Sari la conținut

th3_reap3r

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007

Vizitatori Recenți Profil

192 citiri profil

th3_reap3r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Iti impartasesc sentimentul, dar consider ca este de preferat sa traiesti pana ai asfalt ca sa poti sa mergi pe el. Correct me if I'm wrong.
  2. Probabil ca o sa imi iau cate 10-20 de injuraturi de la fiecare persoana care citeste postul asta, dar o imi exprim si eu totusi punctul de vedere legat de problema gropilor. Da, exista gropi in asfalt. Da, autoritatilor nu le pasa si sunt complet indiferente la problema. Asta inseamna ca trebuie sa ne sinucidem? Exista vre-un motociclist care sa nu stie ca romania are problema cu drumurile? Nu cred. Exista vre-un motociclist care sa nu stie cat de periculoasa poate fi o groapa in asfalt chiar si la viteze mici (40-50Km/h)? Nu cred. (pentru cei care raspun da la aceasta intrebare le spun de pe acum RIP) Si acum stirea de ultima ora: s-au inventat o anumita categorie de motoare care sunt gandite special pentru asa ceva (drumuri accidentate). Si da, acest mesaj este dedicat special celor cu sportive! De ce? Nu o sa cred pe nici unu cand imi spune ca si-a luat motor de 600-1000cmc, cu 4 cilindri in linie si cu >100cp sa mearga cu viteze de <60Km/h in oras. Viteza aia legala este si ea gandita totusi (in mod paradoxal fata de conceptia multor oameni persoanele alea care au facut aceste legi/reguli chiar gandesc). Intr-un mod eviti o groapa la 50km/h, altfel o eviti la 90Km/h (daca mai ai timp). Intr-un mod treci printr-o groapa cu un motor de enduro (Honda Transalp, Dominator, Suzuki V-Strom, etc) care sunt gandite ptr asa ceva, altfel te infigi intr-o groapa cu un GSXR, CBR, Friebalde, R1 sau ce o mai fi la moda ca sa arati "kool". In alta ordine de idei, in momentul in care te sui in sa iti asumi automat un risc (in mod consistent de preferat): masini, pietoni, gropi, animale, etc. oricare dintre acestea putand duce la o fatalitate. A-ti asuma un risc nu inseamna sa fii constient de el, ci sa fii pregatit sa suporti toate consecintele! Avand aceasta idee in minte, transmit cele mai sincere condoleante familiilor care au avut de suferit in urma acestor intamplari tragice si RIP persoanelor care au decedat. Ce as dori sa se inteleaga din ce am scris mai sus: cand nu ai pe unde nu ii dai gaz. Da, trebuie remediata problema, starea drumurilor este deplorabila, dar nu trebuie sa mori ca sa accentuezi acest lucru. Pentru cei care or sa comenteze: da, sunt complet anti-vitezane atata timp cat ma aflu pe teritoriul Romaniei din simplul motiv ca nu exista nici macar 1 drum in romania unde sa poti sa mergi conditii de completa siguranga cu >200Km/h (viteze de pana in 200 poti atunge si cu motoarele mai sus mentionate). In momentul in care o sa avem autostrazi cum sunt in Franta sau Germania se schimba problema. Drive safe si asfalt uscat.
  3. Sincer chiar nu pot sa spun ca imi pare rau ptr ce patit, exista atatea avertizari, orice scuterist fara casca cred ca a fost oprit macar o data de catre politie si dat amenda, etc. Ce fac este este o ALEGERE PROPRIE, riscurile fiind foarte bine cunoscute si le-a asumat si le-a si suportat... din pacate "the hardest way". Daca ei "vor sa este cu11" este fix problema loc.. in fond si la urma urmei este si acesta un proces de selectie naturala...
  4. th3_reap3r

    Accident Crangasi

    Curba aia este extrem de aiurea proiectata (deh... inginerii din romania). Cel putin pe sensul crangasi->apaca asfaltul este vizibil inclinat spre exterior... drept urmare numarul mare de accidente (majoritatea mortale) care au avut loc in curba aceea. Din cate imi dau seama si pe sensul apaca->crangasi este putin inclinat asfaltul tot spre exterior avand tendinta sa te arunce direct in gardul de protectie de la 41. Nu am mobra de prea mult timp (~6 luni), dar desi trec pe acolo aproape zilnic (cu sau fara pasager) nici o data nu ii dau mai mult de 60-70km/h... din pacate accidentul acesta nu este singurul de care am auzit in curba accea vara asta, dar este singurul care s-a terminat asa de tragic ... RIP:(
  5. Salut, Ma poate ajuta cineva cu un manual ptr o Honda NTV (an de fabricatie 1993)? Sau macar niste detalii despre la cati KM trebuie schimbat uleiul de la motor si cardan, ce cantitati trebuiesc puse si ce tip de ulei? Multumesc anticipat
  6. Am permis de 7 luni si motor de vre-o 4. O singura cazatura mai serioasa.. in mare parte din lipsa de experienta: noapte (cam 11-12), luminarea stradala pe zona aia nu mergeau, viteza 40-50Km/h, niste cabluri care tarversau drumu de la un stalp daramat spre unu care era in picioare si o conserva care venea din fata cu faza lunga pusa. Roata fata mi s-a prins in cabluri, motoru s-a oprit eu am continuat sa zbor inca vre-o 5-7 metri. Eu am scapat cu 2 julituri motoru cu cateva chestii rupte (aripa, ambreaj, parbriz, bord). Un "botez" destul de rapid.. dar din fericire fara urmari grave
×
×
  • Creează nouă...