Sari la conținut

Stelu'

INACTIV
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.ride4fun.eu
  • Yahoo
    marajan6

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2004

Stelu''s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dumnezeu Sa-l ierte si Sa-l odihneasca. Adio Piticule aaa si inca ceva: Fa-l pe Doamne Doamne sa rada mult, poate ne da si noua pace o vreme.
  2. In urma tratamentului dupa accidentul de motocicleta, mi-au ramas urmatoarele: -perfuzoare, -siringi cu ace -ace groase, -ace dublu sens -trei baxuri cu NACL -antibiotic AMIKACIN 1g/4ml 7 fiole -anticuagulant ARIXTRA 3 doze -dopuri de perfuzoare -mufe trei cai pt perfuzoare daca stiti pe cineva care are nevoie, va astept sa le luati, GRATIS, sa nu intelegeti altceva. 0740104046 Ionut
  3. Bre fratzilor, e plin de zmardoi peste tot in tzara asta. Cum dracu nu am cucerit lumea pana acum?
  4. mercic de urare. cat priveste data viitoare, sper ca de Pasti sa ma pot da.
  5. Oameni buni, GATA cu discutiile inutile. Va rog frumos.
  6. Salutare tuturor, Eu sunt Stelu', impricinatul in acest accident. In primul rand vreau sa le multumesc celor din academie, se stiu ei, pt. tot ce au facut pt. mine dupa accident. Multumesc deasemenea si celorlalti pt. gandurile bune sau mai putin bune. Raptor iti multumesc si tie pt. ca esti interesat de conditiile accidetului. Pe amicii mei te rog nu-i certa ca nu pot sa-ti explice detaliat cum s-a petrecut ( Pedrosa a cazut pe un circuit cu zeci de camere de filmat si in plina zi ). Eu nu sunt nici Pedrosa , nici mason, sunt doar un tip care iubeste mobra si ideea ei si care a platit pt. un strop de neinspirstie sau prostie cum imi place mie sa spun. Aceste fiind zise sa trecem la fapte: Dupa ce am trecut de podul de dinaintea accidentului si benzinaria Mol, i-am dat putin gaz,cu intentia clara de a ma desprinde de grup si a incerca sa ma ridic in scarite pt a-mi aranja costumul. Am ajuns cam pe la 140-150 km pe ora, moment in care am luat mana din gaz si am inceput sa ma aranjez pe mobra ptg. ridicarea in scarite ( gaz inchis !!!!!). Am inceput sa ma ridic usor, tineam ghidonul in echilibru cu varful degetelor si la un moment dat am intins picioarele ridicandu-ma total. Aici cted ca am gresit, pe scarite aveam varfurile picioarelor ( de aia nu am franat decat cu mana si cred ca inca era viteza mare ). Ok, m-am inaltat complect, si am simtit curentul de aer, creat de viteza, cum ma loveste in plin fapt ce a cauzat un dezechilibru al corpului , facandul sa se deplseze catre spate. Am strans brusc genunchii , incercand sa nu cad pe spate, mi-am adus corpul catre fatza mobrei si m-am lasat in jos. ( toata aceasta manevra a facut ca mobra sa intre in voblaj). In loc sa aterizez pe sa am cazut pe rezervor , spre stanga lui, cu dreapta pe ghidon si frana , iar stanga peste ghidon, de fapt simteam ghidonul la sub brat. Am tras de levierul de frana fapt ce a dus la bracarea rotii fata si executarea unui stopi ( habar n-am cum se zice sau cum se scrie ). Am sarit peste botul mobrei si mai stiu ca m-am oprit pe spate cu dureri mari la mana si sold. Cam asta este povestea. Stupida si simpla. pt. detalii va stau la dispozitie in urmatoarele saptamani la spitalul de urgenta Floreasca, etajul 2 salon 7. Marti ma opereaza a doua oara si o sa fiu degasit la saloul 6 pt alte doua zile. Va salut pe unii, si va pup ma, pe altii
  7. Belea sunt anvelopele astea ( 2CT ) . iti dau un sentiment de siguranta . Metzeler ? Bune, f bune. Trebuie doar sa nu bruschezi mobra prea tare.
  8. exista Michelin si celelalte anvelope. eu am 2CT i sunt foarte multumit de ele. stau bine pe viraj, se incalzesc repede etc singura lor problema este uzura rapida. apropos ii primiti in discutie si pe cei cu FZ 1 S ?
×
×
  • Creează nouă...