Sari la conținut

scr3echu_andrei

EX+
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    inca nu

scr3echu_andrei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ca fapt divers al meu avea si husa; asadar nu e nici o greutata cu aia. Insa nu vreau sa te influentez, sunt inca suparat ca nu il mai am si incerc sa evit supararea asta la altii. Inceraca o curte sau un garaj in apropiere, o alta solutie nu vad. Spor la achizitie si kt mai multe drumuri line cu el!
  2. Doua secunde te retin. E de admirat pasiunea ta cea noua pentru scutere, si toti de aici o avem. Insa intrebarile tale nu s-au referit nici un moment la siguranta scuterului. te sfatuiesc sa ai in minte si aceasta treaba pentru ca SR50 s fura in draci...in cei mai mari draci. O spun din postura de Stan Patitul, unde scuter cu doua antifurturi si alarma, legat de gard, mi-a fost furat sambata trecuta din fata blocului. Si baga de seama k la mine gaura a fost de 30-40 de mil. Nu stiu cat iti convine o astfel de cheltuiala. Asadar, nu iti zic sa nu iei, ci doar sa ai foarte mare grija cu el, pentru ca se intampla knd te astepti mai putin. BTW e super tare modelul pe injectie! Asphalt uscat! Legat de reaparatie, nu pot spune ca a fost una temeinica, tinanand cont ca dupa vreo 2 zile a crapat din nou ceva la el. Service-ul este p 13 septembrie, intre Sebastian si Trafic Greu, scrie mare Spalatorie Auto. Nu ti-l recomand! Vezi c faci!
  3. service-ul a fost 120 de roni, desi nu a facut prea multe: lipit firul de curent catre pompa de injectie, skimbat un bec la farul din fata, spalat filtrul de aer, spalat supapa de aer si pus la loc niste suruburi lipsa pe la carene. am stat langa tip tot timpul sa-i spun ce sa mai faca, altfel as fi plecat de acolo fara multe kestii. l-as fi desfacut eu din prima, insa nu stiam ce as gasi pe acolo si nu aveam timpul necesar, poate dupa sesiune. totusi exista o problema, imi scapa p undeva ulei, am descoperit locul si banuiesc ca trebuie stransa o anumita supapa mai bine; oricum etanseizat locul. numai bine!
  4. merci sergiu de promptitudine. am reusit azi sa il am gata. am stat dupa doi baieti la service care au umblat prin el. aparent problema era de la un fir rupt, care nu mai ducea curent la pompa de injectie. sper sa mi se fi terminat ghinioanele! asfalt uscat!
  5. Salut! (sunt membru nou, habar n-aveam cum sa incep) Mi-am luat un scuter aprilia rs 50 di-tech acum vreo luna, mana a doua (cam a patra), 10000 km, rulat prin germania pana p la 6500 de km cand a fost adus in romania, unde nimeni nu l-a inregistrat. Incep epopeea costurilor si a daunelor: -merg vreo 3 zile cu el, cand din mers dupa c am incetinit il accelerez si mai merge se oprise motorul; solutie: l-am impins pana la facultate unde mi-au dat niste colegi curent (k nu are pedala kick start); aparent statuse in ploaie cu o nopate inainte si se descarcase bateria -merg cu el la RAR sa ii fac carte de inmatriculare, ca nu avea pentru civ de romania; cost: 265 RON, la fel ca pentru orice motor adus d afara; -dupa o saptamana, o proasta trage pe dreapta cu avariile dupa care se hotaraste sa intoarca pe sensul celalalt taindu-mi fata; franez cat pot, cad, nu ma lovesc tare (aveam 40 la ora), scuterul pleaca la a doua pornire, nu ma iau d aia si plec la facultate; venind intr-una din pauze sa vad daca e ok observ nu mai porneste atunci cand e pe cric; reusesc sa-l pornesc si il duc acasa; unde observ cam care ar fii problema: anume ca atunci knd are o anumita inclinatie porneste, dar knd ii dau benzina moare motorul, ca si cand benzina nu ar ajunge la el. -inregistrare la primarie, total: 95 RON; -mai merg cu el cu problema asta (in momentul in care stau pe el e relativ orizontal si merge ok, tot cu cateva rateuri), pana cand saptamana trecuta, dupa c prind o portiune de denivelari mai mari, mi se opreste motorul din mers cam cu acelasi mecanism: dau benzina si nu accelereaza; solutie in curs: l-am lasat la un service si astept sa-l repar, inca nu stiu costul. Intreb daca problema ar fi si de injectie pentru ca, in momentele in care era pe cric nu se mai auzea zazaitul ala de injectie chiar daca becul "injection check" si se stingea dupa 2-3 secunde cum e normal. Va rog spuneti-mi si mie daca stiti cam are, pentru ca as vrea sa fiu pregatit cand mi-o spune mecanicul un cost. Plus ca imi place foarte mult scuterul si vreau sa-l rezolv cat mai repede. Merci frumos si asfalt uscat! modificare la postul anterior "aprilia sr 50 di-tech"
×
×
  • Creează nouă...