Sari la conținut

lucianbeleuzu

EX+
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    lucianbeleuzu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    AR-000184

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Gilera DNA 50

lucianbeleuzu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. am si eu o problema sper sa o rezolvam impreuna... nu am nici o relatie cu cineva care sa mai aibe o Gilera DNA 50, tocmai de asta apelez la varianta cu forumul... si anume am nevoie de cineva care sa masoare curentul primit de baterie cand motoru e aprins, respectiv cand motorul e aprins + un consumator (farul neaparat) aprins si el. si sa-mi zica ce ii indica aparatul in ambele cazuri. am nevoie de informatia asta pentru ca releul meu de incarcare era busit, asa ca l-am schimbat, si cu motoru aprins cel vechi imi dadea 11.7V, cu faru si motorul ambele aprinse 10.2V, iar acum am luat un releu nou (sh defapt), care imi da cu motoru aprins 14.2V si cu ambele aprinse (motor+far) 13.6V-13.8V... dar cred ca tot nu-i suficient sa incarce bateria cand exista consumatori (farul in special). asa ca am nevoie de info asta de la cineva dispus sa ma ajute, sa vad daca problema mea e tot de la releu, sau... din alta parte. multam frumos.
  2. defapt surubul ala e cu cursa acceleratiei... si da intr-un fel "combustibil" cum ii zic toti stiam de cele 2 - 2.5 - 3 ture si dupa aia din ureche... dar cu celalalalt care e cu aerul cu amestecul cum e? din cate am citit pe undeva unpic de benzina si ceva mai mult aer... ok, asta in ture cat ar fi? e o dilema totala
  3. Salutare tuturor Am si eu o problema, trebuie sa reglez carburatorul la Gilera DNA 50, pana acum am incercat "n" variante insa nu am avut rezultate satisfacatoare. Momentan rulez cu ea avand surubul de amestec infiletat la maxim si inapoi cam 1.5-2 ture, iar celalalt surub care e in afara e pus astfel incat sa mearga ok. Ideea e ca printre variantele care le-am aplicat dadusem si peste una care aplicata... imi pornea scuterul din prima la pedala sau automat, dar nu tragea ok. Acum cu varianta pe care v-am zis-o mai sus, trage ok, relantiul e undeva pe la 2400 - 2500 rpm, dar nu porneste din prima pedala ca la cealalta varianta, uneori porneste la prima pedala daca e cald motorul alteori nu... Deasemenea tin sa va precizez, din proprie cunostinta, ca daca motorul nu are un mers rotund, nici nu incarca bateria in parametrii normali. Zic asta pentru ca e testata! Ziceti-mi si mie exact cum se regleaza carburatorul ei, ca la "carte" ca sa zic asa. Stiu! Mai exista topicuri pe tema asta, insa vreau sa stiu daca le asta e vreun regim aparte sau ce naiba de nu-i gasesc punctul bun in reglaj, spuneti-mi va rog exact cum sa procedez, ca-mi ies fire de par alb si imbatranesc langa ea tot incercand... Nu-mi spuneti sa ma duc in service va rog, ca sunt prea incapatanat, e un scuter cu motor in 2 timpi, trebuie sa-i dau si eu de cap cumva candva...
  4. greseala mea ca am postat unde nu trebuie... daca incurca asa de date un moderator e rugat sa-l mute unde ii e locul... si gata on-topic: in seara asta mi-am pus alarma (ps: zicea cineva ca nu era supravegheat, era! de portarul blocului care la momentul respectiv era in pauza, la urmatoarea scara)... mai am de cuplat doar semnalele la alarma, si pornirea motor (sa vad daca o pun sau nu) dar sambata nu in cursul saptamanii ca nu am timp... ma interesa sa "urle" doar cand se umbla pe la ea, si mi-am atins scopul. cauciuc nu ma doare... asa e, e mai nasol cand iti rupe ceva pe la frane sau mai stiu eu ce... nu plang neaparat dupa cauciuc, dupa cum am mai zis in max. o luna sau doua trebuia schimbat ca e praf... e vorba doar de gest. asflat uscat.
  5. sa-l mute cineva la discutii intre noi... si gata inca putin si-mi dati cu o caramida in cap... daca-s nou si nu stiam ce vrei?!
  6. De ce zic asta? Pentru ca romanii chiar sunt nesimtiti... de ce? Pai exact aproape de centru, unde parchez eu dna 50-ul, cineva cu foarte buna vointa si bun simt a reusit sa-mi taie cumva cauciucul spate... nu asa de adanc incat sa nu mai pot pleca, insa nici mult nu mai rezista! Nu inteleg scopul acestui lucru? Un retardat mintal n-am ce zice si nici nu merita atat de multa atentie... precis a fost vreun tigan scuipat din ma-sa direct in civilizatie fara notiuni de bun simt sau mai stiu eu ce... oricum lor le lipsesc multe, iar in mare parte, ce nu au stiu sa-si "procure" fara nici o problema. Drept urmare... in zilele care urmeaza ma duc sa-mi iau cauciuc pe 140/R14-80 deh... ce sa-i faci bine ca era cat de cat tocit si ar fi trebuit schimbat de ceva vreme.
  7. fir-ar sa fie... dar ce a patit mana aia defapt de a fost nevoie sa bage "tija" aia?
  8. @S_o_r_i_n_DNA: invata gramatica limbii romane te rog dupa care imi poti adresa alte posturi... nu inteleg ce te agiti in halul asta cand cineva spune ceva... toti punem avea pareri, fiecare are parerea lui, da? Si Leo Vinci chiar nu se merita! Asta am zis, nu am zis ca e fake, nu am zis nimic de malossi, etc. Nu mai scoate de la tine ca nu se merita. Acum gata... inchidem cearta, totusi sa ramanem si noi la posturi decente pe viitor... si on-topic, ok? Asfalt uscat.
  9. @moroiu: nu cred ca m-am "jurat" si nu cred ca am expresii de genul in vocabularul meu. De ce l-am delimitat, as putea spune ca e treaba mea, insa ca sa-ti satisfac curiozitatea si sarcasmul postului tau hai sa-ti zic... tu ai face drumul Bucuresti - Calugareni cu 50kmh? Sa zicem ca raspunzi DA, ok, l-ai face. Daca ai fi sofer de aproape 3 ani ai mai face drumul asta cu un scuter cu 50kmh? L-am delimitat sa pot merge si eu cu 70-80kmh pana la Calugareni si inapoi in weekend, un gratar in zona acolo rareori, dar motivul principal acolo s-au mutat ai mei si... mai vreau sa-i vad si eu din cand in cand, nu? Tot datorita sarcasmului tau, da, fac scoala sa zicem pe DNA, o sa dau de A si imi iau si eu ceva mai "teapan", insa... sa-ti dau si o satisfactie sa nu zici ca sunt fara obraz, DA imi place si mie viteza... insa mi-e frica de viteza si prefer sa merg incet si sa admir, pe mine la masina niciodata nu ma vezi conducand pe autostrada mai mult de 120km/h, dar pe motor ce zici, ca am si frica de astea pe 2 roti si de restu dobitocilor din trafic pe 4 roti calora chiar nu le pasa de cei pe 2 roti? oricum ms frumos ca te-ai gandit si la mine in postul tau sarcastic. asfalt uscat.
  10. @The_Duck: ms frumos @IraSciBil: ai si tu dreptate, dar uite mai sunt unii care-si mai schimba conceptia si dupa ce citesc un material de genul asta, sunt unpic mai grijuli si mai pasatori privind modul in care sa-si traiasca viata. Acum... fiecare cu parerile lui.
  11. @S_o_r_i_n_DNA: la cata politete si respect prezinti o sa ma abtin in urmatoarele posturi sa-ti mai dau vreun sfat ceva. La o toba mai buna nu ma refeream la una mai zgomotoasa, si in nici un caz nu ti-am zis tie sa-ti dai foc... ci tobei. Anyway nu mai conteaza acum. O zi buna tie... @adysme55: trage aer fals, intr-adevar, se tureaza motorul si logic nici nu trage bine, ca o mica completare... nimic grav spune-i omului sa nu creada ca ia foc in timp ce merge cu ea @ssergiu_tuning: ti s-a raspuns deja. asfalt uscat
  12. ma eu n-am A-ul.. si nici prea multa experienta pe 2 roti, insa am inteles din prima post-ul ala. si cand o sa trec de la DNA 50 delimitata la un motor, atat in prezent cat si in momentul trecerii la un motor... voi fi atent. atentia o poti atragea estetic, sound (evacuare)... nu neaparat viteza, ca oricum la o viteza de genul, nici tu nu poti admira vreo gagica... asta pentru cei care folosesc motoarele doar cu scopul de a se da smecheri sau mari gagicari
  13. @S_o_r_i_n_DNA: la mine demarajul e cat de cat acceptabil, desi mie imi place scartzul la demaraj insa n-am parte de asa ceva... iar la viteza ti-am zis... carburator 17.5 cu jiglor 66, curatat perfect, schimbat traseu alimentare benzina, furtunase curatate etc., vezi ca si racirea motorului joaca un rol destul de important, da radiator jos, clateste-l intr-o galeata de apa... ca lumea, pana curge apa curata din el, dupa care baga 2 litrii de distilata prin el sa o scoata pe aia cu calcar cat de cat sa nu ramana sa faca cine stie ce pe acolo... la fel si cu furtunasele de apa, verifica sa nu curga pe undeva, dupa care... 1. filtre aer ai 2 unu in stanga unu in dreapta mai mic, desfa-le schimba-le sau curata-le! 2. spala carburatorul neaparat si regleaza-l corespunzator (e cea mai IMPORTANTA piesa!) e murdar, abia da benzina, normal viteza canci iti pui si mama rolelor sau ce vrei tu degeaba. 3. toba ia ceva bun am vazut ca ai Leo Vinci... da-i foc, incearca una custom home made la un specialist eu asa voi face. 4. vezi pompa benzina, sa fie curata 5. schimba filtru benzina 6. vezi ca jos sub rezervor ai un patratel cu 4 suruburi si 3 furtune in el... acolo se face amestecul de benzina / ulei, scoate furtunele, schimba-le cu unele noi, desfa alea 4 suruburi, curata bine ala, monteaza totul inapoi 7. vezi cu aer fals, orificiu oricat de mic ar fi sa nu existe Eu cam asta am facut... mai trebuie sa ma duc la cineva sa umble la carburator sa regleze cum trebuie ca eu nu am avut rabdare sa caut punctul comun la cele 2 suruburi ca sa stea bine la relanti si sa traga si tare Altceva nu mai stiu ce sa-ti zic... eu o am de 2 saptamani... abia incep sa o cunosc, mai vorbim in timp sa-ti zic ce si cum.
  14. @mdanut: ciudat... eu am tot dna 50 ca sorin, carb 17.5 jiglor de 66 si culmea "masurat" si cu vitezometru digital si cu cel de pe masina (in paralel) 77Km/h asta inainte sa curat carburatorul... acum se simte ca mai are ceva in plus ca era praf... si daca mai schimb ambreiaj si toba... surpriza, 100Km/h? fi serios omule si nu mai da reply-uri doar ca sa dai. @S_o_r_i_n_DNA: multa bafta la pariu ca iei 100km/h reply sa bifez notificarile ca uitasem sa postez si eu poze cu a mea... Gilera DNA 50, an fab. 2000, km parcursi nu stiu (un mic defect), pana acum doar vreo 800 in 2 saptamani, viteza max. 77kmh (inca n-am facut testul cu carburatorul curatat, furtunase inlocuite si sistem racire apa refacut in totalitate) o sa fac si va anunt, filtre aer malossi, carb 17.5 jiglor 66 cu soc automat, 49cmc normal.
×
×
  • Creează nouă...