-
Număr conținut
42 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://oldtimertm.3xforum.ro
-
Yahoo
marcel_ducati_marlboro@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Timisoara, Romania
-
Carnet moto din
2004
-
Motocicleta
MZ ETZ 251
-
Numar Moto
TM 51 YFA
-
Club
Oldtimer Club Timisoara
Informații profil
-
Motociclete detinute
MZ ETZ 251 JAWA California 350 Simson Sport MZ ES 250 Jawa 250 MZ RT 125/3 CZ pt. handicapati Hoinar Mobra 50, 50S, Turist Carpati C1, Super
Vizitatori Recenți Profil
660 citiri profil
marczello_b's Achievements
Newbie (1/14)
-
Multumesc frumos! A fost frumos sa vad lumea la expozitie exclamand: "Uaaa, uite Hoinar!"
-
-
Intr-adevar, cu intarziere: Multumesc! Imi cer scuze!
-
Exact, asa se numeau sculele alea de care ziceam ca is cu galben si verde-kaki, http://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=AoxDlu8pjo75uXTI2OBMsYKbvZx4?p=proxxon&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8&fr=fptb-msgr
-
Acuma arata a motoreta. Mai raman cu doua lipsuri: 1. suberul din carburator Acesta e de Mobra 50S. Cel de Hoinar e curbat. Fara asta nu prea merge pornitul la rece. 2. Robinet de Hoinar. Eu am tot de mobra 50S. Are cineva? Va urez tuturor sarbatori fericite si un an nou si mai fericit!
-
Eu am Dremel 4000, parerea mea cea mai buna varianta. Atinge 35.000 rot si e varianta cu fir, nu cu acumulatori. A trage un fir dupa tine e mai bine decat sa depinzi de o baterie care se descarca sau degradeaza in timp. A costat in jur de 100 de euro iar cablul de extensie (similar cu un cablu de kilometraj, ca freza de la dentist) a costat parca 130 de Lei. Are tot felul de accesorii pentru orice (taiat, slefuit, polizat, gaurit, curatat) si vin in cutii modulare cu vreo 60 de lei setul. Eu am luat aparatul de la Temeco Timisoara, dar am vazut si la Praktiker, Hornbach, Baumax. Cutia neagra am luat-o de la Lidl cu 40 de lei dintre ieftiniturile saptamanale. Mai exista o varianta de dremmel de la alta firma, nu mai stiu care, e cu verde si galben ,la un pret mai scazut la Hornbach. Spor la mesterit! Eu am Dremel 4000, parerea mea cea mai buna varianta. Atinge 35.000 rot si e varianta cu fir, nu cu acumulatori. A trage un fir dupa tine e mai bine decat sa depinzi de o baterie care se descarca sau degradeaza in timp. A costat in jur de 100 de euro iar cablul de extensie (similar cu un cablu de kilometraj, ca freza de la dentist) a costat parca 130 de Lei. Are tot felul de accesorii pentru orice (taiat, slefuit, polizat, gaurit, curatat) si vin in cutii modulare cu vreo 60 de lei setul. Eu am luat aparatul de la Temeco Timisoara, dar am vazut si la Praktiker, Hornbach, Baumax. Cutia neagra am luat-o de la Lidl cu 40 de lei dintre ieftiniturile saptamanale. Mai exista o varianta de dremmel de la alta firma, nu mai stiu care, e cu verde si galben ,la un pret mai scazut la Hornbach. Poti face lucrarea de care spui cu brio. Exista si discuri mici ca de flex pentru metal. Eu le-am folosit ca sa tai suruburi intepenite si alte chestii minuscule. Sunt foarte multumit de unealta si voi mai cumpara accesorii si alte unelte. Mai exista un aparat de taiat cu o lama triunghiulara care vibreaza cu viteza mare, mult mai delicat decat flexul. http://www.tool-shop.co.uk/Dremel/Tools/Dremel/8710364057955/4000+Platinum+Edition+Plus+Multichuck+Bonus.html Spor la mesterit!
-
Am reusit sa inchei si cu motorul: Am reusit sa fac unul din 3 motoare si jumatate. Am pus piesele cele mai bune din toate 3. Am avut chiulasa, biela, piston, cos, semeringuri, rulmenti noi nouti. Tolele de ambreiaj sunt noi si sunt de Minsk. Bujia este Sinterom adaptata la 0.45 mm. Am dus vibrochenul la echilibrat. Cilindrul este cota 1. Motorul a fost vopsit cu vopsea termo-rezistenta. Am avut ajutor la reglarea cutiei de viteze. Nu l-am pornit inca. Am confectionat garnitura de evacuare din clingherit mai gros. Am folosit un dremmel tol pentru a o taia pe laterale si o freza de lemn pentru gaura. Ulterior am observat ca cilindrul pe care l-am ales si montat are gaurile pentru prinderea tobei de esapament de 8, nu de 6 cum sunt urechile cotului. Le-am marit la 8 si le-am dat filet. Sper sa tina urechile. Am constatat ca lantul de Hoinar pe care l-am cumparat din piata e mai lung. E cumva defapt de Mobra 50, 50S? Si problema: cum se poate scurta? Am ramas cu o droaie de fire pe care nu stiu sa le leg: dinspre 1. comezi ghidon-far, 2. stop, 3. motor, 4. frana pedala. Firele provin din 3 surse diferite, deci nu stiu cum au fostllegate. Schema electrica nu o am, ma poate ajuta cineva cu ea? Nu reusesc nicicum sa montez pedala de starter. Am pilit canelurile pe mijloc fiindca erau mai pronuntate acolo da' nimic. Cred ca nu calca cum trebuie, se suprapun. Am gasit fisa pentru bujie. Am facut rost de schema electrica, dar tot trebuie sa desfac totul fiindca firele nu se potrivesc la culori. Trebuie sa vad ce si de unde pleaca. Am montat semnalizari pe fata si pe spate. Era un articol in revista Tehnium despre cum se monteaza semnalizari la Hoinar, dar nu le voi conecta la magnetou fiindca e prea complicat. Voi monta un sistem de semnalizare pe baterii din piata. Consider semnalizarile indispensabile, precum stopul de exemplu, chiar daca motoreta n-a fost dotata cu ele din fabrica.
-
cred ca am asa ceva, ma uit in weekend. mai este valabila necesitatea? - capace cartere, capac cutie de viteez, surub ulei, arc si parghie ambreiaj, pipa carburator - curatate si degresate - vopsite cu vopsea gel termo-rezistenta, pensulabila - de montat/inolcuit: tampoane aripi, ghidon, buton claxon, tije U furca, contact frana pedala, piulite infundate comanda ghidon
-
Felicitari pentru straduinta! Pe-aici mai gasesti asa ceva numai pe la fier vechi.
-
-urmand sfatul, am legat lumina de la kilometraj -aprindere noua! cea veche era incompleta. a fost curatata, am inlocuit papucii, mansonul, suruburi, etc.
-
da, mi-ati fost! mii de multumiri!
-
- suport de numar in T si... suport de suport de numar care se prinde de stop, in mod normal prin sudura, ,la care dupa ce i-am cojit un strat de crom si unul de cupru, a iesit ca nou. - tampon cric - am curatat de vopseaua bronz piesele din aluminiu. am incercat sa slefuiesc dar arata rau aluminiul romanesc. trebuie vopsite. carterele de MZ arata ca noi si dupa 60 de ani... - am gasit bolturi pentru scaritele pasagerului - partea electrica: conectorii de la stop - conectorii de la far - unde se conecteaza mufa asta "tata"? face parte din manunchiul care mai are inelul care se prinde de suportul de la claxon, cariua i-am conectat deja intrarea si iesirea. - comform bunului meu simt ingineresc: 1 - comanda debreiere 2- comanda lumini si claxon 3 - contact frana pedala 4 - minus pe cadru la suport motor 5 - minus pe cadru la suport claxon cealalta mufa unde vine? 6 - 2 fire la motor si doua care alimenteaza stopul, nu stiu care, cum 7 - 2 fire care se leaga cu senzorul de frana de la pedala, cred 8 - 2 fire care se leaga far, nu stiu cu care exact - are cineva schema electrica de hoinar la o calitate mai mare de un mega-pixel? odiseea continua!!
-
din pacate nu am platina de vanzare, dar recomand asa ceva: http://www.gotronic.ro/new/ro/produse.html
-
Din ciclul "Mobre si alte cadavre", prezint: -manson ghidon stanga in stare perfecta -ceva de plastic prin care vin 2 fire in cutia de scule -buson -doua tampoane care vin sub rezervor si la cric Are cineva un robinet de Hoinar, de-ala orientat pe orizontala? Intrebare adresata posesorilor de Hoinar: mai e ceva lipsa la acest Hoinar (in afara de motor)?
-
imi pare rau, nu. eu am daor unul. se gasesc mai usor carburatoare de mobre vechi decat de hoinar. se poate folosi si varianta de mobra veche, dar trebuie reglat ceva la el, nu mai stiu exact ce. piese noi: -aprindere si platina -magnetou - curatat si revopsit -intrerupator - curatat, uns si revopsit fiindca era ingalbenit -prindere oglinda retrovizoare, si cu aceasta ocazie am montat si oglinda -cablu kilometraj, cablufrana fata -husa rezervor - aprinderea (am pus o poza mai sus da le-am incurcat. aia era de mobra veche) - platina noua. cea veche era cam obosita - aprindere, platina si suport de rezerva curatate - Dupa spalare se vede diferenta. Am spalat husa la Dry-Clean langa pompierii de la Kandia (in Timisoara). A costat 1.5 lei. - stupefactie! a iesit camera afara. trebuie cauciucuri noi ca asta-i batran! - donatoare de organe - piese noi. celelalte erau busite: capac metrom cu garnitura, surub ulei, parghie ambreiaj si arc, pinion, pica carburator - comenzi ambreiaj si frana fata. curatate de vopsea si jeg. asteapta vopsea noua - contact frana spate - taler frana spate de Hoinar, fara ureche pentru cablu, arc tija frana, distantier roata - mansoane scarite sofer si manson ghidon stanga, fara gaura pe lateral - cutie filtru de aer. am cautat de mult asa ceva. momentan mai imi ramane de completat cu un buson, un robinet de hoinar si cu oglinda aia de Hoinar cu manson. filtrul de aer in forma de disc a intrat cu greu i n oala de la carburator, de aemenea si oala a intratgreu in cutia de la filtru. a trebuit sa le incalzesc cu torta - esapament in stare buna - m-am apucat de motor... s-a intregit motoreta! am preparat comenzile de ambreiaj si frana fata. acuma arata a motoreta am desfacut motorul acu' ceva vreme: - chiulasa si cilindrul sunt ciobite - placile de ambreiaj sunt crapate - in cutia e viteze am gasit tot felul de bucati de metal strain. pinioanele de vieze sunt intacte - carterele au fost candva despartite cu dalta - restul cam pare la locul lui, dar am scos afara toate maruntaiele mai lipsesc : buson, robinet de Hoinar exista inca un motor donator, se face un Frankenstein.