Sari la conținut

aLiAss

Membru
  • Număr conținut

    41
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Vaslui
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda CBR
  • Numar Moto
    VS 20 PA!
  • Club
    Celor MEREU incepatori !!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda

aLiAss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Se pare ca acea probabilitate foarte redusa a fost cauza, mai exact firul de la turometru.Aveam un surub de la far care atingea in spatele bordului exact pe firul de la turometru si facea scurt, mi se descarca si bateria destul de repede.Problema s-a rezolvat.Da scanteie la ambele bobine.Va multumesc pentru ajutor. Asfalt uscat.
  2. Am schimbat bobinele intre ele, sunt bune ambele, cea care era considerata defecta am pus-o pe partea dreapta si merge perfect ( da scanteie ), iar cealalta am pus-o in partea stanga si nu da nicio scanteie.Se incalzeste foarte tare, tind sa cred ca problema e la circuitul spre bobina din partea stanga ca nu vad alta logica.Va rog sa ma ajutati.
  3. ok, maine la prima ora asta am sa fac.va multumesc si revin cu un raspuns maine. PS: Mi'a zis cineva cum ca ar fi posibil sa fie si CDI-ul defect, cica ar avea 2 senzori pentru fiecare bobina, si unul sa fie ars.E posibil si asa ceva ?
  4. Deci..intr-un final ce ar trebui sa fac ? Sa inversez pana la urma bobinele ? Aaaa..si inca un lucru, mie de vreo 2 luni imi fura scanteie o fisa..deci din cate am inteles eu daca una din fise e dusa nici cealalta nu mai functioneaza ?
  5. Adică să pun fisele de pe bobina buna pe cea presupusa defectă Âşi invers ?
  6. Salut am o honda cbr 600 f1 '90.De câteva zile merge în două pistoane.Am dat jos Âşi curățat bujiile (crezând că de acolo este problema ca am lăsat-o în fața blocului Âşi poate a tras cineva de accelerație Âşi a înecat-o că de atunci nu a mai pornit) dar bujiile erau perfect uscate, Âşi îmi vine in minte să verific bobinele de inducție.Pun mâna pe una Âşi era fierbinte, am spus că am gasit problema, o dau jos o verific pe direct Âşi merge, însă mie pe motocicletă nu îmi dă scânteie la 2 bujii( pe fiÂşele ce ies din bobina respectivă ) respectiv 1 si 4, practic motocicleta merge in 2 pistoane.Precizez că de când merge in 2 pistoane nu se mai misca nici turometrul.Vă rog să mă ajutați, poate a mai avut cineva problema asta sau cunoaÂşte careva acest aspect. Mulțumesc mult Âşi o zi bună.
  7. gata.am rezolvat.cum ai zis si tu tactic, bujie noua si proasta.pana la urma s-a dovedit a fi o bujie rea.thanks.
  8. in primul si in primul rand LIPSA ECHIPAMENT COMPLET.iar in al doilea rand viteza excesiva in oras. R.I.P
  9. sa stii ca e cam stramt canalul din toba.si parca urca si mai greu in ture. Mesaj completat sa stii ca e cam stramt canalul din toba.si parca urca si mai greu in ture.si am zis..de cand am schimbat toba imi face probleme.
  10. asta o sa fac maine si las raspunsul dupa. Mesaj completat am uitat sa spun ca bujia se inneaca de cand am schimbat toba...e una home made.ar putea fi asta cauza ?
  11. am desfacut, si nimic special.tot inneaca bujia.alte pareri ?
  12. sa stii ca la asta nu m-am gandit..am sa schimb fisele din bobina intre ele.sa vad ce zice.am s-o fac si pe asta.daca tot nu merge, desfac carburatorul si vad care e situatia.thanks
  13. da, sunt convins de asta, am probat de foarte multe ori.de la carburator nu poate fi ? probleme cu plutitorul..nu stiu..
  14. da, sunt ngk, si din pacate la fel face.am incercat si asta.
  15. Salut.Am un cbr 600f1.Problema consta in bujia a 2-a care se inneaca mereu.Fisele sunt bune, le-am probat,bujiile sunt noi ( 2 luni de zile ).Dau bujia jos, e fleasca, o usuc, o sterg o bag inapoi si merge brici.2 ore nu mai am probleme.dupa 2 ore iar merge in 3 pistoane.Care sa fie problema ? Sugestii, pareri...eu m-am gandit sa desfac carburatoarele si sa le curat.compresia e buna, porneste la sfert.Va multumesc.
×
×
  • Creează nouă...