Sari la conținut

RandomUSR

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2015.10
  • Motocicleta
    Suzuki GSR 600

RandomUSR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sunt din 2014, ceea ce coincide cu afirmatia vanzatorului ca le-a schimbat relativ recent. Tinand cont ca voi merge mai mult prin oras, nu cred ca le voi schimba inainte sa fiu fortat de uzura lor. Nu ma dau pe o roata si nici burnout nu am de gand sa fac
  2. E binisor, se putea si mai bine... O ardere incompleta cred in cilindrul 1 (bujie sau injector), lantul terminat (asta era evident , cauciucurile (desi aproape noi) am inteles ca nu sunt cea mai buna alegere desi sunt alegerea producatorului. In rest, ar fi de facut schimbul de consumabile recomandat la achizitia oricarui vehicul SH (ulei, filtre, etc). Una peste alta, cam 1200 lei si e ca noua Sa vad daca reusesc sa strang banii inainte sa vina iarna, daca nu ramane pentru la anu' ...
  3. @Tornada, cred ca am trecut unul pe langa celalalt azi, pe ploaia aia prin baneasa, nu?
  4. Maine la 9 am programare la RAR. Dupa asta as merge. Am luat numarul lui din profil, am sa-l sun maine daca nu intervine ceva neprevazut.
  5. Multumesc pentru raspunsuri. Pentru Tornada, anvelopele sunt noi. Oricum, dupa ce o inmatriculez, se pune la naftalina motorul pana la primavara (cred, depinde si de vreme). In ceea ce priveste mecanicul priceput / pasionat, stiti vreunul atent si ok la pret? Kitul de lant unde il gasesc la raportul calitate/pret cel mai bun? (am gasit DID pe net la 429 lei). Ce se poate intampla daca se rupe lantul in mers? (sunt curios ce m-ar fi asteptat daca se intampla...)
  6. Salut. Am intrat si eu in posesia primei mele motociclete, si s-a intamplat sa fie un GSR 600 / 2008. As avea nevoie de cateva sfaturi, deoarece am unele nelamuriri. Am cumparat motocicleta din Messina (Sicilia) si am venit de acolo "calare", ajungand in tara azi dimineata (pe un frig si o ceata infernale). S-a vrut a fi o aventura si asta a si fost, una pe care nu o voi mai repeta curand (sper eu ca niciodata). Problema consta in faptul ca, dupa ce a mers impecabil aproape 1000 km, la intrarea in Bulgaria am observat ca s-a slabit lantul. Am facut rost de cele 3 chei necesare (10, 12 si 32) si am impins la maxim roata din spate, fara a reusi sa intind lantul in totalitate. Cu morcovul intrat si ajuns pana in gat, am parcurs restul drumului (aprox. 550 km) cu ametitoarea viteza medie de 70-80 kmh, sperand ca voi ajunge totusi acasa. Am ajuns (spre ora 4), asa ca am trecut la solutionarea problemei. Asadar, intrebarea mea este: De ce s-a slabit atat de brusc lantul? Uzura acestuia poate progresa atat de abrupt? Ce trebuie facut, schimbat kitul complet (pinion/lant/foaie) sau se poate scurta lantul (am auzit povesti cu scoaterea unor zale din lant dar nu prea ma incanta ideea). Poate cineva sa ma ajute cu teoria si supervizarea strict vizuala in inlocuirea kitului contra berii (fara alcool) aferente? Ce probleme specifice acestui model ar trebui sa am in vedere? Cu speranta ca nu v-am plictisit prea tare, astept cu interes raspunsurile voastre. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...