Sari la conținut

RNY

Membru
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    GSX-R 750 L4
  • Numar Moto
    B-21-RNY

RNY's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Am trecut pe acolo in aceasta seara pe la 20.10 - motor ss albastru cazut, doua casti asezate pe motor, tico oprit si avariat, salvarea tocmai pleca... stie cineva mai multe?
  2. RNY

    Gsxr 750 L1

    Multumesc mult pt urari si asfalt uscat !
  3. RNY

    Gsxr 750 L1

    Multumesc ! O sa ma duc la revizia de 1000 km in curand si o sa solicit o verificare suplimentara.
  4. RNY

    Gsxr 750 L1

    <p>Multumesc mult pt sfaturi ! o voi lasa mai moale pana la 1000 - 1500 km - oricum la 1000 km trebuie sa merg sa ii fac revizia, in caz contrar pierd garantia.</p> <p> </p> <p>As mai avea insa o nelamurire, daca stie cineva, ceva sau daca ati auzit - ruland pe drumurile din Bucuresti inevitabil am trecut si peste cateva linii de tranvai, iar atunci am sesizat un zgomot care nu mi s-a parut normal. Sunt convins ca acel zgomot care mie mi se pare anormal este de la amortizoarele fata si incercand sa gasesc pe vreun forum daca si alti utilizatori de Showa BPF au aceeasi problema, nu am gasit niciun subiect asemanator pe Romania.</p> <p>In schimb, pe alte forumuri din afara este dezbatut pe larg acest subiect, dar nimeni nu explica exact de la ce apare acel zgomot - multi spun ca au fost la reprezentanta Suzuki locala, iar de acolo li s-a spus ca acel zgomot este normal. Mentionez ca nu numai utilizatorii de GSXR dupa L1 au semnalat aceasta problem si multi dintre cei care au ZX6 sau alte motociclete care utilizeaza BPF au sesizat acelasi zgomot la motocicletele lor.</p> <p> </p> <p>M-ar ajuta mult o opinie avizata !</p> <p> </p> <p>Multumesc anticipat !</p> Multumesc mult pt sfaturi ! o voi lasa mai moale pana la 1000 - 1500 km - oricum la 1000km trebuie sa merg sa ii fac revizia, in caz contrar pierd garantia. As mai avea insa o nelamurire, daca stie cineva, ceva sau daca ati auzit - ruland pe drumurile din Bucuresti inevitabil am trecut si peste cateva linii de tranvai, iar atunci am sesizat un zgomot care nu mi s-a parut normal. Sunt convins ca acel zgomot care mie mi se pare anormal este de la amortizoarele fata si incercand sa gasesc pe vreun forum daca si alti utilizatori de Showa BPF au aceeasi problema, nu am gasit niciun subiect asemanator pe Romania. In schimb, pe alte forumuri de afara este dezbatut pe larg acest subiect, dar nimeni nu explica exact de la ce apare acel zgomot - multi spun ca au fost la reprezentanta Suzuki locala, iar de acolo li s-a spus ca acel zgomot este normal. Mentionez ca nu numai utilizatorii de GSXR dupa L1 au semnalat aceasta problem si multi dintre cei care au ZX6 sau alte motociclete care utilizeaza BPF au sesizat acelasi zgomot la motocicletele lor. /index.php?/topic/708650-gsxr-750-l1/page-2 http://www.gsxr.com/archive/index.php/t-94100.html M-ar ajuta mult o opinie avizata ! Multumesc anticipat !
  5. RNY

    Gsxr 750 L1

    Am fost la service reprezentanta Suzuki pt schimbul de ulei inainte de revizia de 1000 si au spus ca trebuie neaparat sa rulez ca uleiul din fabrica pana la 1000 km si abia dupa aceea il pot schimba. Am inteles de la ei ca uleiul din fabrica este un ulei ceva mai special si trebuie pastrat pana la prima revizie. Am intrebat si la dealer-ul din Germania care mi-a spus acelasi lucru.
  6. RNY

    Gsxr 750 L1

    Schimbam uleiul si punem 2CT-uri Bafta si multumesc mult !
  7. RNY

    Gsxr 750 L1

    Intr-adevar, K8 ramane o motocicleta super tare - eu in 26.000 km parcursi am avut o singura problema, in sensul ca mi s-a defectat claxonul si i l-am schimbat pe garantie. In rest, revizii facute la timp, anvelope noi cand a fost cazul si cam atat. Totusi exista o diferenta intre cele doua in sensul ca L1 mi se pare ceva mai echilibrat si ceva mai manevrabil, si cel mai important este ca franeaza mai bine comparativ cu K8 - aici un scurt film in care sunt prezentate si diferentele dintre cele doua modele -
  8. RNY

    Gsxr 750 L1

    Multumesc tuturor pt sfaturi si urari.... Asfalt uscat in noul sezon va doresc tuturor ! Uitasem sa o prezint si pe sora ei mai batrana, la care am renuntat asta toamna cand tocmai implinise 5 ani si vreo 26000 km
  9. RNY

    Gsxr 750 L1

    il spal, am grije de el ca tre' sa aibe si el grije de mine.... ps - are cineva manual de L1 in romana sau in engleza? l-am primit in limba germana si nu amce sa fac cu el Bafta ! si spalat...
  10. RNY

    Gsxr 750 L1

    pretul ddp este 7800 + 19% TVA-ul german pe mobile.de gasiti date mai exacte si cam toate modelele posibile
  11. RNY

    Gsxr 750 L1

    intre 11000 si 12400 - pretul difera de la un dealer la altul
  12. RNY

    Gsxr 750 L1

    7800 euro netto de la reprezentanta din Germania Fata de cat costa la noi am economisit ceva banuti Practic am vandut 750 k8 in toamna, am mai pus 2000 si cam asta a fost.
  13. RNY

    Gsxr 750 L1

    stiu ca e urat, dar la cate nopti pe net am pierdut cautand-o nu m-am putut abtine... Bafta !
  14. RNY

    Gsxr 750 L1

    Acum a venit, dupa luni intregi de cautari.... mai trebuie doar inmatriculat si e gata de drum pana la revizia de 1000
×
×
  • Creează nouă...