Sari la conținut

LLV Racing

Membru
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    BUCURESTI

Vizitatori Recenți Profil

247 citiri profil

LLV Racing's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Am plecat vineri seara am dormit la Horezu apoi am mers pe urmatorul traseu: Horezu-Transalpina-Sebes-Sibiu-Transfagarasan-Vidraru-Curtea de Arges-Pitesti-Bucuresti. Am facut cu totul 830 de km. :-)
  2. Salutare. Plecarea este azi la 18:30, se merge pana la Horezu, se doarme acolo iar maine dimineata se pleaca pe Transalpina. Deocamdata suntem 3 motoare. Daca este cineva doritor poate sa ma sune la 0723.192.823
  3. Salutare. Facem si noi o intrunire in Bucuresti sau pe linga? Sunt curios cati suntem prin zona asta. Mai schimbam si noi cateva pareri.
  4. https://www.olx.ro/oferta/vand-kawasaki-z750-2009-ID7kLnq.html#162fa3ba9b Poate il convingi sa iti vanda suspensia.
  5. In 2008 mi-am cumparat un Z750 nou. Intradevar ciclistica lasa mult de dorit. Acum o luna mi-am luat un Z750R care are acelasi motor dar are alta bascula, alta suspensie pe spate, furca este identica cu cea de la Z1000 2008, are etrieri radiali si pompa de frana radiala (asa vine stoc). Crede-ma nu are nici o legatura cu Z-ul normal. In afara ca este tot o motocicleta grea, ciclistica si franele sunt super. Incearca sa cumperi de pe Ebay componentele respective si nu o sa regreti.
  6. Salutare. Poate sa ma ajute cineva cu un manual de reparatie pentru un Z750R ? Nu am reusit sa gasesc decat pentru Z750. Multumesc. » Post actualizat in 09 Apr 2017 10:19 Vinde cineva o toba aftermarket pentru Z ?
  7. Poti sa-mi spui plusurile si minusurile pe care le-ai descoperit la FZ1? Ma tenteaza foarte mult si FZ1 mai ales ca am 1.90 si 110 kg. Am avut Z750 si era acceptabil ca si cuplu dar totusi parca simt nevoia de mai mult. Multumesc.
  8. Salut. Ma bate gandul sa-mi iau un FZ-8 dar nu l-am vazut decat in poze si filmulete. Nu am reusit sa-l vad sau sa fac un drive test pentru ca in Bucuresti nu am gasit nici un dealer care sa-l aibe pe stoc. Daca cineva l-a vazut in realitate sau a mers cu el va rog sa postati ce impresie aveti din toate punctele de vedere: motor, ciclistica etc. Multumesc.
  9. Am avut ocazia sa ma plimb o ora cu un SP si mi-a placut foarte mult. Oricum parerea mea conteaza prea putin in comparatie cu testele facute de profesionisti . Da sunt detinator de 600 RR si inainte sa mi-o iau am incercat mai multe motociclete de diferita marci. Am mai avut un Kawasaki si inca doua Honde si ma gandeam sa schimb cu altceva dar, din nou am ales Honda. CBR-ul s-a potrivit cel mai bine gustului meu.
  10. While Honda's VTR1000 Firestorm was a success on the road, it didn't have (and wasn't intended to have) the track ability required for Honda to beat Ducati in the world of racing. Ducati's 916 and 996 were dominating World Superbike, and Honda's V-4 RC45 was ageing fast. Honda had already decided to build a racing V-twin to beat Ducati at its own game. The result, launched in 2000, was the VTR 1000 SP-1. The 999cc V-twin engine owed little to the Firestorm's design, and featured an oversquare bore and stroke achitecture of 100 x 63.6mm (3.9 x 2.5in). An all-new PGM-F1 fuel-injection system replaced the carburettors of the older bike, and the four camshafts were driven by accurate gear drive, rather than less-precise chains. But it was the chassis which received most attention. Honda's racing division, HRC, provided the know-how to develop a new ultra-rigid aluminium twin-spar frame, using the engine as an extra load-bearing member within the frame. The frame also incorporates a cunning air inlet design: the distinctive front ram-air scoop between the fox-eye headlights runs straight through the cast aluminium steering head. This provides a direct path into the airbox for high-pressure air from the front fairing when the VTR is travelling at high racing speeds. Showa fully adjustable suspension was among the highest quality fitted to any road bike, and four-piston Nissin calipers with large 320mm (12.6in) discs provided ample stopping power, although Honda freely admitted it expected most racers to replace them with higher-spec racing parts. The Honda SP-1 won the 2000 World Superbike championship first season out, with Colin Edwards riding. The 2000 Honda RC51 is destined to dominate Superbike racing the world over. This incredible V-twin introduces a new chapter in Honda's storied racing legacy. Now, affordable world-class racing performance is available to enthusiasts seeking the most powerful, best-handling production-based Superbike. IN CEEA CE PRIVESTE HONDA DEGEABA INCERICI SA EXPLICI UNUIA SAU ALTUIA CA E MAI BUNA SAU NU. IA DE EXEMPLU UN CBR 600 RR DIN 2003 SI MERGI PE DRUMUL DE LA CHEIA CU EL SI APOI IA,SA ZICEM UN GSXR ACELASI AN SI MERGI PE ACELASI DRUM. CREDE-MA CA AI SA VEZI DIFERENTA. MAJORITATEA OAMENILOR SE UITA LA CATI CAI ARE O MOTOCICLETA, IN CAT TIMP FACE 400 DE METRI SI ATAT. PAREREA MEA ESTE CA UN MOTOR E MAI MULT DECAT ACCELERATIE. TREBUIE SA COMBINI PUTEREA CU MANEVRABILITATEA CU STABILITATEA PE VIRAJE CU FRANELE SI APOI AJUNGI LA UN REZULTAT.ASTA BINEINTELES CAUTA CINEVA CARE CHIAR E PASIONAT DE MOTOARE NU CARE MERGE LA TERSA SA-L VADA FETELE SI APOI II RUPE UN PIC GURA PE LINIE DREAPTA. ASTA E DOAR PAREREA MEA SI NIMIC MAI MULT. POATE TU O SA AI ALTA DAR INTAI INCEARCA CE TI-AM ZIS EU,FA COMPARATIE MERGAND CU ELE. SP-UL ESTE O SUPER MOTOCICLETA.
  11. PIATA CONSTITUTIEI E PERFECTA PENTRU CA AVEM O GRAMADA DE SPATIU SI NU INCOMODAM CIRCULATIA.
  12. Nu am spus ca absolut toate se strica din motivul asta. De curiozitate cand mai ai drum pe la service-ul Honda intreaba-i pe mecanici cam cate 929 sau 954 vin cu cuzinetii in batista si o sa vezi ce-ti raspund.
  13. Am avut 929. E ok ca motocicleta dar are o problema majora stiuta de multi. Punctul slab sunt cuzinetii care se pot strica oricand. Al meu nu a scapat, trancanea ca toti dracii in acceleratie. Am vorbit cu o gramada de mecanici si cu alte persoane de pe forumuri de afara si explicatia era aceeasi. E o gresala de fabricatie,la turatiii mari cuzinetii se pot invartii cu totul in biela. Acelasi lucru se intampla si la 954. Si oricum e cel mai zgomotos motor pe care l-a avut Honda. Parerea mea e sa-ti iei un 1000 rr chiar daca e mai scump. E doar o parere bazata pe ceea ce am patit eu si ceea ce mi-au spus altii. Poti sa faci cum vrei. Bafta.
  14. Multumesc mult pentru informatii. Azi mi-am spalat printesa si i-am facut niste poze "sexy"
  15. Salutare. De unde pot sa fac rost de un intinzator lant distributie (varianata manuala) nu cel original cu arc care e stiut ca face probleme. Cand pornesc motorul zdrangane un pic distributia si intre 4500 si 3500 de ture in frana de motor la fel se aude lantul. Daca a mai patit cineva sa dea ceva detalii . Multumesc mult.
×
×
  • Creează nouă...