Sari la conținut

Motorino

EX+
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2008

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Huatian 50 4T retro

Motorino's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut ! Deloc ! Am scos saua (4 suruburi, cheie tubulara de 10) si bateria (de fapt bateria prima). Jiclorul e pe stanga carb. pe lateral. Invartesti de el cu surubelnita din trusa scuterului putin cate putin si lasi cateva sec sa vezi cum merge motorul (mot. il pornesti la pedala, evtl. tinand acceleratia un pic trasa) . Cand merge cel mai turat la ralanti (asa cum il avusesesi inainte) il lasi asa. La mine reglajul e cu fanta surubului de aer la orizontala. Aprinzi farul si reglezi ralantiul din surubul lui pana maerge incet si constant, cu becul abia aprins, si motorul toarce incet, ca un ceas. Asta o sa-ti dea o frana de motor a-ntaia ! Eu am avut probleme cu pornirile la rece pana sa reglez aerul, dar de-atunci merge f. bine. La oprire, seara, poti sa-l turezi un pic inainte sa scoti cheia, cum faceau camionagii pe vremuri si ramane un pic de benzina in carb si porneste si mai usor a doua zi. Sau , da, ine acceleratia un pic rotita cand ii dai la automat. Dar eu in general il pornesc cu pedala si de la a aoua sau a tria pedala porneste f. frumos (nu-mi place scartaitul electromotorlui !!!) Uite un link bun (intra intot foruumul) http://chinesescoots.forumwise.com/chinese...thread4683.html http://chinesescoots.forumwise.com/chinese...thread5958.html A ! Neaparat verifica=ti TOATE suruburile de la furca fata, care pot fi slabite (pericol mare de tot !) si in general suruburile de la carene etc, care pot cadea pe strada.... Multa bafta, e un scuter f. frumos si comod ! Cred ca ne-am intalnit ieri pe Kisseleff !
  2. Si eu am un scuter ca al tau, doar ca scrie Turtle pe el, e facut de firma Huatian si e portocaliu. Si al meu pornea cam greu, dar in prima zi i-am reglat jiclorul de aer de la carb. si acum merge foarte bine. Dupa primii 600 km si-a dat drumul, are demaraj, viteza de 52-53 fara probleme. Am avut mici probleme electrice, dar le-am rezolvat singur. La 3oo km mi-au schimbat "ei" uleiul cu un Texaco 10W30 care a mers cam zgomotos, asa ca la 8oo am pus eu Aral 20W50 si niste aditiv cu teflon, ca sa n-am probleme daca merg la vit. maxima pe timp de vara. Acum merge super bine, a scazut zgomotul de motor, mai ales la 75% (40 kmh) si chiar imi placa cum merge ! A! L-am luat de la Nico-Simo de langa targ, cu 33 mil, si are 2 ani garantie.
  3. Eu am un scuter chinezesc de 50 4T cu carb. nemodificat, nedelimitat (52 kmh) care consuma mereu, fix 2,4 ~2,5 l la suta si merg normal cu el (mai tot timpul la maximum). Are fix 1000 km.
  4. Salut ! Sunt scuterist provenit din masinist sau conservar, cum am auzit pe aici ! Dar sunt inca un pasionat biciclist ! Asa ca mi-a fost usor pe scuter. Iar acum fac scoala moto si in maxim o luna sper sa-mi iau si carnetul. Am luat pentru inceput un scuter retro, replica dupa Honda Joker sau Shadow Scooter, care la randul ei a fost o replica dupa ceva misto la vremea ei... L-am luat pentru ca era frumos si foarte, foarte comod, chiar pentru doua persoane. Prietenul meu cu Vespa ET2 50 2T a zis ca nu-i bun, ca e slab si e prea lat ghidonul, si sa nu-l iau. Nu-mi pare rau pt ca am reglat carburatorul si acum merge f.f. bine si ghidonul lat ma ajuta sa nu fac prostii prea mari in trafic: ma strecor relativ bine si o iau si pe trotuar cand am loc. Asfalt uscat tuturor !
×
×
  • Creează nouă...