Salut !
Deloc ! Am scos saua (4 suruburi, cheie tubulara de 10) si bateria (de fapt bateria prima). Jiclorul e pe stanga carb. pe lateral. Invartesti de el cu surubelnita din trusa scuterului putin cate putin si lasi cateva sec sa vezi cum merge motorul (mot. il pornesti la pedala, evtl. tinand acceleratia un pic trasa) . Cand merge cel mai turat la ralanti (asa cum il avusesesi inainte) il lasi asa. La mine reglajul e cu fanta surubului de aer la orizontala. Aprinzi farul si reglezi ralantiul din surubul lui pana maerge incet si constant, cu becul abia aprins, si motorul toarce incet, ca un ceas. Asta o sa-ti dea o frana de motor a-ntaia !
Eu am avut probleme cu pornirile la rece pana sa reglez aerul, dar de-atunci merge f. bine. La oprire, seara, poti sa-l turezi un pic inainte sa scoti cheia, cum faceau camionagii pe vremuri si ramane un pic de benzina in carb si porneste si mai usor a doua zi. Sau , da, ine acceleratia un pic rotita cand ii dai la automat.
Dar eu in general il pornesc cu pedala si de la a aoua sau a tria pedala porneste f. frumos (nu-mi place scartaitul electromotorlui !!!)
Uite un link bun (intra intot foruumul)
http://chinesescoots.forumwise.com/chinese...thread4683.html
http://chinesescoots.forumwise.com/chinese...thread5958.html
A ! Neaparat verifica=ti TOATE suruburile de la furca fata, care pot fi slabite (pericol mare de tot !) si in general suruburile de la carene etc, care pot cadea pe strada....
Multa bafta, e un scuter f. frumos si comod ! Cred ca ne-am intalnit ieri pe Kisseleff !