Jump to content

blazer27

EX+
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    szanto_i@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    mures...ludus
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    MS 08 VZE

blazer27's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ce sa mai spun....bai nene,sunt in domeniu auto-moto de vreo 15 ani....NU puteam sa fiu chiar asa de ipocrit ca sa bag ulei auto in motocicleta...VALVOLINE 10 W 40 API SG 4 T si referitor la ,,Încă o întrebare: cum ai ajuns la concluzia că trebuie desfacut motorul, făcea ceva zgomot?``....cum am mai povestit dupa ce am ajuns cu ea acasa am mai incercat sa o pornesc....NIMIC...parca ceva nu lasa motorul sa se invarta...pui mei...si atunci mia picat fisa..era si incalzit de mi-a pornit termocupla(apa era pe rosu) Ce era de facut pai am dat jos bujia de la pistonu de la care se auzea bataia...si am bagat o surubelnitza...e...am impins de ea in jos si.........spre NEFERICIREA mea pistonul a coborat....stiam ori boltzul de piston ori cuzinetzii de la biela....sii erau cuzinetii... ........nu am mai prea avut timp de el acuma in ultimul timp....sunt sofer de camion ,numai in week-en ce mai dau pe acasa....poate la iarna... Hai pa ne mai auzim... astept rasp cand am dus ambielajul la rectificat...cei de acolo au zis ca are un strat mai special....adica mai tare....dar nu e adevarat...chestia asta e doar la masini.la motoare este facut in totalitate din otel calit Iar cuzinetul este facut din BRONZ GRAFITAT...este un material cam moale....aproape ca si CUPRU,si asta ca sa permita ungerea,pt.ca estfe facut la cote fixe ,iar daca uleiul este de calitate ,motorul nu are cum sa se uzeze.....e....la mine asta a fost,norocul meu ca nu a fost ceva mai grav Si daca vreo data o sa-ti treaca vreun cuzinet prin mana...ia un cutit si vezi ca il poti taia cu el cand am dus ambielajul la rectificat...cei de acolo au zis ca are un strat mai special....adica mai tare....dar nu e adevarat...chestia asta e doar la masini.la motoare este facut in totalitate din otel calit Iar cuzinetul este facut din BRONZ GRAFITAT...este un material cam moale....aproape ca si CUPRU,si asta ca sa permita ungerea,pt.ca estfe facut la cote fixe ,iar daca uleiul este de calitate ,motorul nu are cum sa se uzeze.....e....la mine asta a fost,norocul meu ca nu a fost ceva mai grav Si daca vreo data o sa-ti treaca vreun cuzinet prin mana...ia un cutit si vezi ca il poti taia cu el
  2. uleiul de care spuneam este VALVOLINE 10W40 4T in legatura cu semicuzinetii ARTIZANALI .......... tin sa te anunt ca din cauza uzurii , ambielajul a trebuit rectificat si biela la fel; asa ca din aceasta cauza NU AVEAM CUM sa gasesc semicuzineti originali de HONDA la dimensiunea respectiva (am cautat pe www.motoparts.fr) erau 3 tipuri de semicuzineti cota 1 , cota 2, cota 3 (pana si cota 3 era prea subtire). Ambielajul nou era la pretul aproximativ 300 euro si bieal 70 euro, semicuzinetii 34 euro + taxa de expediere. Asa ca dupa parerea mea nu merita sa ii comand. Pana la urma am decis sa bag ulei MOTOREX 10W40, pe care l-am comandat de pe www.motozone.ro daca mai ai ceva de adaugat la ideiile mele astept sa imi scri
  3. am deosebita NEPLACERE sa va anunt ca VACA mea sete desfacuta......DE TOT!!!!!!!.......din cauza uleiului de proasta calitate sa-u dus semicuzinetii de la biela....am desfacut motorul ....am constatat problema ....La un atelier de rectificat in Targu Mures au rectificat ambelajul(30 RON)....si la un alt atelier ,tot in Targu Mures un nene foarte simpatic pt. 150 RON mi-a rectificat biela si a facut semicuzinetii pe masura....mi-am comandat MOTOREX de pe www.motozone.ro ,am curatat capacele de garniturile vechi....si sapt. viitoare o sa asamblez jucaria.. Mai revin eu cu amanunte
  4. Salutare dragi colegi Transalpisti..... tin sa va anunt ca sunt fericitul detinator al unui Honda Transalp din 1988 ...... A fost adusa din Italia anul trecut in Iulie....ca si un fidel motociclist am zis ca fac schimbul de ulei .....mi sa recomandat Valvoline 10 w 40 API SG am facut 8000 de km cu el a venit iarna.....a trecut iarna si am zis ca fac iarasi schimbul sa nu mai am grija lui chiar in sezon.......zis sii facut dupa vreo 3 sapt. ....incepe sa apara o mica bataie (la o turatie de 4000 rpm)....nu e chiar de neglijat ...e... Intr-o buna zii desfac saua ...iau rezervorul...desfac capacele de la cilindrul din spate(asta ca sa fac reglajul la supape)...fac reglajul si in fata si in spate,tinand cont de toate detaliile pe care le-am gasit in manual. Dupa vreo doua sapt. apare o mica problema electrica ...cele din urma m-am decis sa duc vaca la Targu Mures pt reparatii(la electricitate nu ma bag)... Trec vreo doua zile...ma suna gagiul de la Targu Mures sa merg dupa motor....pe drum spre casa apare o bataie mai profunda la motor...ma decid sa opresc intr-o benzinarie...intre timp apa urcase aproape la maxim.... . /style_imag...icons/icon9.gif ....in cele din urma am sunat un prieten sa vina cu camionul meu dupa mine.... ajungem acasa.....dupa vreo saptamana....desfac vacutza mea cea draga........Tin sa mentionez ca la momentul de fatza motorul meu de dragi 600 de cmc e intins pe o masa de 3/2 m ....Asa ca...CONCLUZIA DEFECTIUNII: 1. pornind de la SUPER PENALUL ulei VALVOLINE 10w 40...ungerea motorului a fost mai scazuta...presiunea era OK 2. daca va amintiti...am mentionat de defectiunea electrica...ea era ca nu mergea scanteia la pistonul din spate 3. din motive miraculoase a ajuns benzina in ulei(o mica cantitate) 4. uleiul si-a pierdut calitatiile de ungere 5.cel mai dureros lucru a fost ca mi sau dus semicuzinetii de la biela(pistonul din spate)sunt varza Asta e...la totzi ni greu...dar nu la fel:)) dragi Transalpisti...daca cumva stiti unde as putea sa gasesc piesle necesare....sau macar sa ma indrumati spre o cale...si daca careva mai doreste ceva informatii legate de componentele motorului....sunt la disp. lui 0743 328 433 Istvan
  5. Uite ...chiar apreciez sfatul tau...si din aceasta cauza m-am decis sa dau motorul jos....capacele de la chiulasa..sa scot lantul de distribitie si supapele...dupa care reglez jocul la supape(0.10 mm) montez la loc si bag un 15 w 50 ...sa vedem cum mormaie atunci ...si apropo Korben...te rog foarte frumos sa-mi spui parerea ta despre intentiile mele Legat de jocul segmentiilor..motorul are 39000 km rulati din care 15000 de mine...are o viatza super ...adica merge extraordinar....NU cred ca ar avea vreo legatura cu bataia asta....oricum...asta ramane de vazut...Peace
  6. Detin un Transalp fabricat in `88........600 V ,PD 06...e la mine din August anul trecut.....acuma de vreo 2 sapt. ia aparut o bataie la motor,mai bine zis un clantanit asa mai subtire......dar se audesi ma dispera pt. ca ia aparut tocmai acuma la inceputul verii....acuma intrebarea mea pt voi este:...CE S-AR FFII PUTUT INTAMPLA.....?????????se poate sa fie din cauza uleiului(VALVOLINE 10W40 API SG).........daca bag un ulei mai gros?....ce se intampla ....astept sugestii si comentarii....am mare nevoie de ajutor.....nu vreau sa-mi stric motoru Multumesc anticip[at
  7. da mai prietene.....in ziua de azi totul e posibil...daca vrei fac si pt tine o pereche de crash-bar
×
×
  • Create New...