Va salut
Intr-adevar,am ajuns la concluzia ca sfoara cu noduri e mai practica si mai simpla si-si face treaba.E conforma cu principiul (sanatos de altfel ) american KISS(keep it stupid and simple)L-am auzit prima data la un prieten de-al meu,pilot pe Mig-ul 21,scolit in SUA,actualmente adjunctul bazei aeriene de la Cimpia Turzii.Deci va rog nu o interpretati ca fiind o remarca timpita.Smecheria cu bujia am vazut-o la un mecanic de moto si pede,care lucra zilnic cu ea,pt un atelier fiind cred utila.Deci multumesc de idee,o sa-mi pun una in portbagaj.De preferat sa nu fie nevoie de ea,dar e bine sa o ai.Dar cred ca sfoara e mai grosuta,sau?
Stimate Clodius,am sa urmez sfatul.Cu scuterul am primit si o punguta cu role folosite.Azi le-am cintarit pe fiecare.Am de 4,de 5,de 7 si de 11 grame.Nu sint noi dar nici uzate.Cele de 11 cred ca sint exagerat de grele si dupa incercari le voi reduce gramajul,cu burghiul.
Referitor la- moare motorul sub mine-adica nu se tureaza si scuterul merge cu viteza unui om la pas.Am fost azi la mecanic sa vad ce zice(cel cu bujia de blocare)si mi-a spus ca e de la carburator,benzina insuficienta.De ce face asta doar dupa ce fac ceva ture cu ea,(se incalzeste motorul ?)nu mi-a putut spune Bujia nu e caramizie,e cam albuta.Amestec sarac,se supraincalzeste motorul??Va trebui sa-i ridic acul la maxim,sa mai pun un burete in filtrul de aer si om vedea.Prin incercari.Din pacate Suzuki ay 50 are carburator KeihinPWS 14,care e oaia neagra a familiei Keihin dupa cum bine zicea un tip pe un forum englezesc.Si el cauta ce caut eu .Date mai multe despre acest scuter.Adica acest carburator nu are surub de reglaj pt aer.Mai rau.Cind am adus scuterul,m-am grabit sa ung bowden-ele,si am indoit acul de la carb.La mobra era din otel,nu ma asteptam sa fie din material de mamaliga.Am comandat altul(o caruta de bani-50 ron)dau toate datele scuterului,am asteptat 3 saptamini,il montez si mergea ca naiba.Amestec sarac cu acul la max,bujie alba ca zapada,motor incins.Am indreptat acul vechi cum am putut si acuma merg cu el.Nu stiu ce sa fac.Sa gauresc jilerul la mai mult,sa comand altul nu prea indraznesc ca ma trezesc iar cu vreo aiureala.Pe net nimic despre acest Keihin.Toti de la magazinele de piese fug de Keihin,n-au catalog pt asa ceva.
Poate stiti voi ceva .
Bun,v-am plictisit destul.Va multumesc pt timpul acordat si
Toate cele bune