Sari la conținut

-Laurentiu-

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    cz 175
  • Numar Moto
    ph_-14-nfn

Informații profil

  • Motociclete detinute
    scutere si cz 175

Vizitatori Recenți Profil

309 citiri profil

-Laurentiu-'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut. vreun motor de rn19 stie cineva de vanzare sau ceva parti din el , gen piston cu biela , vibrochen ,si partea de jos a carterului? exista ceva compatibilitati de la modelul anterior rn12? ms frumos
  2. acolo am gasit si eu la oala aceel arculete tasate care cred ca zornaie
  3. nu , am folosit si unul cu reglaj manual nici o schimbare, singura uzura am descoperito la oala de la ambreaj , acele arcuri sunt tasate , au ramas libere in locas si au frecat de carter
  4. salut , o parere in legatura cu aceasta zornaiala? -distributia este schimbata. -generatorul (stator ,rotor ) nu are amortizoarele de pastic rupte, si nici joc .
  5. Fi nu ramane aprins in bord , acesta licare in momentul cand o turez in jurul valori de 10000ture , acea eroare 34 o vad doar in meniu de diagnoza. azi am incercat schimbarea bobinelor dupa o alta motocilcleta functionala, am schimbat senzor arbore, releu incarcare stator , si nici o evolutie pozitiva, aceeasi problema , motocicleta erea un s1 , nu am putu schimba ecu deoarece nu se potriveste la mufe... am facut probe pe motocicleta respectiva, cu mufa scoata de la releu de incarcare , aceasta se tureaza fara probleme..chiar si fara un fir de la bobina, aceasta se tureaza trecand de 10000
  6. grupul d:61 vad erorile si in grupul d:62 le sterg acitvand pompa de benzina.
  7. am inlocuit bobinele intre ele .am dus plus direct din baterie catre ele , aceeas eroare 34. incarcare la pornire pleca de la 13,8 si dupa cateva secunde ajunge la 14,4 motorul merge rotund , daca scot fisele individual , le simte pe fiecare in parte.
  8. am verificat intre pini 1 si 2 ,exista continuitate permanent , indifferent cum ai pune bornele aparatului.
  9. am verificat alimentarea bobinelor are un plus direct din contact ,plus comun , si un fir gri cu negru care vine din ecu catre bobina 2,3, am inlocuit acel fir din mufa direct catre bobina si nimic, mufa ecu doar am curatat-o cu spray,
  10. Va salut, vreau sa stiu daca vreun posesor de yamaha fz6 s2 2008 a intampinat o problema cu eroare 34(Malfunction detected in the primary wire of the ignition coil (#2 and #3)). Motocicleta se limiteaza in jurul valori de 10000 de ture licarind FI ,eroare se reseteaza , dar cum ating valoare de 10000, aceasta reapare. -am inlocuit bobinele intre ele .chiar si cu altele, dar nici un rezultat -am verificat cablaj , fire de masa etc. -am verificat presiunea in rampa. -am verificat crankshaft sensor position. -am verificat incarcarea. suspect e faptul ca daca scot mufa de la releu de incarcare se limiteaza la 6000, sau daca aprind faza lunga la 8000. help... ​o idee sfat ​
  11. -Laurentiu-

    cz

    am si io un cz 175 din 1961 ai as dori daca stie cineva un magazin de piete ptr cz sau daca are cineva cele 2 furci din cutie care tin pinioanele in viteza .se potrivesc si cele dela jawa de 175,125
×
×
  • Creează nouă...