Nu stiu ce intelegi prin standarde corporate , dar standarde tehnice si de suflet pastreaza .Si poate daca se ocupau de Honda ultima nu conta dar avand in vedere ca vorbim de Ducati cred astea doua sunt tot ce conteaza. Si sa fim seriosi si Harley si Triumph(cu care au lasat-o doar la cerere ) si nu in ultimul rand Custom-urile sunt chestii de suflet. hai sa fim serios , doar din Ducati nu stiu cine se poate mentine la suprafata in Romania nici macar acum , si asta pt ca , un pasionat de Ducati nu e unul care vrea sa mearga tare si ieftin sau care vrea pentru 5000-10000 de euro sa aiba ce ar avea cu o masine de la 60 70000 in sus. La fel si cu Harley. sunt niste fixisti si nu sunt asa de multi.si nu stiu ce e asa de rau in a le pune la olalta .Parca mai bine asa decat sa Rotunjesti veniturile cu sapte casti si alte cate va echipamente ,precum united motors sau honda si cam toti ceilalti.Comercial un pic restul pasiune.Asa profi am mai vazut la BMW ,dar eu au imensul imperiu auto in spate.
In concluzie mai bine gri si fara corporate dar cel mai aproape de filozofia marcii.