Salut. Am intrat si eu in posesia primei mele motociclete, si s-a intamplat sa fie un GSR 600 / 2008. As avea nevoie de cateva sfaturi, deoarece am unele nelamuriri. Am cumparat motocicleta din Messina (Sicilia) si am venit de acolo "calare", ajungand in tara azi dimineata (pe un frig si o ceata infernale). S-a vrut a fi o aventura si asta a si fost, una pe care nu o voi mai repeta curand (sper eu ca niciodata). Problema consta in faptul ca, dupa ce a mers impecabil aproape 1000 km, la intrarea in Bulgaria am observat ca s-a slabit lantul. Am facut rost de cele 3 chei necesare (10, 12 si 32) si am impins la maxim roata din spate, fara a reusi sa intind lantul in totalitate. Cu morcovul intrat si ajuns pana in gat, am parcurs restul drumului (aprox. 550 km) cu ametitoarea viteza medie de 70-80 kmh, sperand ca voi ajunge totusi acasa. Am ajuns (spre ora 4), asa ca am trecut la solutionarea problemei. Asadar, intrebarea mea este: De ce s-a slabit atat de brusc lantul? Uzura acestuia poate progresa atat de abrupt? Ce trebuie facut, schimbat kitul complet (pinion/lant/foaie) sau se poate scurta lantul (am auzit povesti cu scoaterea unor zale din lant dar nu prea ma incanta ideea). Poate cineva sa ma ajute cu teoria si supervizarea strict vizuala in inlocuirea kitului contra berii (fara alcool) aferente? Ce probleme specifice acestui model ar trebui sa am in vedere? Cu speranta ca nu v-am plictisit prea tare, astept cu interes raspunsurile voastre. Multumesc.