Sari la conținut

ViCtOrAsU

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Suzuki Dr 650 RS 1990

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet 600Yamaha Fz6 Fazer 600

ViCtOrAsU's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da..e putin cam departe tipul:P eu am bagat 10 w 40 si dupa 1000 km se vede destul demult ca a papat..nu stiu sa apreciez inca in ml..ca nu am fost nevoit sa completez!
  2. Misto plimbarea ta! Auzi unde ai retapitat saua? am si eu mare nevoie de asa ceva..dupa ceva km ma cam doare fundul:)), app dr-urile voastre cam cat ulei papa? sa stiu daca sunt in parametrii?)) » Post actualizat in 15 Apr 2015 16:41
  3. Da exact, cimitirul eroilor Tabla Butii, este un peisaj demential, se urca din Slon Prahova , ar fi interesant pentru acel weekend sa facem din nou incercarea, pana atunci sper sa rezolv problema cu muritul motorului o sa va atasez pozele cu bujia veche...din ce ati povestit voi cred ca e amestecul prea bogat in benzina si sarac in aer..dar va las pe voi sa decideti..si mai atasez cateva poze
  4. Am incercat si eu impreuna cu varu' posesor al unui KLE 500 sa ajungem la tabla butii in weekend, am urcat prin satul Slon (satul bunicilor) ultimul inainte de munte, insa pe la jumatatea drumului am crezut ca am gresit drumul , incepuse sa se insereze si ne-am intors...o sa incercam data viitoare cu mai mult succes ..atasez si cateva poze!
  5. ok...si cam ce culoari ar putea avea si in functie de ele ce trebuie facut? gen nu e amestecul corect? nu are suficient aer sau ceva in genul?
  6. gata am servisat furca , am schimbat cei doi rulmenti de la jug, am schimbat si uleiul , bujiile ,placutele de frana fata spate, cablul de la decompresor,noroc cu prietenul asta al meu ca are garaj si se si pricepe! acum am o alta problema:)) fara probleme nu ar avea farmec mobrele astea...) de ex...am 40 km/h si sunt nevoit sa franez brusc...pana la 0 km/h ...motorul se opreste..si daca sunt pe liber si daca sunt in viteza cu ambreiajul tras,,dar se opreste exact cu un moment pana sa nu se mai invarta roata...ce sa fie?
  7. Am priceput! acum intervine alta problema! uleiul mineral trebuie sa fie special pentru motocicleta sau merge si cel de masina...nu m-as zgarci pentru viata lui:)) dar de curios! @chucki piesele care le-am luat o sa mi le puna in opera un prieten ...adik servisarea furcii,schimbul de ulei, bujii...dar reglarea carburatorului sau curatarea lui acum intelegand ca relantiul este ok! Va multumesc pentru o primire calduroasa ...daca tot sunt la intrebari...e prima motoreta care nu porneste la buton ,si imi e destul de greu la pornirea la rece...la cald ma cam descurc...sa va zic cum procedez... dimineata prima data trag socul, tin decompresorul tras si dau cam 4-5 pedale, apoi il las pe pozitie , mai apas odata pedala pana jos, apoi cand se intareste la a 2-a apasare trag iar decompresorul...apas iar cam un sfert pana sare...pun contactul si apas tare...dar nu o ia din prima:))) sfaturi ceva? oricum eu iubesc motocicleta asta...))
  8. Salutare! De o saptamana am si eu o batranica un suzuki dr 650 rs 1990, si am aceasta dilema cu uleiul, in carte scrie ca trebuie sa fie 10 w 40 api SE or SF, eu as incerca totusi sa bag exact ce scrie producatorul! am vazut ca ati vrea sa incercati cel sintetic! a mai incercat careva pana acum? Eu mai am de facut cate ceva pe la moto meu, acum am luat uleiul pentru furca si simeringurile, si bujiile , ar trebuii sa gasesc pe cineva sa curete si regleze carburatorul, tot incerc sa ma joc cu relantiul si nu reusesc sa il scad sub 1500 ture, cateodata nu merge asa rotund..mai da in nas...si as mai avea nevoie de cositorit rezervorul, a fost cositorit din cate am vazut dar nu a fost lucrare buna ...si mai curge benzinica pe acolo! Daca ma poate ajuta cineva cumva as ramane recunoscator!
  9. Traseul a fost cam asa:Plopeni Ph, Szeged,Pecs,Maribor,Lublijana,Triestre,Venezia,Padova,Trento,Bormio,PASSO DI STELVIO,Merano,Innsbruck,Zell Am See,Lienz,BAD GASTEIN,Kolfack,Veszprem,Dunafoldvar,Plopeni Prahova. Yamaha fazer fz6 ,suzuki v-strom 600, honda transalp 600, am adaugat si cateva poze!
  10. Da intr-adevar prima poza este facuta la Cheile Bicazului!(avem o tara minunata)...drumurile ne strica...dar in partea aceea a tarii asfaltul este ok! @Banditrider Crash padurile intradevar sunt scurte si nu imi prezinta incredere...dar am avut de investit in excursia care tocmai s-a incheiat si crash-urile nu au fost o prioritate...am avut de investit in 3800 km..am sa revin si cu poze! Cat despre ex-a mea a fost o honda hornet 600 s din 2000 ...nu sufera comparatie..fazer ul este mult mai inalta...are o ciclistica mult mai buna singurul lucru care nu imi place la fazer este saua ma doare fundul mai ales dupa aproape 400 de km facuti in 8 zile;) in rest numai lauda despre fazer!!!aaa il am de vreo 4 luni timp in care am facut 9 mii si ceva de km:)) @ Zven Merci mult de tot...si tu sa ai grija de tine si moto;) Da ai dreptate asa este sunt scurte...acum urmatoare investitie sunt crash urile si o sa mai moale sa macar o retapitare la prezenta pt ca am inteles sa fie undeva la 300 euroi una de pe la bagster Da intr-adevar este o moto foarte placuta la drum...dar nu pot sa zic nimic rau nici de honda mai ales ca a fost prima mea iubire:))) care nu se uita niciodata...cica:P
  11. Dau si eu bu buna ziua!Si mai dau cu mobra mea! Asfalt uscat sa aveti si cat mai multi km!
  12. Salut, Vin cu o rugaminte: daca cineva cumva posesor al uni fazer din 2004 in sus are un sistem de prindere topcase de la kappa (cel cu 2 brate si o placuta care le imbina) ma poate ajuta sa confectionez placuta care prinde cele 2 brate pt ca am fost tepuit pe okazii de unu care mi a trimis doar bratele si acum imi cere bani si pe placuta (aceeasi suma:)) asteppt un raspuns sau macar sa inchiriez placuta:P ,acum pe 17 plec pentru 10 zile prin europa si mi ar fi de mare ajutor;) Multam!
×
×
  • Creează nouă...