Sari la conținut

seniorJAX

Membru
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    seniorJAX

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom 650

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha XTZ 660

seniorJAX's Achievements

  1. Foarte tare si la tine mai ales ca potzi sa iei motorul si sa ari pamantul in primavara prin curte. Ma gandesc sa facem un topic pe undeva si sa mai puna fotografii/filme si mici "detalii tehnice" toti cei care au incercat "senzatia" de a nu tine motorul in garaj pe timpul iernii. Sincer nivelul de adrenalina, in cele 2 zile de joaca, a fost asa de mare incat nici o clipa nu am simtit frigul de afara. Deci ce ziceti incepem un topic pe undeva legat de subiectul asta?
  2. Uite si unul de la mine ceva mai local ... Mai multe detalii aici http://www.youtube.com/watch?v=i8DmZTled0o&feature=player_embedded
  3. Daca te uiti mai atent randurile sunt intercalate si formeaza niste V-uri ... Oricum fiecate isi alege ce model vrea importanta e simetria pentru a avea un cauciuc cat de cat echilibrat.
  4. "Proces Tehnologic" Incepem cu gheata. Pentru motociclete/atv trebuie sa aiba o grosime de minimum 15 cm. Verificati grosimea nu doar intr-un singur loc (cel mai bine la intervale de 30-50 metri). Pregatirea cauciucurilor: Am folosit un set uzat de cauciucuri (in mijloc la partea care se uzeaza cel mai repede grosimea era de 5 mm / cauciucurile noi au grosime de ~ 10mm). Mai intii marcati in exterior pozitia fiecarui gauri pentru holtsuruburi. Pentru asta am folosit doua sfori cu bolduri in capete. Am premarcat pe sfori pozitiile dupa care infigeam simetric boldurile pe marginile cauciului si marcam folosind premarcajele de pe sfoara. Dupa ce ati marcat toate pozitiile dupa un model simetric veniti cu bormasina si dati din exterior gauri de 4 mm (suruburile sunt de 6mm). Atentie la gaurile pentru randurile exterioare! Inclinati putin bormasina din exterior spre interior pentru a nu da gaura in peretii laterali ai cauciucului. Suruburile: Holtsuruburi de lemn de 6mm cu lungime de 30mm (se poate folosi si 25 mm), saibe la interior si la exterior, piulite de 6mm. Atentie nu o sa gasiti piulite cu acelasi filet ca holtsuruburile si prin urmare piulitele se vor aplica cu forta folosind bormasina. Nu setati un punct de rupere prea mare pentru bormasina si nu infiletati la turatie maxima pentru ca atunci cand ajungeti la capat datorita diferentei de filet se distruge filetul surubului sau al piulitei. O sa fie frustrant pana va faceti mana si o sa stricati cateva suruburi. Tips and tricks: - Pentru a fi mai usor de infiletat piulitele, ungeti surubul cu putin ulei sau vaselina - Exista niste suruburi de tabla care au filet metric (imi e lene sa caut acum DIN-ul/stasul). Oricum mai repede gasiti chiloti de tabla decat aceste suruburi - Cineva prezenta niste spike-uri pentru gheata. Sincer nu recomand pentru vitezane si in nici un caz daca vreti sa va dati pe o roata. In schimb le recomand pentru cauciucuri off-road pentru enduro. Interiorul cauciucului: Eu am folosit camera si prin urmare a trebuit sa tai ventilul de tubeless. Inainte sa aplicati camera trebuie sa puneti un strat protector intre camera si suruburi. Cel mai bun furtunul de pompier (e un material textil impregnat cu cauciuc). Mai puteti folosi o doua camera veche pe care o taiati in mijloc si la fel o folositi ca strat protector. Daca nu vreti sa mergeti cu camera de cauciuc si mergeti tot cu tubeless puteti folosi Slime sau ceva echivalent http://www.slime.com/shop/category/products/sealants/. Bonus Toata iarna am mers cu V-Strom-ul pe zapada si gheata folosind cauciucuri de off-road (recomand Metzler Karoo T pe asfalt tin mai bine de 6000 km). In cauciuri am infiletat la exterior holtsuruburi lungi de 8mm. La fiecare 150 de km de asfalt trebuiesc schimbate suruburile. Am mers pe asfalt cu suruburi cu 140km/h fara probleme Daca vreti sa va dati pe o roata intariti suspensia fata altfel o sa fiti nevoiti sa schimbati spre exemplu radiatorul de ulei
  5. Nu sunt facute de ei sunt facute de mine 600 de holtsuruburi de 6 (360 spate 240 fata). Daca intereseaza va pot povesti tot "procesul tehnologic".
  6. Mai am filmari dar sunt neprelucrate si in plus sunt si cam "tremurate" (amatori). Daca totusi tii neaparat sa mai vezi gasesti pe pagina de facebook a amicilor mei din Ruse http://www.facebook.com/ThePikesMCC. Si daca tot intri acolo poate dai si un "Like" la pagina
  7. Cand vad prognoza vremii, vorba lu' cantecu' "amintirile ma rascolesc" si asa ca am zis sa va arat cam ce faceam cu al meu ninja anul trecut cam in aceeasi perioada. http://www.youtube.com/watch?v=i8DmZTled0o Pasul 1: Inspectarea terenului de joaca Pasul 2: Inspectarea jucariilor Pasul 3: Let the fun begin
  8. offtopic pentru cristifrig: Iti dau 2 link-uri: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...ew&ID=43352 PS l-am pus aici si nu am dat PM in cazul in care mai interseaza si pe altii
  9. Detalii legate de plecarea in Bulgaria: Destinatie finala: ST. KONSTANTIN & ELENA – prima statiune de vara din Bulgaria, situata la 10 km de Varna, inconjurata de un minunat parc. Hotelurile noi, de o calitate excelenta beneficiaza de izvoarele de apa minerala, in statiune fiind numeroase piscine cu apa termala. Plecare sambata 18 octombrie ora 9:00-9:15 AM de la "gura de metrou Titan" Traseu: Bucuresti-Giurgiu-Ruse-Varna-ST. KONSTANTIN & ELENA - 293 Km Durata: 2 zile sambata si duminica 18-19 octombrie 2008 Cazare: La fata locului. Oferta fiind foarte variata de la 13 euro la 60 euro pe noapte pt. camere single. Costuri (se poate si mai putin, se poate si mai mult): - Carburant - 160 Ron - Cazare - 100 Ron - Restaurant - 120 Ron (2 zile) Total - 380 Ron Nu suntem nici primii si nici ultimii care mergem acolo: /index.php?showtopic=277947 /index.php?showtopic=276405 Doritorii imi pot da un PM, sa stim pe cine asteptam maine dimineata. Pana acum sunt inscrise 3 motoare eu, Peu si un amic de al lui.
  10. Legat de plecarea in Bulgaria ramane in picioare. In zona Varna la statiunea Sf. Constantin si Elena. Se pare ca sint 270 de km pina acolo. O sa postez mai tirziu toate detaliile.
  11. S-a plecat in Bulgaria! Acum scriu de pe terasa din Ruse, unde ploua cu SOARE!
  12. Plecarea in Bulgaria a ramas in picioare!!! Yahoo! Weather inca pastreaza aceleasi temperaturi maxime (sa speram ca sint sub plafonul de nori si nu peste) Pina acum mergem cu siguranta eu si peu.
  13. Weather report: Bucuresti - insorit 24 grade C Calarasi, Silistra - partial nori 26 grade C Ruse - SOARE 27 grade C Giurgiu - partial nori 26 grade C
×
×
  • Creează nouă...