-
Număr conținut
937 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
plastic...cu poza!
-
Motocicleta
'85 Yamaha XJ900F+'95 Suzuki Savage 650
-
Numar Moto
da,numar moto
Informații profil
-
Motociclete detinute
'93 IJ P5(Svetlana), '90 Suzuki DR750 BIG, '97 Honda VTR 1000 F, actual '85 Yamaha XJ900 F, actual '95 Suzuki LS 650 (tunat)
-
Interests
motoare vechi si bune, fier nu plastic
Vizitatori Recenți Profil
3.199 citiri profil
Roni's Achievements
Newbie (1/14)
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui Roni în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutare. O axa cu came de DR650 gasesc la cineva? Ma intereseaza modelul de DR pana in '95. -
Salutare, Stie cineva unde pot gasi un cablu de kilometraj pt al meu XJ900F din '85? To' ma orientez eu oarecum dupa turometru dar mi-e sa nu ma opreasca politia si sa-mi spuna ei cu cat am mers ... peste viteza legala Oricum, din cate bag de seama, nu este printre cele mai populare modele pe la noi.
-
Salutare, De putin timp am luat si eu un savage din '95 (are ceva probleme mecanice care vor fi remediate) Ideea e ca e un motor exclusiv de proiect ata custom (pe bobber-eala) cat si mecanic. Citisem pe un forum dedicat din afara ca sunt cateva chestii de "tuning"pt motorasul de savage gen: carburator si piston de dr650 (eu deja le am pe mobra), conversie pe lant, axa cu came de dr650, volanta usurata etc ... a incercat cineva pe aici pana acum chestii de genul?
-
Cand mi-am luat XJ-ul 900 f toata lumea a spus ca e o troaca obosita, un commuter puturos si greoi, o vechitura etc ... dupa un service ca la carte din roata in roata la Gorilla's Garage si un mic tunning in airbox si carburatoare s-a facut babeta fata mare Pana nici mie, mare iubitor de motociclete vechi cu tehnologie primitiva nu mi-a venit sa cred cum poa sa traga de animalic si ca in primele 2-3 viteze, daca nu te tii bine pe sa risti sa ti se lungeasca mainile. Si m-am mai dat pe miare si RR-uri ... )) Morala: tineti de ce aveti si ingrijiti-le cum se cuvine, merita din plin
-
Salut, nu cred ca stiu exact despre ce componenta este vb dar, la mine problema de pornire grea s-a rezolvat din electromotor (componenta usor de detasat de pe motor). Ce anume nu iti functioneaza corect sau ce simptome are? Din cate m-am uitat, mai greu de desfacut este alternatorul care, cred ca necesita desfacerea motorului
-
imi trece nene ))) am mai avut momente de genul si le-am depasit
-
e o idee de incercare tehnica. Alta motocicleta nu imi doresc doar ca incerc s-o fac pe asta mai buna decat era cand a fost facuta ))
-
e doar o idee de imbunatatire a babutei va tin la curent daca gasesc ceva )
-
Intrebare pentru pasionatii de inginerie: De ceva vreme ma bate gandul sa-i pun a 6-a si sunt curios daca stie cineva vreo cutie de Yamaha compatibila cu motorul meu de 900F din '85. Ma gandeam sa-i fac loc inca unui pinion dar ma bate configuratia hartii de cutie
-
scuze pt intarzierea raspunsului. La viteza mica nu sta prea bine in echilibru (viteza mica ma refer la sub 3-4km/h) si trebuie sa o tii cu picioarele pe jos
-
Salut, E o motocicleta robusta, f fiabila, 98 CP, 81 Nm, 244 Kg. Ciclistica este una decenta (spun decenta pt ca ampatamentul e cam mare si e posibil sa nu stea extraordinar pe curbe), virajele le iei din ghidon nu din inclinare ca la Honda (vad ca detii una deci stii la ce ma refer). Se conduce usor, la viteze mici trebuie sa fii nitel atent cum o manevrezi sa nu te imprastii, este confortabila la drum intins, taie aerul ca o sageata. Multi spun ca este un commuter, eu i-as contrazice: desi e un motor 4L are un mers usor neregulat, nu este foarte comprimat si asta ii da o personalitate distincta. In mers, indiferent de turatie, simti cum se zburleste si desi urca liniar in ture simti totusi cum trage porceste. Nu seamana deloc la mers cu un bandit sau hornet (daca ai avut ocazia sa te dai pe vreuna din ele). Intretinerea este foarte accesibila, consumul de carburant este mai mult decat decent (mai ales pt cilindreea lui), eu nu merg la capacitati de racer dar nici ca pe bicicleta si pot spune ca dotarile in materie de frane, telescoape, cadru sau roti sunt ok. Succes daca iei una!
-
si-a mai luat careva pe aici vreun XJ900F sau raman singurul cu babaciuni?! )
-
la mine, majoritatea zmeilor de genul asta, au sfarsit prin a-si cere scuze sau albi ca varul ca-si iau bataie. Fara sa ii amenint/injur, ba chiar vorbit frumos si intrebat politicos care a fost logica gesturilor necugetate ) majoritatea agaricilor de genul asta sunt tari in gura si cam atat. Unul cu capul pe umeri (chiar smardoi, ca sa spun asa) ar merge pe drumul lui ca e loc pt toti. E plina lumea de frustrati si zmei care confunda loganul cu Ferrari si mai au excese de exuberanta, pana le atrage cineva politicos atentia ))) Cu masina la fel se intampla, mai ales la toti grabitii care te claxoneaza desi vad ca nu ai unde te duce ca-i coada de masini in fata. PS - fara arogante si impresii in trafic pt ca, in caz de vreun incident mai serios, atat motociclistul cat si soferul au de suferit.
-
curatat, reglat, sincronizat carburatoarele, curatat YICS-ul, marit debitul de la relanti (parca), scos gatul din cauciuc de la airbox sa aiba tiraj mai mare si ... cam atat cred. De mentionat ca una din membranele unui carburator este ciupita (o sa le schimb pe toate la un mom dat), gaturile de carburatoare au crapaturi (posibil sa mai traga aer fals), evacuarile finale nu sunt etans (mai scuipa presiune), bujiile nu au fost noi, rezervorul nu a fost curatat, rulmentii rotilor or trebui scchimbati, frana spate servisata ... cand le fac pe toate astea si imi aditivez homemade si benzina o sa scot sub 3% )))
-
verifica sonda de nivel ulei sau conexiunile electrice de la sonda/senzor. Daca e un model mai nou, se poate sa ai vreun senzor de presiune pe la pompa de ulei » Post actualizat in 20 Aug 2016 21:30 sa ma laud Yamaha XJ900F din 1985 consum mixt urban-extern de aprox. 4.5/100km cu viteze de 100-120km/h in extern si 60-90 km/h urban