Sari la conținut

adysx

Membru
  • Număr conținut

    46
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    18 Mai 2011
  • Motocicleta
    Yamaha R6
  • Numar Moto
    fara numar

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha R6

adysx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Solutie: Am alrgat-o 500 de km (pana la mare si inapoi) la viteze intre 160-180 km / h in ideea ori crapa motorul oris se accentuiaza zgomotul sau dispare. Rezultatul? Zgomotul a disparut de tot!!!! Multam frumos tuturor celor care au venit cu idei / pareri legate de posibile cauze si recomandari catre specialisti. Mai ales celui care mi l-a recomandat pe TNG!!
  2. Spuneti-mi si mie, ca m-ati facut curios, legat de transalpita la ce thread va referiti?
  3. Nu stiu ce sa zic de japonez. TNG a verificat tot ce a zis mai sus, chiar l-am rugat sa posteze ce a facut pe partea tehnica sa nu spun prostii eu aici. Legat de zgomot care persista, ce e ciudat nu tot timpul - cateodata nu se mai aude deloc, TNG a presupus ca ar putea fi o defectiune a motorului minora sau majora, nu se stie. E vina japonezului? TNG spune ca nu crede, ar putea fi o coincidenta faptul ca zgomotul se aude dupa schimbul distributiei. Eu sincer nu prea cred asa mult in coincidente in sensul ca ar fi o salnsa la 1000 sa fie asa, si parca nu cred ca oi fi eu asa ghinionist, de aceea raman la parerea ca la inlocuirea pieselor, japonezul a facut o greseala: a scapat ceva in motor (ceva marunt), mizerie (radiatorul avea deasupra mizerie aruncata de roata fata), etc. Dar distributia a fost schimbata ca la carte. La sfatul lui TNG, ca sa ma linistesc, am fost si la HONDA. Ei mi-au spus ca motorul sigur nu are nimic, si ca daca vreau ei il desfac, dar ma vor taxa degeaba, pt ca e posibil sa il desfaca / verifice, sa nu gaseasca nimic, sa il inchida si zgomotul sa ramana. Sfatul lor a fost sa merg in continuare cu el si dc mi se pare ca zgomotul se amplifica sa iau o decizie, mai ales ca (asa au spus ei) ca toate motoarele HONDA au acel zgomot. In concluzie HONDA a zis ca sufar de paranoia. Acum legat de TNG, sincer eu nu am vazut un service asa de curat si ordonat in viata mea (nici auto nici moto), fapt care mi-a dat foarte multa incredere in deciziile lui. Adica un om care e asa organizat va lucra in acelasi mod. M-a impresionat si felul ordonat in care isi aranjase piesele unui motor ce il avea desfacut. Eu il voi recomanda cu toata inima, si in sfarsit pot spune usurat ca mi-am gasit doctorul moto... In ceea ce priveste intretinerea motorului, TNG a confirmat ca acesta nu a fost deschis niciodata, totul a fost intact pana la distributie. Posibil ca precedentul sa nu fi avut grija de el legat de schimburi de ulei, si altele, dar si TNG a confirmat ca nu a fost motor dat pe circuit (a analizat cadrul, punctele uzuale de impact, etc). Concluziile le trageti singuri. Legat de ceea ce voi face in continuare, voi fi cu ochii pe motor (sper sa nu exagerez in demersul asta) si cel putin o perioada voi face vizite mai dese, macar la 2-3 saptamani, lui TNG pentru un diagnostic auditiv. In cazul in care considera ca zgomotul s-a accentuat, vom desface motorul in bucati si vom cauta buba. Anyway, va voi tine la curent in cazul in care apar schimbari. Va multumesc foarte mult pentru sfaturi si pentru recomandarea de a-i face o vizita lui TNG!
  4. Tot nu s-a inteles ce am urmarit eu cu postul asta. NU MA INTERESEAZA SA MI SE DEA DREPTATE! Ma intereseaza sa imi rezolv problema, si sa imi exprim nemultumirile. ATAT. Ca sunt crezut, ca mi se da sau nu dreptate, asta chiar nu ma intereseaza. Daca are cineva curiozitatea, poate vorbi cu japonezul, eventual sa il roage sa posteze ce vrea el, pe mine ma intereseaza doar ca motorul sa mearga, sa nu mai aud scuze si sa nu intru in discutii in contradictoriu aiurea... Eu cer sfaturi nu vreau nimic altceva. Si iti multumesc pentru sfaturi pe care le apreciez, dar atat. Sa traim bine!
  5. Esti singurul care recomanda schimbul distributiei intai, apoi schimbul intinzatorului, din ceea ce am citit aici pe forum. 22000 si distributia sau intinzatorul picat? 2 variante: defect de fabricatie a intinzatorului sau motorul dat pe circuit. Asa e? Nu conteaza pentru mine de ce a picat distributia (atat timp cat restul e impecabil si nu e afectat) ci doar pasii urmati de japonez: schimbam intai tot motorul apoi vedem daca bujiile erau defecte sau nu. De ce a facut asta? Eu zic ca sunt 2 variante: ori e incompetent ori a vrut sa taxeze mai mult decat o simpla manopera pt un intinzator. Stiu ca esti Toma necredinciosu', de aceea nu cred ca are rost sa continuam ca eu nu am ce sa iti demonstrez si viceversa... Asa cum am scris in mai multe randuri, mai sus se gasesc parerile / alegerile / nedumeririle mele. Concluzia? Pentru mine e cea mai mai marfa motocicleta si eu o am cea mai lunga... Asta ca sa mai destindem atmosfera...
  6. @Belbody E un fier care e al meu si arata si merge impecabill si de aceea vreau sa ramana asa. Si da, Sch de distributie la 20000 ti se pare ciudat? Si nu ti se pare ciudat ca japonezu a sch intai distributia si la urma intinzatorul? Mai ales cand se stie ca la Honda intinzatorul e buba?
  7. Sa stii ca si eu auzisem de bine de la 2 persoane de japonez. Drept urmare omul mi-a reparat greseala unui alt mecanic care imi schimbase cauciucurile si roata spate nu era aliniata pe traiectorie. Mi-a schimbat ulei, filtre si placute. Mi-a facut 2 revizii pana acum. Dar acum a dat cu bata in balta. Distributia, prin faptul ca demontezi mai multe chestii ca sa ajungi sa o schimbi, e o treaba un pic mai complicata decat ce mi-a facut el pana acum... Eu nu l-am denigrat sau mai stiu eu ce. Am povestit doar ce am patit, si motivele pentru care EU nu mai calc pe la el. Fiecare citeste, intelege si actioneaza in consecinta. Eu am ales sa nu mai vreau sa am de-a face cu el, MAI ALES PE PROBLEME SERIOASE ALE MOTORULUI. Si am explicat motivele de mai multe ori in acest topic. La fel am facut si cu cel care mi-a gaurit din "greseala" motorul. Am spus cine e, ce am patit si ca nu m-as mai duce la el nici macar sa imi dea cu carpa pe motor. Fiecare e liber sa faca ce crede si sa creada ce vrea. Nu am nici un castig daca zic de rau de unul sau de altul, dar fac asta pt ca mi-ar place sa gasesc undeva la randul meu informatii despre service-uri. Cat de buni sunt si ce greseli mici sau mari au facut, ca in fnctie de asta sa pot alege la randul meu si sa nu mai patesc ce am patit pana acum... Nu, in afara de zgomotul ala motorul este la fel de ... "suparat", aceleasi senzatii imi da. Dar vreau sa am grija de el ca la randul lui sa aibe si el grija de mine asta ca s-o dau putin in sentimentalisme. Ideea e ca eu sa ma pot bucura 100% de el vreau ca el sa nu aibe nici macar o buba... Adica este primul meu motor pe care l-am luat in stare exceptionala si as vrea sa il pastrez asa.
  8. In seara asta TNG primeste motorul in custodie ca sa zic asa, si din cate am inteles marti sau miercuri imi poate da un raspuns, pt ca vrea sa il asculte si la rece si apoi sa il imprastie... Va tin la curent... Cat despre zgomot repet ca acesta nu avea cum sa fie acoperit de cel al distributiei vechi intrucat aceasta se auzea doar intre 4500-5000 ture, in afara acestui interval era liniste... Zgomotul din topic se aude acum la orice turatie... Pai intrebarea mea ar fi atunci, ce naiba i-a facut japonezul de se aude ceva ce nu exista in trecut?
  9. Stii cum e... Prostia se plateste, iar eu am dat mai mult de 10 mil pana acum.. O sa fie invatatura de minte si sa nu ma mai iau doar dupa recomandarile unui singur "auto-intitulat-expert" ci sa mai intreb in stanga si in dreapta... Ca sa nu mai zic ca japonezul la final mi-a zis ca daca zgomotul doamne fereste nu e de la rodaj (putin probabil a zis el) sa pun mana sa vand repede motorul ca o sa ma coste o groaza de bani... Va multumesc amandoura, dar "Ai prea mult bun simt." face sa fii luat de prost... Legat de japonez mie mi-a ajuns... Nu m-am certat cu el daca asta pare, am avut o discutie in contradictoriu, dar eram fericit sperand ca faza cu rodajul poate fi adevarata si in sfarsit am motorul cu mine... Dar dupa ce am citit sfaturile / recomandarile / presupunerile de aici mai mult ca oricand nu mi-as dori sa ma mai intorc la el... Mai ales ca faza cu "rodajul" a fost infirmata in proportie de 90%. Imi dau seama cat de disperat a fost omul sa isi ascunda greselile sperand poate ca o fi rodajul si nu vreo buba de-a lui. Iar dc cu buna stiinta a mintit, at data viitoare imi poate spune ca zgomotul e normal dupa x km, sau mai stiu eu ce... Apropos de "vinde-l cat mai repede ca iti manaca banii"... PS: Eu voi posta aici si rezolvarea "cazului" pentru posteritate... Multumesc
  10. Sper sa nu fie atat de prost... BTW chiar uitasem si de faza pe care am patit-o la sudura motorului dupa ce mi-a dat gaura in el tipul cu crashpadurile... Ca aproape orice mecanic, si sudorul se batea in piept ca e un guru al motoarelor si expert in sudura... Legat de sudura nu am ce sa-i reprosez, dar dupa ce mi-a ansamblat injectia si tot ce mai demontase sa ajunga sa sudeze, dau cheie, iar martorul de avarie din bord era aprins... Ii spun, si el "ce sa-ti fac eu, asa ai venit cu el". Ii zic omului ca e intr-o ureche, si verifica in sila in cele din urma pe sub rezervor si plin de draci cablurile si ce dracu a mai reconectat el pe acolo, ca mai apoi sa gaseasca un furtun de aer iesit de la injectie (sper sa nu gresesc ca nu ma prea pricep), fapt pt care motorul nu mergea cum trebuie si martorul era aprins. Dupa ce l-a reconectat, totul era in regula cu motorul, dar tot o facea pe desteptul ca e o nimica toata ca m-am ambalat degeaba ca la cate motoare ii trec prin mana se mai intampla si greseli minore si ca sunt un client dificil... afirmatia din urma o cred, sunt dificil cu incompetentii (auto proclamati expderti) care te iau de prost cand tu esti amabil / civilizat cu ei si cand le spui ca ceva este in neregula orgoliul le este atins. Mi-e greata de specimene dastea si sper ca si prin astfel de postari sa se mai subtieze breasla de "specialisti"... Unii chiar au impresia ca daca stiu sa schimbe un ulei sau o placuta (ceea ce pot si fac si eu) sunt asi in mecanica / electrica motorului...
  11. da.. deci am gasit mai ieftin tot din america: 71-14401-MEE-003 : CHAIN, CAM (116L) - 45,36$ 71-14510-MBW-000 : TENSIONER, CAM CHAIN - 39.19$ 71-14620-MBW-000 : GUIDE, CAM CHAIN - 31.38$ de pe powersportsplus.com transport aproape 30$ Nu man... Eu merg pe ideea ca daca povestesc ce patesc cu unul sau cu altul, eventualul client se va gandi de doua ori la riscuri inainte de a apela la serviciile "mesterului"... Nu vreau sa ma mai tiganesc cu el, sa ma enervez mai mult decat am facut-o pana acum, sa mi zgarie motorul mai rau sau mai stiu eu ce altceva mai naspa ar putea sa imi mai trosneasca... Tin la motor prea mult sa il mai las sa imi umble in el dupa atatea gafe... Chiar si cu posibilitatea de a mai plati pt a repara stricaciunile lui. Adica daca imi pocneste ceva mai important uitand ceva de ex in motor? Nu mai bine mai dau 1 mil decat sa platesc inca 10? Ca de... cand n-ai acte la mana nu ai ce face... Iar cu politia nu vreau sa am de-a face... intelegi?
  12. incearca intai sa schimbi doar intinzatorul (370 lei HONDA). dc si dupa asta face zgomote cumpara tot ansamblul cre costa 700 lei din america ORIGINALE... la noi in europa is nesimtite rau preturile...
  13. Așa cum am explicat și mai sus ar fi a 3 a oară de mers la ei pe o amărâtă de distribuție. Nu mai vreau greșeli zgârieturi și nervi pt o chestie care ar fi trebuit a fi simpla...
  14. Nu au dat jos rezervorul partea cu injectia si au ajuns la acel punct cand au sudat... De mesteri de Nobel dastia e plina romania... Da man.. ca sa pot face ceva trebuia sa am macar un act de intrare in service / garantie ceva... Dar cum la noi serviceurile de cartier merg la negru, bafta consta in a gasi un mester BUN... Da.. a ramas sa il aduc luni / marti cand mi-o permite vremea... Eu sper ca nu e asa serioasa pb dpdv financiar ca il extradez pe japonez!!!!
  15. Distributia am schimbat-o la sfaturile japonezului si apoi intinzatorul. Motivul cred ca a fost ca manopera pt sch distributie este 450 lei iar manopera pt sch intinzator 50 lei. Asa ca a ales sa faca toate operatiunea invers. Legat de a 2-a intrebare nu mai retin numele service-ului dar este pe str fabrica de glucoza. Am pus si link AICI. Preferam ca problema sa vina de la cap, luam o mana de pastile si trecea... Asa alerg din decembrie sa ii dau de cap motoului sa il pun pe gume
×
×
  • Creează nouă...