-
Număr conținut
47 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
valibodea
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Brasov
-
Motocicleta
BMW K 1200 GT
-
Numar Moto
BV 74 VVV
-
Club
Kronstadt Bikers
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda Shadow VT750
Vizitatori Recenți Profil
592 citiri profil
valibodea's Achievements
Newbie (1/14)
-
Krostadt Bikers party 2012 .Rasnov.
topic a răspuns lui valibodea în craksmanul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Multamim fain de aprecieri...Locatia nu e mare dar e primitoare -
Am trecut sambata prin Arad si mi s-a povestit despre nenorocirea omului cu Kawasaki ninja.... ba chiar am si trecut pe langa locul respectiv si i-am vazut fotografia lipita pe copac. E trist, pacat de tineretea lui, insa comportamentul lui a fost unul criminal si trebuie judecat ca atare! (comportamentul, ca pe el are cine sa-l judece) Cred ca singura parte buna din intamplarea asta este ca s-a dus singur si nu a mai luat pe cineva cu el. Acel sofer din Renault a trecut la cativa cm de moarte, persoanele care ar fi trecut atunci strada au fentat moartea cu cateva secunde. Insa a luat o parte din sufletul parintilor, care au ce regreta acum, au ce sa-si reproseze. Si oare a meritat? De fapt, ii intreb pe cei care se dau mari pe cate-o vitezana, in centrul fiecarui oras, in slapi, sort si maieu, unii chiar fara casca, sau chiar fara carnet: din viteza aia aveti timp sa vedeti pitipoanca cum va admira, sau totul e in capul vostru? Merita senzatia aia, de cateva secunde, ca esti smecher, ca o ai mai lunga? V-ati gandit in secundele alea de infuzie de adrenalina, cum arata o pulpa de om, raschetata pana la os de asfalt? La numai 50 km/h? Probabil ca nu! Cocalarismul bate la fund orice notiune de responsabilitate! Si se vindeca doar cu sange, atele, perfuzii, scaune cu rotile, grefe de piele si de os, uneori chiar tamaie si coliva. S-ar putea ca eu sa vad motociclismul prin alt unghi. Eu prefer turele lungi, oricum, in afara orasului, de aceea nu am nicio problema sa port costumul cu toate protectiile pe care le poate oferi, fie si la 40 de grade. Sambata am trecut pe langa locul accidentului echipat complet si mi-am spus ca, macar pentru asta, desi nu-s un mare talent la aplecat prin curbe, ma pot numi motociclist. Pentru ca inteleg ce inseamna mersul pe doua roti, pentru ca o fac cat mai responsabil, pentru ca o fac pentru placerea mea, alaturi de prieteni care au aceeasi pasiune si nu pentru a fi admirat de catre cineva, de pe trotuar. Orice s-ar spune, tanarul ( nici nu am retinut cum il chema) orice a fost, numai motociclist nu. Nimic din comportamentul lui nu a lasat sa se inteleaga asta. Nu este suficient sa mori pe 2 roti ca sa zica lumea: uite, a murit un motociclist... Iar daca nici carnet nu avea, asa cum am citit mai sus, cuvintele-s inutile. Tocmai de aceea stau si ma intreb: de ce exista discutia despre aceasta tragedie pe un forum al motociclistilor?!?!
-
Domnilor, eu zic sa lasam discutia asta aici. M-a mancat undeva s-o redeschid, din motivele pe care vi le-am aratat mai sus si am ajuns deja pe langa subiect. Adica voi localizati originea avocatilor in poponeata, eu va trimit la scoala (fara sa am habar cine sunteti..), se discuta despre scenarii cu asasini in masini, samd. Mai avem putin si ne facem reciproc retardati...) Deci nu cred ca rostul acestui topic, al acestui forum, acela de a invata din greselile altora, mai e atins. Eu, cel putin, ma retrag. O sa revin la sfarsitul procesului, sa va spun ce a iesit din munca tuturor celor care acolo dovedim ca adevarul e relativ si arata altfel din orice pozitie l-ai privi. Mesaj completat Imi place cum tehnica moderna schimba automat neaosa, stramoseasca denumire a dosului, asa cum am scris eu inainte sa apas "add reply" in " poponeata". Domnilor administratori, e un cuvand decent, nu trebuie sa il schimbam pe delicateturi d-astea...)
-
Tinere, chiar esti lipsit de argumente in acest topic daca o tot dai cu avocatii. Iti aduc aminte ca este vorba aici de accidentul de la Ploiesti, nu despre avocati. Daca vrei sa iti dai cu presupusul despre breasla asta, du-te la scoala, vezi ce-i cu meseria asta, si daca nu-ti convine ceva, vezi ca sunt forumuri specializate Mesaj completat Ia un curs de drept penal, partea speciala si o sa intelegi cum e cu vinovatia sub forma intentiei si cea a culpei.
-
Ma bucur sa vad ca macarr unii inteleg rostul efortului meu de pe acest topic. Nu vreau sa conving pe nimeni ca acel sofer (apropo, Zsolt il cheama, iar acum sunt sigur ca unii vor zice ca e vinovat si pentru ca e ungur) e vinovat sau nu. Acest lucru trebuie sa il fac in fata instantei si ma voi lupta sa il scot atat de vinovat pe cat este! Daca deloc, atunci si mai bine. Daca nu imi placea asta ma faceam popa. Stau si scriu aici, desi unii spun bancuri cretine, cu avocati care vin pe aceasta lume dupa un sex anal, pentru ca am avut ocazia nefericita de a analiza punct cu punct un accident in care un motociclist a murit. Pentru ca am reusit sa inteleg toate elementele care au dus la acest rezultat. In aceste conditii, vazand ca din tot ce s-a comentat aici, lumea nu a inteles decat ca acel sofer trebuie pedepsit, dar nimeni nu a inteles ca din asemenea ocazii trebuie sa invete ceva, am considerat ca trebuie ca cineva sa o spuna si pe asta. Inconstienta este primul factor cauzator de accidente. Apoi, la fel de importante, neatentia soferilor, starea drumurilor, s.a. Ma salut zilnic pe sosea cu pustani calare pe cbr-uri, Ninja, Hayabusa si alte utilaje de acest gen, care te duc de la 0 la 100 km/h intr-o clipa, ii vad in maiou si sort, fara manusi, unii chiar cu o casca braincap si incerc sa nu ma mai gandesc ca poate peste putin timp, un sofer nu va avea timpul fizic sa ii observe in oglinda si va porni de pe loc sau va schimba banda. Cred ca ar trebui ca unii, din aceeasi "bransa" a motociclistilor sa aiba curajul sa le spuna ca nu e in regula ce fac. Asta daca tot se vorbeste de solidaritate. Ar trebui sa se manifeste aceasta solidaritate si in sensul preventiei, nu numai post factum. Mesaj completat Ma bucur sa vad ca macarr unii inteleg rostul efortului meu de pe acest topic. Nu vreau sa conving pe nimeni ca acel sofer (apropo, Zsolt il cheama, iar acum sunt sigur ca unii vor zice ca e vinovat si pentru ca e ungur) e vinovat sau nu. Acest lucru trebuie sa il fac in fata instantei si ma voi lupta sa il scot atat de vinovat pe cat este! Daca deloc, atunci si mai bine. Daca nu imi placea asta ma faceam popa. Stau si scriu aici, desi unii spun bancuri cretine, cu avocati care vin pe aceasta lume dupa un sex anal, pentru ca am avut ocazia nefericita de a analiza punct cu punct un accident in care un motociclist a murit. Pentru ca am reusit sa inteleg toate elementele care au dus la acest rezultat. In aceste conditii, vazand ca din tot ce s-a comentat aici, lumea nu a inteles decat ca acel sofer trebuie pedepsit, dar nimeni nu a inteles ca din asemenea ocazii trebuie sa invete ceva, am considerat ca trebuie ca cineva sa o spuna si pe asta. Inconstienta este primul factor cauzator de accidente. Apoi, la fel de importante, neatentia soferilor, starea drumurilor, s.a. Ma salut zilnic pe sosea cu pustani calare pe cbr-uri, Ninja, Hayabusa si alte utilaje de acest gen, care te duc de la 0 la 100 km/h intr-o clipa, ii vad in maiou si sort, fara manusi, unii chiar cu o casca braincap si incerc sa nu ma mai gandesc ca poate peste putin timp, un sofer nu va avea timpul fizic sa ii observe in oglinda si va porni de pe loc sau va schimba banda. Cred ca ar trebui ca unii, din aceeasi "bransa" a motociclistilor sa aiba curajul sa le spuna ca nu e in regula ce fac. Asta daca tot se vorbeste de solidaritate. Ar trebui sa se manifeste aceasta solidaritate si in sensul preventiei, nu numai post factum. Mesaj completat Ma bucur sa vad ca macarr unii inteleg rostul efortului meu de pe acest topic. Nu vreau sa conving pe nimeni ca acel sofer (apropo, Zsolt il cheama, iar acum sunt sigur ca unii vor zice ca e vinovat si pentru ca e ungur) e vinovat sau nu. Acest lucru trebuie sa il fac in fata instantei si ma voi lupta sa il scot atat de vinovat pe cat este! Daca deloc, atunci si mai bine. Daca nu imi placea asta ma faceam popa. Stau si scriu aici, desi unii spun bancuri cretine, cu avocati care vin pe aceasta lume dupa un sex anal, pentru ca am avut ocazia nefericita de a analiza punct cu punct un accident in care un motociclist a murit. Pentru ca am reusit sa inteleg toate elementele care au dus la acest rezultat. In aceste conditii, vazand ca din tot ce s-a comentat aici, lumea nu a inteles decat ca acel sofer trebuie pedepsit, dar nimeni nu a inteles ca din asemenea ocazii trebuie sa invete ceva, am considerat ca trebuie ca cineva sa o spuna si pe asta. Inconstienta este primul factor cauzator de accidente. Apoi, la fel de importante, neatentia soferilor, starea drumurilor, s.a. Ma salut zilnic pe sosea cu pustani calare pe cbr-uri, Ninja, Hayabusa si alte utilaje de acest gen, care te duc de la 0 la 100 km/h intr-o clipa, ii vad in maiou si sort, fara manusi, unii chiar cu o casca braincap si incerc sa nu ma mai gandesc ca poate peste putin timp, un sofer nu va avea timpul fizic sa ii observe in oglinda si va porni de pe loc sau va schimba banda. Cred ca ar trebui ca unii, din aceeasi "bransa" a motociclistilor sa aiba curajul sa le spuna ca nu e in regula ce fac. Asta daca tot se vorbeste de solidaritate. Ar trebui sa se manifeste aceasta solidaritate si in sensul preventiei, nu numai post factum. Mesaj completat Ma bucur sa vad ca macarr unii inteleg rostul efortului meu de pe acest topic. Nu vreau sa conving pe nimeni ca acel sofer (apropo, Zsolt il cheama, iar acum sunt sigur ca unii vor zice ca e vinovat si pentru ca e ungur) e vinovat sau nu. Acest lucru trebuie sa il fac in fata instantei si ma voi lupta sa il scot atat de vinovat pe cat este! Daca deloc, atunci si mai bine. Daca nu imi placea asta ma faceam popa. Stau si scriu aici, desi unii spun bancuri cretine, cu avocati care vin pe aceasta lume dupa un sex anal, pentru ca am avut ocazia nefericita de a analiza punct cu punct un accident in care un motociclist a murit. Pentru ca am reusit sa inteleg toate elementele care au dus la acest rezultat. In aceste conditii, vazand ca din tot ce s-a comentat aici, lumea nu a inteles decat ca acel sofer trebuie pedepsit, dar nimeni nu a inteles ca din asemenea ocazii trebuie sa invete ceva, am considerat ca trebuie ca cineva sa o spuna si pe asta. Inconstienta este primul factor cauzator de accidente. Apoi, la fel de importante, neatentia soferilor, starea drumurilor, s.a. Ma salut zilnic pe sosea cu pustani calare pe cbr-uri, Ninja, Hayabusa si alte utilaje de acest gen, care te duc de la 0 la 100 km/h intr-o clipa, ii vad in maiou si sort, fara manusi, unii chiar cu o casca braincap si incerc sa nu ma mai gandesc ca poate peste putin timp, un sofer nu va avea timpul fizic sa ii observe in oglinda si va porni de pe loc sau va schimba banda. Cred ca ar trebui ca unii, din aceeasi "bransa" a motociclistilor sa aiba curajul sa le spuna ca nu e in regula ce fac. Asta daca tot se vorbeste de solidaritate. Ar trebui sa se manifeste aceasta solidaritate si in sensul preventiei, nu numai post factum.
-
Probabil ca nu am fost eu suficient de clar...sau tu te incapatanezi sa vezi numai problema meseriei mele si nu ceea ce ar trebui lumea sa invete din acest accident tragic. Dar, cum spunea, nu au nicio relevanta opiniile noastre, exprimate aici
-
buna si asta! si tot asa...plina de argumente legat de subiectul acestui topic
-
din toata aceasta discutie, pe care am repornit-o eu cu comentariile mele, dupa atata amar de vreme de la accident... ...daca lumea va pricepe ca e cazul sa se protejeze purtand echipament adecvat... ...daca lumea va intelege sa respecte regulile asa cum sunt ele, desi uneori ne calca pe nervi sa stam cu caii putere sub fund la 50km/h, pentru ca n-or fi fost chiar idioti aia de le-au impus... ...daca cei care acum au ceva experienta, au carnet si umbla pe doua roti pe sosele vor sfatui pe tinerii aspiranti sa isi lase motorul in garaj pana isi iau carnetul si nu aduna macar o bruma de km in spate, ...daca parintii inconstienti nu vor mai lasa odraslele sa fie cool inainte sa fie cazul si nu ii vor mai ajuta sa isi cumpere tot felul de bolizi, fara macar sa aiba dreptul de a circula , ei bine, atunci poate vom avea mai putine discutii de acest gen. Si inchei aici cele ce le-am scris propunandu-va un exercitiu de imaginatie: inchipuiti-va ca in dreptul locului unde acum este troita acestui baiat ar fi fost o trecere de pietoni. Inchipuiti-va ca in loc sa plece o masina de pe loc (intorcand pe banda continua sau nu...), pe acea trecere venea in fuga un copil iar tanarul de pe motocicleta il lovea in plin (merita sa vedeti cum arata o punte spate de autoutilitara lovita de o motocicleta care nu cred ca are mai mult de 200 si ceva de kg!)! Sunt curios, daca ar fi avut loc evenimentul conform acestui scenariu, ce ati mai fi spus acum?! Pentru ca nefericitul asta de om, la fel s-ar fi speriat, la fel ar fi franat brusc, la fel i s-ar fi blocat roata, la fel ar fi cazut si la fel s-ar fi tarat, el si motorul sau, cca 20 m pana s-ar fi izbit, de data asta intr-un copil.... Si la fel, datorita vitezei si lipsei de experienta, la fel nu ar mai fi avut timp si pricepere pentru manevre de evitare a obstacolului sanatate tuturor si sa ne vedem cu bine pe sosea! Mesaj completat foarte spiritual... Mesaj completat spiritual si mai ales plin de argumente...
-
Ai raspunsul si in ceea ce am raspuns mai sus lui Tormented. Din ceea ce imi spune el, nu a intors pe linia continua si intelege sa dovedeasca acest lucru cu anumite probe pe care, sper sa intelegi, nu le pot prezenta aici... De fapt, singurul element din care pana in prezent s-a tras conclizia ca soferul ar fi dorit sa intoarca este pozitia masinii, intoarsa cu fata spre oras. Insa nu e suficient...Sunt destule lemente care pot face ca masina sa fi ajuns in acea pozitie si rolul procesului este sa stabileasca inclusiv acest lucru Nu este el clientul meu, insa interesele lui sunt aceleasi cu ale clientului meu, la randul sau implicat in acest proces. Asa ca sunt nevoit sa iau de bun ceea ce imi prezinta el. Pana la sfarsit ma voi lamuri si personal. Pana atunci insa sa fii convins ca imi voi da silinta sa il apar! Mesaj completat Fain e ca toti injura avocatii, insa la necaz toti alearga la ei. Si il roaga sa gaseasca chichite ale legii. Chiar si mie imi place bancul ala cu lucrul bun pe care il reprezinta 100 de avocati pe fundul marii... Iar la Brasov, zona din fata parcului central (str. N. Iorga), unde pe la inceputul secolului XX isi facusera casa toti avocatii de renume ai urbei se numea Sirul Hotilor.
-
Vei fi vinovat pentru toti daca se va stabili ca accidentul s-a produs din vina ta (sa te fereasca Ăl de sus!). In toate accidentele este vorba despre culpa, altfel spus vinovatia fara intentie. Iar culpa poate apartine exclusiv uneia dintre parti, sau procentual, fiecaruia. INsa... din ceea ce ai scris, eu intelg ca tu ai inteles ca as spune ca soferul nu are nicio vina (pentru ca motociclistul nu avea carnet, echipament, samd) Eronat! Eu afirm aici (si in instanta) ca vina nu poate apartine exclusiv soferului, conservarului cum ii zic unii, asa cum se incearca acum a se stabili! Asa cum afirma avocatii familiei, expertul, procurorul si, cu voia internetului, majoritatea de pe acest topic Eu afirm ca vina apartine in procente care se vor stabili la proces atat soferului cat si motociclistului. Ramane sa se stabileasca aceste procente, iar cei care inca mai traiesc vor plati, probabil, in masura culpei lor. Si mai afirm ca indiferent daca soferul voia sa intoarca pe linia continua sau nu, o parte din culpa tot o are prin simplul fapt ca accidentul s-a produs. Ca exercitiu de sinceritate, iti marturisesc ca eu, personal, inca NU m-am lamurit daca voia sa intoarca sau chiar voia sa ajunga undeva dupa pod... Indiferent de cate argumente imi aduce el... insa ma voi lamuri, cu siguranta). Deci omul isi are vina lui.
-
si tie! sper ca religia ta te invata sa fii mai tolerant! respect!
-
Da, despre etica mi-ar placea sa stam de vorba intr-o zi. Poate ne vedem la vreo adunare si discutam la o bere. Sa inteleg si eu ce nu e etic in ceea ce fac. Si mai ales cum ai ajuns tu sa tragi concluzia asta. Ok...am destule lucruri de facut ca sa nu mai pierd vremea pe aici. Ceea ce am scris am scris pentru ca m-au mancat degetele in timp ce citeam acest topic, vazand cat de simplu e sa arunci cu pietre. Iar topicul l-am citit pentru ca am vrut sa aflu cat mai multe despre obiectul muncii mele. De fapt, nici nu conteaza ce am scris eu aici, cum nu conteaza nici opinia voastra. Sper insa sa ramana tema de gandire
-
dupa cum vezi, ceea ce ai scris contine afirmatii pe care le faci, sunt sigur, fara sa ai nicio informatie oficiala, ci doar pe baza a ce ai citit aici. Nu poti afirma azi ca acel om e vinovat sau nu! Va mai trece ceva vreme pana cand se va lamuri acest lucru. Si nu tu va trebui sa faci acest lucru. Nu poti afirma ca acel om e un retard, caci nu il cunosti si nimic din ceea ce ai facut tu pana in prezent nu iti da aceasta statura morala! Invata sa respecti oamenii, daca vrei sa fii respectat. O sa spui ca nu e nimic de respectat la un om care (fie si din culpa) a omorat un alt om. Inainte sa spui asta citeste din nou ce am scris mai sus. daca totusi stii mai multe pentru ca ai fost acolo, hai martor la proces. E pe 9 septembrie. daca nu, atunci pastreaza doar gandurile mele bune pe care am vrut sa vi le transmit tuturor: acela de a avea grija de voi cand iesiti pe 2 roti.