Sari la conținut

miulescu_andrei

EX+
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Motocicleta
    cz 250 cm

miulescu_andrei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. miulescu_andrei

    CZ

    aa nu ma intelege gresit ca nu ma contrazic aveti dreptate e de mz , eu am pus poza cu motorul meu ca ma rugat colegu "cicloburu" dar asa e mi-am dat seama si dupa carter doar ca din discutie asa am inteles. Respect
  2. miulescu_andrei

    CZ

    nu te lasa pacalit de rezervorul de java, astea sunt singurele poze care le am,nu stiu daca poti sa-ti dai sema de motor dar sigur e de cz seria 455 asa scrie pe placuta de pe cadru http://www.4shared.com/file/98715125/297fc239/P1010132.html http://www.4shared.com/file/98715637/db2584d1/P1010138.html http://www.4shared.com/file/98715975/5a1b67c4/untitled.html
  3. miulescu_andrei

    CZ

    sar putea dar seamana cu al meu si desfacut e mai greu sa-ti dai seama
  4. miulescu_andrei

    CZ

    salut ,scuze ca ma bag dar e motor de cz de 250 cm , asa e si al meu si e cu o singura evacuare
  5. miulescu_andrei

    CZ

    Salut am sie eu nevoie de un robinet de rezervor,si cablul de la vitezometru daca are cineva le cumpar
  6. miulescu_andrei

    CZ

    multumesc frumos pentru raspun dar tot mai am o intrebare daca nu te superi , asta de fapt este problema mea ca am baterie da nu stiu sa o leg , am trei fire care vin la contact (care lipseste) firul de la borna 51 , firul de la borna 61 cel alb pt ca cel albastru este legat direc la frana de picior , si cel rosu care vine de la bobina.stiu ca cel de la borna 61 este cel de incarcare deci ar trebuii sa fie legat la borna + a bateriei unde ar trebuii sa vina si firul rosu de la bobina (sarind contactul) dar ramane cel de la borna 51 . de fapt cred ca asa e cel de la 51 se foloseste doar daca nu ai baterie . am inteles bine ? scuze mam incurcat unde am scris 61 era de fapt 51 si invers,
  7. miulescu_andrei

    CZ

    salut spuneti-mi si mie va rog frumos l la releu unde duce firul in dreptul caruia este scris 6v 55w? pentru ca eu practi il leg cu cel care duce la bobina de inductie, practic deschid circuitul releu(dinam) -bobina - platina , ideea este ca merge si daca ii scot bateria pana cand decuplez firele ,asa mi se pare normal ca bobina sa fie alimentata direct de dinam in cazul in care nu am bateria dar totusi e bine asa pentru ca la dacie daca ii scoti bateria in timpul mersului ii crapa puntea de diode (ca idee) sau bobina isi ia curentul din baterie , bateria fiind incarcata de dinam . va rog un pic de ajutor ca m-am incurcat de tot
  8. miulescu_andrei

    CZ

    salut , am si eu un cz 455 cu 250cm dar am o problema ca nu am contact si nu iam montat partea din fata , problema este ca nu stiu cum sa fac contacte la firele respective , am unu care vine de la bobina si doua care vin de la releu , daca fac contact intre cel care vine de la bobina si unul care vine de la releu si le alimentez pe amandoua la 6 volti cu minusul bateriei pe cadru la prima pedala motorul porneste si merge si dupa inlaturarea bateriei pana decuplez firele , dar nu stiu de unde trebuie alimentata bateria pentru incarcare in timpul mersului , pentru ca am vazut cateva scheme si surpriza bateria este cu "+" la masa (adica pe cadru) sau poate ma insel.va rog daca ma puteti ajuta un pic macar sa stiu unde trebuie sa duca firul care vine de la bobina nu (nu cel care vine din releu la bobina) celalalt.
  9. Salut, sunt nou pe forum si am citit aprope toate post-urile de pana acum dar nu am rezolvat problema mea. Am un cz 455 cu 250 cm din 1961, problema e ca nu am contactul si nu stiu sa leg firele , am 2 fire care vin de la releu si unu care vine de la bobina daca leg unul(masa ar trebui sa fie cel care vine de la bobina ) cu unu de la releu si alimentez cu 6 v porneste si pot sa decuplez bateria ca merge in continuare dar am vazut niste scheme in care bateria este legata cu "+" la masa iar la mine este invers , ceva idei?
×
×
  • Creează nouă...