Sari la conținut

Allexinno_86

EX+
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    B din 2006, A din 2009

Vizitatori Recenți Profil

336 citiri profil

Allexinno_86's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ok, merci merci pt raspunsuri, cred ca mi-am facut o idee. Deci din punctul asta de vedere e cam la fel pe toate, raman alte criterii dupa care se face diferentierea.
  2. Da, ai dreptate, stai si la semafor da nesemnificativ fata de timpul cat esti in miscare. Deci se incinge un pic mai ales cand esti in pantaloni scurti. Dar in cazul CB-ului sau al altor motoare cu racire pe apa (eventual si carenate) nu apare aceeasi problema in cazul purtarii pantalonilor scurti sau a statului la semafor?
  3. Da ai dreptate, e normal carena, fiind din palstic nu o sa conduca asa bine caldura cum o conduce cadrul sau rezervorul, dar ma gandeam ca e conceputa in asa fel incat disipe caldura astfel incat sa nu afecteze rider-ul. Deci sa inteleg ca asta e un mare dezavantaj al unei carenate fata de un naked?
  4. S-au cam zgarcit cei de la Suzuki cu radiatorul ala, e minuscul, nu puteau sa puna si ei unul mai mare? . Imi pun o intrebare, la modelul carenat, datorita carenei care preia caldura de la motor si o distribuie pe suprafata ei, nu ajuta la protejarea picioarelor si a zonei bazinului impotriva discomfortului cauzat de caldura degajata de motor mai mult decat in cazul modelului necarenat?
  5. Merci. Deci sa inteleg ca racirea aia pe aer nu creeaza in nici un caz probleme mai mari decat cea pe apa din puntul asta de vedere? E bine de stiut asta, ca GS-ul ala carenat chiar imi place .
  6. Salut. Revin cu o intrebare legata de racirea celor doua motoare, ca s-a tot discutat aici despre acest subiect. Din parerile celor care au GS am tras concluzia ca racirea cu aer este la fel de eficienta vara ca si racirea cu apa. Dar pentru rider cum se simte toata caldura aia care se degaja prin aripioarele alea de pe motor? adik la 40 de grade nu te coci intre picioare? Va intreb pentru ca mie unul imi place foarte mult GS 500 F, care are tot racire pe baza de aer cu aripioarele acelea, si sincer cam asta ar fi alegerea pe care o voi face in primavara cand imi voi lua motocicleta, dar ma intereseaza si acest aspect al confortului pe care il ai pe motor cand afara este foarte cald. Ma gandesc ca, atat timp cat la CB, motorul este racit cu ajutorul apei ar trebui sa degaje mai putina caldura nu? Multumesc.
  7. Felicitari pentru excursie si pentru poze! Mult prea tari pozele, nu am mai vazut poze asa reusite cu peisaje, de nu mai stiu cand. Eu te cred ca ai aparat performant, dar te si pricepi sa prinzi unghiurile si momentele de minune! Uite din cauza pozelor si povestirilor cum sunt astea, incep cei ca mine sa isi doreasca sa faca mai repede A-ul si sa isi cumpere motocicleta . Keep up the good work!
  8. Salutare! Pana la urma mi s-a pus pata pe GS-ul ala de 500 carenat, din cate imi dau seama e la fel de fiabil ca modelul vechi pe care toata lumea il lauda (e mai nou, ar trebui sa fie asa ), arata al naibii de bine si nici nu e scump. Din ce spuneati voi ar avea saua mai incomoda decat cb-ul, dar ce ziceti o chestie d-asta s-ar potrivi pe saua lui?: aici Mi se pare super tare saua aia cu pernite de aer, dar sunt curios a folosit cineva de pe forum vreo perna d-asta?
  9. Ok, merci pt info! Strang banii si ne vom auzi .
  10. Multam pentru raspuns . Fii sigur ca in momentul in care o sa am banii pregatiti te voi contacta sa vin sa o vad . Nu am mentionat, eu am 1.80 si 75 kg. Am vazut recent pe Louis ca exista niste tipuri de sa care se monteaza peste saua motocicletei pentru a creste confortul. Oricum, in pricnipiu, pe mine ma intereseaza ca mototcicleta sa imi permita o pozitie cat mai verticala si ca saua sa fie cat mai lata si mai moale . La dimensiunile mele GS-ul ar aduce o pozitie mai sportiva fata de CB?
  11. Salut. Si eu oscilez intre 2 motoare dintre care as vrea sa iau unul la toamna. CB500 si GS500. Nu m-am plimbat cu nici unul dintre ele si habar nu am cum se conduc. Am citit mai multe forumuri legat de aceste 2 modele dar nicaieri nu am gasit pe nimeni sa faca o comparatie la confortul pe care il ofera. Ma refer la grosimea buretelui din sa, latimea ei (consider ca astea 2 conteaza mult cand vorbesti de confort) si bineinteles de pozitia corpului fata de pozitia verticala (consider ca o pozitie verticala este mereu mai confortabila ca una inclinata). Spuneti-mi va rog parerile voastre in legatura cu aceasta comparatie. Inca ceva, am vazut pe site-urile de moto SH ca GS500 e un pic mai ieftin decat CB, chiar si versiunea sa carenata e comparabila la pret cu CB naked. De aceea a inceput sa imi placa GS-ul carenat, dar nu stiu un lucru, diferenta intre GS necarenat si cel carenat este doar carena sau au mai fost alte configuratii facute asupra lui (ma refer la pozitia ghidonului, a seii)? Si inca o intrebare: Daca iau un honda CB naked ii pot cumpara si monta dupa aceea carena? Multumesc frumos!
  12. Merci! Si eu stau sa ma gandesc la acelasi lucru, dar alt enduro-touring la banii pe care ii dau pe un varadero de 125 nu prea gasesc, cel putin nu dupa 2001-2002. Da ai dreptate, decat sa il iau si sa ma trezesc dupa cateva luni ca vreau sa il schimb, as putea sa imi iau ceva mai maricel de la inceput. Numai bine!
  13. Seby nu e vorba nici de frica si nici de lipsa de bani, e vorba pur si simplu de informare prin ascultarea parerilor celor care au, au avut sau macar s-au plimbat cu motoarele astea. Eu unul nu m-am plimbat cu ele, nu am de unde sa stiu cum este, de aceea intreb. Salutare!
  14. Ok mersi frumos pt raspunsuri! Eu nu caut performante deosebite la ea, doar sa stiu ca daca ma duc cu ea la munca si inapoi si seara si in week cand mai ies cu ea prin jurul orasului sau cand plec la distante mai mari, reusesc sa ajung la destinatie relaxat si fericit. Sper sa reuseasca varadero sa faca treaba asta . Numai bine!
  15. Mi se pare normal sa fie depasit de nsr la performante, doar nsr e model sport. Despre scarite ce vrei sa spui? Sunt amplasate prea jos? Cat despre franare nu stiu mai nimic dar imi pare rau ca nu are sistemul ala de frane combinate, care il are fratele mai mare si care in cazul unei franari imparte sarcinile pe ambele roti...sau ceva de genul asta . M-as uita si la cb 500 sau gs 500 da mi se par un pic cam prea sport pentru ce vreau eu (adik exact cum ai zis tu, ghidonul cat mai in piept si o pozitie cat mai comoda ). Si kle 500 din ce am citit pe review-uri, am inteles ca saua aia poate fi comparata cu indulgenta cu o bucata de piatra (citat de pe www.motorcyclenews.com). Merci! Salut!
×
×
  • Creează nouă...