-
Număr conținut
211 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Gova's Achievements
Newbie (1/14)
-
Politia a luat cativa martori, nu si pe mine, erau multe persoane in fata Tribunalului care au vazut ce s-a intamplat. Au si datele mele, pentru ca eu am anuntat accidentul la 112.
-
Eu eram pe treptele Tribunalului, nu vedeam partea stanga a masinii, nu stiu daca a semnalizat. Dar de iesit a iesit 100% brusc, probabil s-a asigurat doar in oglinda, fara sa vada banda 3. Veneau si masinile care plecaseră de la semafor in spatele motociclistului, probabil pe alea le-a vazut si a calcat-o ca sa apuce sa intoarca inainte sa-l prinda masinile. » Post actualizat in 20 May 2016 08:51 Ah, si inca o dovada de jeg. Pe dreapta erau stationate doua taxiuri, vinovatul fiind in fata. Cand a lovit moto, colegul lui din spate s-a tirat URGENT, probabil ca sa nu fie discutii ca de ce stationa acolo sau sa declare celalalt taximetrist ca de fapt l-a evitat pe el, care stationa neregulamentar. Sa vezi un om cum zboara prin aer si dup-aia cum se asterne pe asfalt, si primul tau gand sa fie sa te tirezi... Asa ceva...
-
Eu am vazut accidentul de cand baiatul rula linistit, pana cand a lovit taxiul si a aterizat pe asfalt. Eu nu cred ca accidentul putea fi evitat. Strada era GOALA, baiatul plecase primul de la semafor, rula singur, nu avea masini nici fata/dreapta/stanga. Mergea pe banda 3, langa scuar, si doua taxiuri erau parcate langa bariera din fata tribunalului. Avea vizibilitate maxima, strada era uscata, si singurele masini parcate (cele doua taxiuri) erau 3 benzi mai la dreapta. Eu nu consider ca a mers imprudent. Nu mergea foarte incet, dar mai mult de 70 km/h nu avea. Taxiul i-a intors in fata direct, a franat cat a putut, a lovit, a sarit peste masina si a aterizat pe asfalt pe partea cealalta. Taximetristul (pe la 30 de ani asa) a iesit din masina, a inceput sa planga si l-a sunat pe taica-su. Ma rog, jegul de om tot jeg este: cand a venit Politia (de la Udriste au facut cateva minute) l-am auzit cand ii spunea politistului ca moto de fapt a venit dinspre Unirea, a intors in scuar si a intrat in el. Politistul se cam uita lung la el si la pozitia taxiului/moto si la urma de frana. Eu sper sa fie atat de retardat incat sa si declare oficial vrajeala aia, sa ia si pentru fals.
-
Confirm. Taxi era parcat la bariera Tribunalului, langa bordura. Moto venea pe banda 2, plecase primul de la semafor. Taxi a iesit direct in manevra de intoarcere catre Piata Alba Iulia.
-
Accident pe Bd Unirii acum 3 minute, in fata Tribunalului Bucuresti si Biblioteca Nationala. Moto cruiser vechi cu numere de Vrancea. » Post actualizat in 20 May 2016 06:52 SMURD moto au ajuns in 3 minute dupa apel, ambulanta dupa 5-7. Motociclist pe jos, constient, fara sange, casca skull cap.
-
Normal ca nu calculezi tu si normal ca nu adaugi reparatiile la suma pe care i-o ceri omului, ca e marlanie sa incasezi si de la asigurator si de la vinovat. Problema este ca, mai ales in caz de dauna totala, asiguratorii se caca pe ei o vreme indelungata pana te despagubesc. Asta inseamna ca tu o arzi fara mobra pana isi aduc aminte de tine. In situatii de genul asta, unde desigur am avut si cooperarea vinovatului, victima a incasat banii de la vinovat (conform estimarilor asiguratorului), si intre victima si vinovat s-a incheiat contract de cesiune prin care victima a cedat vinovatului dreptul de a incasa despagubirea de la asigurator. In modul asta, tu, victima, iti iei banii rapid de la vinovat, iar vinovatul asteapta pana e despagubit de asigurator, ca doar el a comis-o. Dar, repet, trebuie sa ai concursul vinovatului, ca daca omu' nu e cooperant, nu ai alta varianta decat plangere penala.
-
@Emil Calculeaza cat te costa repararea motoretei (sau contravaloarea ei, daca e dauna totala), plus cati bani ai dat pe ingrijiri medicale (inclusiv spagi), plus banii pierduti pe perioada cat n-ai putut sa lucrezi (beneficiu nerealizat), plus vreo 1-2.000 EUR daune morale, si o sa obtii suma X. Te duci la celalalt sofer si-i comunici suma si-i dai timp o zi sa se gandeasca daca accepta sau daca va judecati. Explica-i faptul ca se afla in situatia de a raspunde penal. Poate sa te plateasca si esalonat, lunar. Daca nu vrea, contacteaza un avocat si fa-i plangere penala soferului. In plangerea penala desigur ca vei tripla cuantumul daunelor morale solicitate.
-
bai Alex, da' tie nu ti se termina frate masina cam brusc? Sa moara ma-sa, din reflexia aia din oglinda, zici ca are un metru cu totu'
-
Ia fa tu asta cu mobrita http://www.220.ro/auto/Timp-De-Reactie-La-Formula-1/VOBPY0368c/
-
@vladf - vezi ca "nu avea ce sa caute pe drum" este o expresie care se poate aplica in foarte multe cazuri. Daca n-ai ITP, n-ai ce cauta pe drum. Daca n-ai RCA, n-ai ce cauta pe drum. Daca ti-au expirat numerele rosii, n-ai ce cauta pe drum. N-ai ce cauta pe drum nici macar daca vorbesti la telefon, ca legea iti interzice s-o faci in mers, daca n-ai handsfree. Poate se descopera ca ala cu Clio plecase cu 15 minute inainte dintr-o parcare platita, si n-a achitat parcarea. Daca se oprea la parcagiu si marca banu' si lua bon, deci daca respecta legea, atunci ajungea mai tarziu la locul faptei si nu se mai intersecta cu Danut. Deci despre ce vorbim aici? Despre incalcarea legii asa, in general? Deci daca tu ai uitat sa-ti faci asigurare sau ITP (ca dupa multi ani de soferie, chiar se mai intampla sa uiti), practic eu pot sa trec cu masina peste tine, pentru ca tu oricum nu aveai ce cauta acolo. N-ai drepturi, n-ai nimic. Am mai zis-o si pe alte topicuri. In privinta cercetarii unui accident, conteaza CEL CARE A GENERAT STAREA DE PERICOL. Cautati pe net rechizitorii din dosare penale ca sa intelegeti notiunea asta. Un extras (din faimosul dosar al judecatorului Dumitrascu) ar suna cam asa: In speta noastra, sunt trei variante: 1. Danut mergea vizibil si legal, caz in care soferul Clio este cel care a creat starea de pericol prin manevra de viraj fara asigurare; 2. Danut mergea vizibil si peste limita, caz in care ambii conducatori au creat starea de pericol si se va da culpa comuna; 3. Danut mergea invizibil, caz in care el este cel care a creat starea de pericol, cel din Clio fiind absolvit de orice vina. @Zarnesti nu stiu cum arata inregistrarea, nu pot sa-mi dau cu parerea daca Danut era sau nu vizibil in momentul efectuarii manevrei de catre Clio. Ramane sa se stabileasca la expertiza.
-
@Zarnesti ai si nu ai dreptate. Ai dreptate ca (teoretic) ar fi culpa comuna. Si eu tot in calitate de avocat fac afirmatia asta. Este un mit urban ca ala care circula in ilegalitate (fara permis, beat, masina neinmatriculata, ITP expirat) este exclusiv vinovat, pe principiul "nu avea ce cauta acolo". Fiecare plateste pentru ce a facut - Danut ca mergea fara permis, soferul de Clio pentru ce se va retine in sarcina lui. Totusi, din experienta iti spun, este posibil ca viteza lui Danut sa fie un factor care sa atraga intreaga culpa asupra lui. Daca se demonstreaza ca Danut mergea mult prea tare ca sa fie observat la timp, atunci soferul de Clio o sa fie absolvit de orice vina. Nu poti sa cedezi trecerea unui autovehicul pe care iti este imposibil sa-l vezi la timp. Mi-au trecut prin mana nenumarate rechizitorii in care concluzia era foarte clara: "avand in vedere viteza de deplasare a lui X si timpii medii de observare si de reactie specifice unui adult, rezulta imposibilitatea obiectiva a lui Y de a-l observa pe X intr-o maniera in care sa permita reactia lui Y in sensul acordarii de prioritate sau evitarii coliziunii". Nu ai dreptate cu irelevanta permisului lui Danut. Este vorba despre atitudinea pe care o are un conducator licentiat si unul de ocazie, cum era Danut. Cand copilul tau face 18 ani si ii platesti tu scoala de A si ii cumperi tu motocicleta, o s-o priveasca ca pe o jucarie, n-o s-o respecte, n-o sa manifeste niciun fel de prudenta si o sa se intample nenorociri. Daca il lasi sa faca scoala pe banii stransi de el si sa-si cumpere motocicleta din banii economisiti de el, o sa fie responsabil cu ea. Daca ma duc si-mi iau permis de port-arma si ma duc regulat in poligon, o sa am un anumit comportament fata de arma aia. Daca o dau unui prieten pe principiul "ia, ma, si impusca si tu niste vrabii pe gardul ala", probabil o sa se impuste singur in picior, ca pentru el este o jucarie. Intelegi analogia? Daca Danut avea permis, ar fi avut sanse mai mari sa trateze motocicleta cu prudenta (zic sanse mai mari pentru ca nu ar fi fost garantat, pana la urma depinde de mentalitatea fiecaruia), si poate nu s-ar fi ajuns aici. Deci NU este acelasi lucru
-
Eu n-am inteles daca Opel-ul venea din contrasens sau daca mergea in acelasi sens cu BMW-ul de politie, dar in ambele cazuri, tinand cont ca motocicleta a fost avariata lateral SPATE, rezulta ca trecuse deja pe langa Opel sau trecea exact in momentul ala. In oricare caz, Radu e dobitoc rau de tot.
-
A luat 10 luni cu suspendare. BIRTA ADRIAN CLAUDIU : Inculpat TOMOIOAGĂ ANCA LAURA : Parte civilă CLINICA NEUROCHIRURGIE CLUJ NAPOCA : Parte civilă ZAHANICIUC MARCEL : Parte civilă ZAHANICIUC ORTENSIA : Parte civilă Condamnă pe inculpatul B.A.C. la pedeapsa de 10 luni închisoare pentru săvârÂşirea infracțiunii de ucidere din culpă. Dispune suspendarea condiționată a executării Âşi stabileÂşte termenul de încercare de 2 ani Âşi 10 luni. Constată că pentru autovehiculul condus de către inculpat a fost încheiată polița de asigurare de către S.C. BCR A. VIG S.A., iar asiguratorul va răspunde în condițiile Âşi limitele legii Âşi ale contractului de asigurare. Admite în parte acțiunea civilă formulată de către părțile civile Z.M. Âşi Z.O. Âşi obligă inculpatul la plata sumei de 60.000 euro, echivalent în lei la data plății, pentru fiecare parte civilă, reprezentând daune morale. Admite în parte acțiunea civilă formulată de către partea civilă T.A.L. Âşi obligă inculpatul la plata sumei de 69500 lei, reprezentând daune materiale Âşi la plata sumei de 50.000 euro, echivalent în lei la data plății, reprezentând daune morale. Respinge celelalte pretenții ca fiind neîntemeiate. Contată că C.N.C.-N. nu s-a constituit parte civilă. Obligă inculpatul la plata sumei de 3.000 lei reprezentând cheltuieli de judecată avansate de stat. Cu drept de recurs în 10 zile de la comunicare pentru C.N.C.-N., asigurator Âşi părțile civile Z.M. Âşi Z.O. Âşi de la pronunțare pentru celelalte părți Âşi Ministerul Public. Pronunțată în Âşedință publică azi, 13 iulie 2012.
-
Pai nu mai au ce face cu documentele in momentul asta, instanta a ramas in pronuntare si a amanat pentru vineri pentru depunerea de note scrise, nu mai poti sa depui alte inscrisuri (adica alte probe). Daca o sa fie o solutie defavorabila, poate o sa valorifice inscrisurile obtinute de la dealeri in faza de apel, dar momentan fondul e gata.