Jump to content

scorpio1978

EX+
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About scorpio1978

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.informareturistica.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Carnet moto din
    urmeaza
  • Motocicleta
    suzuki rf 600
  1. Pai atunci de ce nu-ti scoti tu termostatul de pe motor si sa-l inlocuieasti cu unul care deschide la 40 de grade ? Si pe urma sa ne spui cum merge si cat consuma. Durata de functionare nu este relevanta pentru ca si daca mergi 10 km si daca mergi 1000 de km motorul va avea aceeasi temperatura din cauza termostatului care deschide sau inchide circuitul spre radiator. Cat despre modul de functionare daca te referi la regimul de turatii iarasi nu este relevant. Singura diferenta va fi ca termostatul va sta deschis mai mult timp dar va pastra aceeasi temperatura in motor si anume VALOAREA PENTRU CARE A FOST CREAT. Singura variabila este temperatura ambianta in care lucreaza motorul, care poate face ca radiatorul si ventilatorul sa nu faca fata si motorul sa se supraincalzeasca dar toti ne ferim de aceasta situatie.
  2. 1-a este sonda ce comanda indicatorul de temperatura din bord iar a 2-a este termocupla ce da comanda ventilatorului de racire. Am luat-o incet-incet cu schema in fata si am descifrat instalatia. Problema se pare ca este din termocupla (nu inchide circuitul) asa ca am fost nevoit sa pun ventilatorul pe direct. Asadar pe langa celelalte consumabile se pare ca trebuie sa caut si o termocupla. In manual scrie ca apa ar trebui sa stea pe la 80-90 de grade in functie de termostat.
  3. Promit sa revin si cu poze dar deocamdata nu are carenele laterale si masca fata este de la alt motor(deh a fost tavalita). Imediat de o aranjez aduc si pozele. O alta intrebare la ce temperatura trebuie sa stea lichidul de racire si daca stiti si de unde sa alimentez manometrul de temperatura al apei(sunt doua sonde in dreapta una cu un singur papuc si una cu doua fire care ies din sonda). Fostul proprietar nu a mai montat si ceas pentru apa.
  4. Daca am cat B, C, D, E, dar fara A, motocicleta in curte (Suzuki rf 600), functionala, dar totusi nu o conduc imi face cineva statuie ? Acum serios: Stau cu motorul la 10 m de fotoliul din care scriu si ma uit la el cu jind. Probabil stiti cum e. Mai iesi afara ii mai dai o cheie. mai bagi 1-a o misti din loc. Ma mananca si palmele si talpile dar parca tot nu imi vine sa o scot (alta era situati la 17 ani cand nu as fi stat pe ginduri). Oare m-am maturizat ?
  5. Multam S-a rezolvat. Era contactul de la cric, i-am tras un spray, l-am miscat de cateva ori si acum e ok.
  6. S-a rezolvat cu furca. Si-a dat drumul singura (probabil si-a facut efectul WD40-ul, din contact. Am fost ieri si am adus-o acasa (si banuiti de ce nu am mai avut timp sa intru pe forum ), dar am descoperit alta problema. Cand bag in viteza 1 se opreste motorul. Am incercat si cu ambreiajul mai slab si cu el mai tare(la fel se comporta). Am incercat si cu ralantiul mai mare dar la fel. Acum o sa astept sa ii cumpar ulei si filtru(m-am hotarat pentru Motul 10w40) si o sa vad atunci cum se comporta. Alte operatii de intretinere efectuate: -Curatat filtru de aer (desi am noroc si este aproape nou) -reparat instalatia la ventilatorul de racire -spalat lant -facut aerisire la frane -am incercat sa curat si bujiile dar am observat ca necesita o cheie speciala (stie cineva daca se poate improviza ceva ?). Sper ca luni sa facrost de banii necesari pentru ulei si fitru. O zi cat mai buna si astfalt uscat.
  7. Asa este in cartea tehnica este trecut 10w40 si pe acesta il voi folosi si eu (ca nu l-au trecut de prosti ).Am inteles ca motorex si motul sunt cele mai bune ? Pentru ca nu vreau sa bag ulei de proasta calitate. Care e mai bun dintre ele ?
  8. Deci se poate.............. Acum ca tot vorbim civilizat (si pe aceasta cale tin sa va multumesc) vreau sa va spun ca nu am reusit sa ma tin de promisiune si sa ajung la motor astazi dar maine sunt acolo. Deci: -roata este pe o suprafata plana si are loc sa vireze. -nu am vazut cabluri furtune(furtunuri cum e corect? ) care sa impiedice miscarea furcii. -si cu contactul pe "lock" si cu el pe "on" (din cate imi amintesc) miscarea era la fel. De aici am dedus (eu si cu fostul proprietar) ca ar fi o problema in contact. L-am "tratat" cu wd 40 si am aspeptat rezultate dar in perioada aceea de 1 ora nu s-a intimplat nimic. -Maine voi ajunge la motor si daca nu si-a revenit (in urma actiunii wd 40 asupra contactului) voi aplica aceiasi actiune si rulmentului de la jug. -De asemenea pt poimaine am de gand sa schimb antigelul, sa curat filtrul de aer (eventual schimbat daca gasesc), sa schimb filtrul si uleiul. Ehh aici e buba ! Ce ulei sa folosesc ? Unul special pt motoare sau pot folosi Aral HighTronic 10w40 sau 5w40 de care am din abundenta ? -Dupa aceea la doctor pentru reglaje si diagnoza...
  9. Mai bogdanawo m-ai vazut tu pe mine sa jignesc pe cineva ? Chiar si dupa ce m-a injurat am preferat sa mentin un ton civilizat. In alta ordine de idei de unde ati dedus ca motorul a fost abandonat ? A stat intr-un garaj perfect izolat unde nu ploua , nu ninge, nu bate vantul alaturi de alte 4 motoare. Cum am mai scris a pornit la prima cheie a trebuit doar sa-i dau curent de la alta baterie. Pentru ceilalti multam de sfaturi o sa le pun in aplicare astazi.
  10. Iti multumesc pentru postul "constructiv" si pentru "admiratia" ta vis-a-vis de prostia mea. Incearca tu sa muncesti 7 zile din 7 ca sofer al unui director din Portul Constanta, fara sa stii cand ti se termina programul si sa faci in acelasi timp si scoala de soferi pentru cat A. Eu nu am reusit dar cine stie poate tu ai putea. Cu toate ca am toate categoriile in afara de "A" si o gramada de pile la Politia din Constanta nu mi-am permis sa ies cu motorul fara carnet. Am zis ca e mai corect sa invat prima data sa il conduc. AHHH, scuze la 19 ani nu esti nevoit sa muncesti ci doar sa jignesti oamenii. In lunga ta perioada de posesor al cat A (9 luni vechime), ti s-a facut scarba de oameni ca mine ? Motorul a stat in garajul celui care mi l-a vandut si care lucreaza pe o platforma de foraj marin. Din aceasta cauza nu am putut trece sa-l mai pornesc din cand in cand. Multumesc A-L-E-X pt sfaturi. Deja am programat o revizie pentru vineri dar pentru a o putea transporta aveam nevoie sa ii deblochez ghidonul.Cabluri sau alte conducte nu il blocheaza pentru ca sa uitat persoana care mi l-a vandut si care se pricepe la motoare.
  11. Motorul l-am pornit(am ramas surprins ca dupa 1 an de zile a pornit repede) dar se manifesta la fel. Miscare elastica de 20-25 de grade dupa care se blocheaza
  12. Acum intreb altfel. Atunci cand ghidonul este blocat (la mine spre stanga) din contact se misca spre dreapta cam 20 de grade ? Pt ca la mine merge aprx 20-25 de grade dar se simte o miscare elastica pana se blocheaza (nu se opreste brusc ca la masini cand e volanul blocat)
  13. Se misca el cateva grade dar se blocheaza cu toate ca, cheia este in contact pentru a-l debloca
  14. Salut . Ai carene laterale de suzuki rf 600 din 1996 , rosii eventual
  15. In primul rand vreau sa salut pe toata lumea deoarece sunt nou pe aici. Cat mai pe scurt... acum 1 an de zile mi-am cumparat un suzuki rf 600 pe care nu l-am pornit de loc de cand l-am cumparat. Ieri cand am fost nevoit sa-l mut din locul unde a fost parcat am constatat ca ghidonul este blocat. Aveti idee din ce cauza poate fi ? Cum poate fi remediata problema ? Si daca aveti ceva sfaturi pentru un motor nepornit un an de zile v-as fi recunoscator
×
×
  • Create New...