Sari la conținut

Axa cu Scame

Super Membru
  • Număr conținut

    3.450
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.wolfmoto.ro
  • Yahoo
    wolf.moto

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    apr 2002
  • Motocicleta
    TT600RE
  • Numar Moto
    regulamentar
  • Club
    --- Calaret liber

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa 350/634; Moto Guzzi V65TT; Honda NX650 Dominator; Honda XRV750 Africa Twin, Honda Transalp 600, Honda CB250RS, Suzuki DR350SE, Yamaha TT600RE
  • Interests
    Rock, viata si vin la gheata

Vizitatori Recenți Profil

5.590 citiri profil

Axa cu Scame's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutari tuturor ! Va asteptam si anul acesta la iernat , pentru al 7-lea sezon consecutiv, in aceleasi contitii avantajoase ca si anul trecut, la acelasi pret: 450 lei pentru toata iarna.
  2. Azi e balci mare la Televiziune, la rondul cu "padurea fermecata" : multe masini de politie, jaloane pe carosabil, reporteri TV si tot tacamul, opresc tot inclusiv motociclisti. Se pare ca pesedeii au ramas fara bani de furat si i-au scos pe baieti la produs. Care va stiti cu vre-un nod in papura, evitati zona. Daca aflati mai exact ce vaneaza, scrieti aici sa nu ne-o luam pe carca gratuit.
  3. Motoarele pregatite........check! Izopren,sac,prelata.........check! Lada cu castraveti murati.....check! Chilotii de ploaie.............check! Ignition..............check! And...........lift-off........ Veniiiiiiiiiiimmmmmmmm! P.S. Mai jos atasez programul, asa grav cum l-a prevazut Broasca:
  4. Axa cu Scame

    CZ

    La ultima curatenie in beci am mai gasit o sacosa de vestigii comuniste,CZ si Jawa... un ambreiaj de CZ175, pedale,pistoane si alte maruntisuri. Le dau pe toate cui ii trebuie si vine sa le ia, daca postati o poza cu o bere rece e suficient
  5. Cazare Moto : 300 lei pana la primavara cu transport gratuit in 29 si 30 decembrie ! Pentru ce timp a mai ramas din sezonul de iarna, va oferim acum posibilitatea de a baga motocicleta la adapost cu numai 300 lei pana la sfarsitul lunii aprilie si asiguram transport gratuit pentru Bucuresti, valabil azi si maine (29-30 decembrie). Mai avem doar cateva locuri, va rugam sunati din timp pentru a programa transportul.
  6. Salut ! Daca ai dejantat anvelopa la vulcanizare auto, cel mai probabil ti-au indoit discul cu presa. Nu ar fi prima data cand se intampla...intotdeauna trebuie sa stai cu ochii pe "dorei" si sa-i atentionezi inainte de a face manevra gresita. La ce povestesti tu , ar trebui sa ai o abatere laterala de la 2 mm in sus, iar maximul admis ar fi cam 20 de sutimi. Exista solutii, dar trebuie intai vazut cat de grav este...
  7. Salutari ! Tin minte ca mi-a venit un gs in service cu simptome asemanatoare acum 2-3 ani si s-a dovedit ca cine asamblase ultimul carburatoarele uitase un o-ring...sus la ciuperca de vacuum. Verifica sa ai o-ringul la ambele carburatoare, altfel trage aer. Piesa nr 15 de mai jos....spor la surubarit!
  8. Salutare tuturor! Cu oaresce regret va anunt ca grupul calaretilor de africane s-a imputinat cu unul, adica tocmai am vandut mobra de la care a pornit acest topic in 2006 ... Totusi comunitatea s-a imbogatit cu un nou membru, respectiv fericitul nou proprietar , care nu e tocmai strain de forumul nostru. /index.php?/topic/723681-honda-xrv-750-africa-twin-rd07a-1999/&do=findComment&comment=3927438 Adio dar raman cu voi
  9. Salutari ! Dupa ce ai avut exc si duke, vei scoate la vanzare un proaspat achizitionat tenere in maxim 2 saptamani ). Ai ajuns intr-un punct unde toti ajungem pana la urma, si anume tocmai ti-ai dat seama ca producatorii moto dupa 2000 incoace s-au (cuvant urat) pe nisa asta de piata, adica a celor care stiu sa foloseasca un enduro-touring la limita,solo sau cu bagaje full si pasager, si in offroad si pe sosea. Acestia sunt prea putini si nu intereseaza economic fata de o mare categorie de motociclisti care vin de pe stradale si cred ca un varadero sau un v-strom au ceva "enduro" in ele , sau altii care se urca direct pe un 1200 GS Adv numai pentru ca isi permit si oricum maximul de enduro pe care il fac e linia de tramvai pe piatra cubica. "Piata" moto este cea din vest, iar acolo nu mai poti scoate o motocicleta de pe sosea decat in cadru organizat, caz in care mergi direct pe un cross, iar a ta ramane doar pe strada. Au calculat ca daca ar scoate un 750 decent cu 200 kg la plin, 80 de cai si suspensii bune , ar ramane cu ele nevandute, pentru ca oricum noi, astia, asteptam sa se invecheasca un pic pana sa ni le permitem sh. Suntem inca privilegiati in Europa pt ca mai putem scoate mobra "la noroaie" la liber. Din cate ai povestit optiunea ta acum care intra si pe buget este un F800GS, pe care sa-l protejezi cu scut,crashbar-uri si sist de bagaje. Atata doar ca trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca noul tau motor de 7000 de euro poate sa isi borseasca uleiul pe motor din 20 in 20 de mii de km si are in el atata electronica de nu o mai descurca nici aia din reprezentanta cand incepe sa se aprinda pomul de craciun in bord. PS 990 Adv iti da senzatii foarte "ude" daca te tin bracinarii sa dai in el cat poate el sa duca, pe sosea si in coclau... probelma e ca te impinge la situatii necugetate, iar cand eziti.....gata, l-ai scapat. A, si in oras iti fierbe bijuteriile de familie de nu iti mai trebuie nimic dupa o zi de vara in bucuresti... Spor la alegeri !
  10. Poti folosi fara probleme o pompa radiala in locul celei normale, daca volumul de lichid impins la o cursa normala a manetei e suficient, dupa cum ti-au recomandat si forumistii de mai sus... ca regula generala, daca etrierii motocicletei donatoare au pistonase mai multe/mai mari ca diametru sau macar la fel, pompa va face treaba buna si pe modelul tau. In principiu, ar trebui sa ai o forta de franare mai mare la o apasare mai fina a manetei.
  11. Si despre intinderea corecta a lantului e ceva de povestit, dar , pe scurt: "Sageata" sau "burta" lantului pe cricul lateral sau central, dup caz, e data de manualul producatorului pentru a ajunge la acelasi rezultat: cand axul pinionului de atac se aliniaza perfect cu axul basculei si cu axul rotii, lantul trebuie sa fie perfect intins dar nu tensionat. Aici sunt incluse majoritatea motocicletelor, cu suspensie conventionala. Asadar, intinderea lantului nu depinde in nici un fel de incarcatura motocicletei, ci doar de geometrie. Cum "sageata" lantului se masoara de obicei pe cricul lateral, fara incarcatura pe moto, din geometrie rezulta la clasa enduro o sageata de 40-50 mm sau mai mare, iar la sportive si stradale cca 15-30 mm. Ca regula generala, cand nu esti sigur, il lasi un pic mai slab, nu strica nimic. Daca il strangi prea tare strici mai repede lantul si rulmentii din iesirea cutiei si de la roata.
  12. Salut ! Kitul de lant are si el o viata proprie, care incepe asa: 1: kitul nou, montat in service , reglat cum trebuie, in cca 1000 km isi face rodajul initial, lantul se "lungeste" un pic( cu exceptia celor "pre-rodate" de la fabrica), trebuie intins nitel; 2: kitul rodat, necesita curatare si ungere periodica, nu cere reglaj intindere cu miile de kilometri; 3: incepe sa apara uzura, pasul lantului se mareste, dintii pinioanelor incep sa se uzeze, cere intindere din ce in ce mai des 4: kitul e aproape gata, pe ultima mie de kilometri cere sa fie intins de mai multe ori, uzura creste exponential, dintii se ascut, incepe sa zornaie. Daca tragi de lant in spatele foii de la roata se ridica de vezi juma' de dinte sau chiar un dinte intreg, e timpul sa arunci cheia dupa sifonier si nu mai mergi cu moto pana nu schimbi kitul de lant. 5: Incepe zona de pericol in care lantul se poate rupe sau sare de pe foaie cand accelerezi mai tare intr-o curba. Dintii de la pinion si foaie se ascut pana se barbieresc, simti pe acceleratie si frana de motor cum lantul " sare dinti" . Ai avut destul noroc pana acum, e cazul sa te opresti! Se poate schimba si numai lantul si refolosi pinioanele vechi, dar scurtezi mult viata noului lant . Mai sunt multe lucruri de discutat despre subiectul asta, amanuntele pot deveni foarte "tehnice" , dar lucrurile de baza sunt mai sus. Daca nu esti sigur in care faza din cele de mai sus te gasesti, cel mai bine rogi pe cineva care se pricepe sa verifice, orice motociclist mai vechi sau un service iti va oferi un sfat cu placere. Spor la plimbari !
  13. Un alt sezon moto e aproape de incheiere si dorim sa multumim celor care ne-au acordat increderea lor in cei aproape 4 ani de activitate, devenind clientii nostri. Acestora le oferim intaietate la ocuparea locurilor pentru iernat si ii rugam sa ne contacteze pentru a rezerva loc. De asemenea, oaspetii noi sunt bine veniti , in limita locurilor disponibile. La fel ca si in anii trecuti, echipa WolfMoto va ofera posibilitatea gazduirii motocicletei pe timpul iernii, in incinta service-ului nostru, in intervalul noiembrie 2013 - martie 2014, la un pret de 350 lei pentru toata perioada. Oferta include: Verificare tehnica “din roata in roata” la receptia motocicletei, pregatirea pentru iernat, intretinerea acumulatorului pana in primavara. In plus, in aceasta perioada putem efectua lucrari de orice fel, de intretinere si reparatii, la cererea dvs., inclusiv furnizarea de consumabile si piese de schimb. Service-ul nostru e localizat in Bucuresti Str Tipografilor, sectorul 1, (in spatele Casei Presei) si este dotat cu sistem de supraveghere video si alarma 24/24 h. Pe timpul iernii activitatea service-ului se desfasoara dupa program normal, de luni pana vineri .Optional, asiguram transport cu remorca specializata. Pentru detalii si programari, sunati la : 0755 961 230 - Irina 0727 132 163 - Axa 0733 627 147- Andrei Email: wolf.moto@yahoo.com comenzi@wolfmoto.ro
  14. Nu cred ca aveai cum sa ajungi la problema asta pentru ca ai demontat/montat ambreiajul, daca nu ai facut si altceva. Verifica daca iti inchid bine toate supapele( evacuarea) sau daca ramane actionat decompresorul. Sa nu traga aer fals pe langa admisia in cilindru, care sa duca la amestec sarac. Sa nu ai membrana de carburator sparta--> amestec sarac. Cert e ca daca insisti sa mergi cu el asa, prajesti motorul. Spor!
  15. Daca plecati in concediu cu motocicleta, sigur va trebuie un spray de lant la voi...de ce sa nu fie unul bun ?
×
×
  • Creează nouă...