Sari la conținut

cosmax

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    cosmax_yo

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    19.09.2009
  • Motocicleta
    Suzuki SV 650s
  • Numar Moto
    IF 19 COX

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Benelli 491, Yamaha YZF r125

cosmax's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Seamana cu un rezervor de Suzuki. Daca este de Suzuki, poti desface pompa de benzina de sub rezervor (dupa ce il golesti) si iti lasa o gaura de 10 cm (diametrul) fix sub locul unde ai tu indoitura. Poti baga mana sa impingi usor pana sare la loc, fara alte complicatii.
  2. Este foarte posibil sa ai apa/ mizerie in benzina. (varianta usoara patita de mine tot la SV) Vezi ca in partea stanga a motocicletei, sub rezervor (intre grindele cadrului) ai un "surub" care regleaza relantiul. Este usor accesibil si sigur o sa il vezi. Incearca sa ridici putin relantiul si vezi cum se comporta. Daca tragi de acceleratie si tot moare motoul, deja intri la partea de mecanica/ electrica destul de complicata si cel mai bine este sa il duci la service.
  3. Mergi direct la RAR cu actele pe care le ai si o sa te indrume ei. Probabil o sa dai o declaratie notariala si se rezolva totul. Daca ai factura pe mobra si taxele de transport +vama (bonuri/facturi) o sa iti faca cartea in 2 ore.
  4. Pune inapoi filtrul stock! Nu degeaba are gura aia de "aerisire" la carena de fata. (Pentru modelul <2006). Am intalnit foarte multe cazuri de genul la motoarele in 2t si in majoritatea cazurilor filtrul de aer era "sport" sau buretele filtrului original era rupt/gaurit/deteriorat.
  5. Din ce stiu Derbi gpr 125 4t/Yamaha r125(4t)/Aprilia Rs4 125 (4t) Au alimentare prin injectie.
  6. Eu cred ca te contraziceai aiurea. Instructorul se referea ca poti sa iei categoria A daca ai 24 de ani impliniti fara 2 ani de experienta in A2. Faza cu 2 ani de experienta in A2 este pentru cei care fac 18 ani,dobandesc A2 ul si la 20 de ani dau pentru A.
  7. Hornet sigur nu o sa reusesti! Are mai mult de 70kw nelimitata.
  8. Cu acelasi cdi fugeam 95-100 km/h Variatorul tre sa il schimb!!! Cureaua e in perfecta stare!
  9. Am pus toate piesele corect.....eu am schimbat rulmentii de la ambileaj!!! nu ambreiaj(variator) !!! NU are pierderi de compresie!! Port casca,k am avut experientza neplacuta de a da q "dovleacul de asfalt" si nu mai vreau!!!! Multumesc!
  10. Salut!!! Am un Benelli 491 gt. De curand i-am schimbat aprox tot ce tine de piese "vitale' : set motor,pompa apa,rulmenti ambileaj,bujie,filtru de aer,magnetou,cdi! si piese mai putin "vitale":cablu acceleratie,frana spate,placute de frana,cablu kilometraj,oglinzi,baterie,becuri ..etc . Problema este urmatoarea....toate astea...nu le-am pus pe toate o data..le-am pus pe rand!!! Si pana sa imi pun rulmentii de la ambileaj...scuterul urca repede in viteza si ajungeam cu el la 95-100km/h,acum mai mult de 50-60km/h...nici la vale nu iau mai mult ...trage motorul inapoi k si cum as pune "frana de motor"! Mentionez k toate piesele sunt noi!!! Ma poate ajuta cineva?? (Piesele mi le-am montat singur!!) Motorul este MINARELLI!!! Am pus si 2 poze cu scuterul!!! (Pozele sunt din 11.05.2008..cam vechi dar merg)
  11. Ms pt sfat!! Altcineva??? Cand am zis "drum lung" ma refeream la fuga!
  12. Frate...am si eu nevoie de un sfat!!! Am un Benelli 491 LC si m-am gandit sa ii schimb si eu rolele de la variator. Ma puteti ajuta q un sfat: Voi ce gramaj ati alege???(Pt demaraj(sub 4 grame) sau pt drum lung???(peste 4 grame)) Id ul meu cosmax_yo ....astept sfaturile voastre...macar aici pe forum...dak nu p id:P:P:P THX!!!
  13. Salut!!! Sunt nou p aici si am vazut k parerile voastre i-a ajutat p multi!!! Ma intreb dak puteti sa ma ajutati si p mine!!! Am un Benelli 491(50 cc...adus din italia)...si nu am cartea lui...cum pot sa o iau??? Am inteles k la RAR ps: acte p care le am : Factura+chitanta,vama+chitanta,contract v-c. Pls...help me!!! Asfalt uscat!!! Astept parerile voastre!!!
  14. Salut!!! Sunt nou inregistrat...si am vazut k unii si-au rezolvat prbl q sfaturile voastre!!! Poate puteti sa ma ajutati si p mine!!! Am un benelli 491(2001)....si am o prbl la el q turatiile.......NU se tureaza:((((. Deci...sa o iau cu inceputul......demarajul ...e super...plec p o roata q el......asta din cauza k se tureaza calumea la plecare...dar dak am plecat dupa loc...imediat scad turatiile d parca as frana....abea se accelereaza (. Stie care care o fi prbl??? App...il am d 3 ani....nu mi s-a stricat nici o data motorul!!! L-am segmentat in Noiembrie 2007!!! Eu ma gadeam k ar fi ceva de la variator sau cdi(cdi-ul l-am schimbat acum 2 saptamani...si tot degeaba ...am mai dat si 300 lei p un CDI sport:(( ) Help me!!! (app...are 50cc....2t....si lua o viteza de 110km/h...acum mai mult de 90 km/h nu mai ia!!! Si dak ii i-a....ii i-a destul de greu) Multumesc mult!!! Asfalt uscat!!!!
×
×
  • Creează nouă...