si citeva mii de km, fara probleme. La Pedros, de asta vara. Piesele sint uzuale, nimic iesit din comun, si relativ ieftine. Undeva in jur de 15 ron. Cine are nevoie de ajutor/lamuriri/detalii, ma gaseste la acelasi numar de telefon, sau PM. PPS. Schema nu e a mea. E luata de pe net, de pe un site italian. Cred ca pot sa gasesc si adresa, daca are cineva nevoie de ea. -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Sincer, nu ma asteptam la un asemenea raspuns din partea voastra, mai ales ca nu asta am cerut. Nici nu stiu ce sa zic. Am ramas fara cea mai subtirica bruma de vocabular, care ar fi putut, eventual, sa cuprinda si cuvintele care sa exprime ce simt. Oricum, ahem, revenind la chestii mai "lumesti", iaca si pozele. Nu sint nemaipomenite, ca le-am facut cu telefonul (inca duc tratative cu juniorul sa imi spuna pe unde a abandonat camera) in garaj, ca nu am reusit sa scot motorul mai la lumina. In principiu, eu zic ca va puteti face o idee de cum arata motorul. Cind recuperez camera, promit sa vin cu poze mai ok. Oricum, in momentul asta, vreau sa va multumesc. Tuturor. Indiferent daca toata povestea asta se finalizeaza cu reparatul fierului, sau cu vinzarea lui, cind ma pun pe picioare cu banii, berea o dau eu... -
Honda AfricaTwin - XRV650/750
topic a răspuns lui za_sly în Axa cu Scameul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Roata, culmea, este inca in mintile ei. Doar 2 spite au sarit din janta. In rest, ea se invirte, frineaza. Bine, astea in limita vitezei cu care am dat-o jos din papuc si am bagat-o in garaj. Cit despre cadru... habar nu am daca e strimb au ba. Impactul nu a fost la cine stie ce viteza.... max. 40 kmh, pentru ca in cei 3-4 metrii pe care i-am avut la dispozitie, am reusit sa mai reduc. Zic ca impactul a fost la viteza asta pentru ca in afara de carena, nu s-a spart nimic. Farurile sint intregi si functionale. Semnalizatoarele, parbrizul la fel. Oricum, probabil ca o sa se vada mai bine despre ce vorbesc, in poze. Cel mai sigur, luni. Problema pompei de benzina am rezolvat-o cu ceva banuti, si citeva ore de munca... N-am vrut sa ma bag pe vacuum, ca nu eram sigur de ce am de facut, si trebuia sa o pun repede inapoi in schema, ca m-a lasat asa cum se intimpla mai intotdeauna, cind imi era lumea mai draga. Adica pe drum spre mare. Dar acum stiu ca nu mai moare decit cind se sfisie membrana, sau se duce de ripa vreo supapa de pe acolo.