Sari la conținut

Uzzy77

Membru
  • Număr conținut

    156
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Militari
  • Motocicleta
    V-Strom DL1000
  • Numar Moto
    77

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 600 F4, Honda CBR 600 RR, V-Strom DL650

Uzzy77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Aveti idee unde as putea gasi un cric central pt. un V-Strom 1000 din 2014 mai "pamantean" la pret? Tot ce am gasit este peste 200$ si nu prea sunt dispus sa dau atatia bani.... Ma gandesc ca poate stiti pe cineva care vinde, dezembreaza, etc. Multumesc!
  2. Pai atunci vino si cu o duba, ca sa poti sa mergi cu stroama si cu pasagerul pana la Sighisoara....in duba, ca iau si eu cheile de la ea :D
  3. In legatura cu vitezana - v-strom, intr-adevar e o mica problema. Si eu am facut trecerea tot asa si am simtit ca mi-am luat scuter. Am vreo 5000km cu stroama, m-am obisnuit cu ea, imi place super mult (nu m-as mai intoarce niciodata la o sportiva, poate doar asa..."da ba si mie sa dau o tura cu racheta asta a ta"), dar in continuare am senzatia ca nu trage. Am mers cu alte 2 stroame si am avut aceeasi senzatie, deci nu este nimic in neregula cu a mea. Deasemenea mentionez ca nu sunt motogp-ist, nu ma dau cu genunchii pe jos si nici vreo roata, fie ea spate sau fata. Pur si simplu am senzatia ca s-ar putea mai mult de atat. Nu pot sa zic ca ma deranjaza foarte tare treaba asta (ma refer la senzatia mea ca moto e lenes), poate e chiar mai bine ca totul se intampla mai "safe" Ce am facut, ca sa imi lucreze putin la creier, a fost schimbarea tobei. Cea originala este mult prea silentioasa, cel putin pentru gustul meu. Am luat un SH de pe net, de carbon, pentru ca pasagerul sta cu piciorul aproape pe toba, iar protectia termica de ce cea originala nu prea aveam cum s-o mai montez la loc. Acum este alteva, te "vede" lumea in trafic, iar sunetul ala de V-eu nu se compara cu nimic. Accelerez si ma excit pur si simplu! Atentie, nu este o toba "de bubuiala", pornesc alarmele in parcare cam la o masina din 20, probabil acea masina la care nu este setat corespunzator senzorul. Este o toba decenta, cu care cred ca (cu putin noroc) s-ar putea face chiar si RAR-ul. Eu o am din martie anul asta si nu am intampinat nicio problema cu ea. Este un DL650 din 2006, luat de prin Italia cu vreo 20.000 km in bord (tipic italienesc...e posibil sa aiba 120.000 ). Din pacate, cum spuneam si mai sus nu am apucat sa fac cu el decat vreo 5000 km, deci nu stiu daca sunt tocmai in masura eu sa vorbesc despre fiabilitate. In concluzie, ma bucur ca am facut alegerea asta, sunt mega mutumit de motocicleta. Acum daca mi-ar zice cineva ca imi da cu 1500E in plus pe ea fata de cat am dat eu, nu stiu daca as accepta pentru ca pur si simplu nu stiu ce as putea lua altceva care sa ma satisfaca mai mult. M-am dat si eu pe F650, si cel monocilindru si cel cu 2, sunt super ok dar parca tot pe Stroama stau mai bine. In schimb franele intr-adevar nu sunt cine stie ce, e clar ca se poate mai bine, iar comparativ cu cele de Bemweu....sunt chiar Flinstoniene Daca te ajuta cu ceva, si eu sunt tot din Militari, daca vrei ne vedem odata si te dai cu ea o tura sa vezi ce si cum (sa vi cu Gixxu, sa raman si eu cu ceva in cazul in care te intinzi la plaja pe carosabil)
  4. Cand incepe sa-ti curga netu' iarasi, asteptam un link de download, o arhiva ceva...aici sau pe privat, cum crezi ca e mai ok. Am si eu cred ca vreo 4 poze: » Post actualizat in 13 Aug 2014 08:09 Tot nimic cu pozele alea? Hai ca se face saptamana.... P.S. Iulia, ai incercat sa platesti netu'?
  5. A mea e 2006, nu cred ca are. Oricum nu stiam ca e asa aproape de finala, deci nu mi-am pus problema.... Am facut-o "ciobaneste" nu am stat sa ma interesez prea mult. Am luat toba noua, am taiat-o pe cea veche, sudata cea noua si cam atat... Ideea este ca duminica trecuta am facut o tura de vreo 600km si a mers perfect. Am scos cu pasager (eu 100kg si pasagerul vreo 68), fara bagaje notabile (un rucsac normal bagat in top case) 4.6L/100km. Nu ma dau "reising" dar nici nu merg 50-90-130
  6. Buna ziua domnilor! Dupa cum probabil va amintiti (sper/cred) tot intrebam acum ceva vreme despre o toba sport pt. un DL-650. Intr-un final am reusit, am gasit la cineva o toba de carbon Arrow la un pret bun. Montajul, destul de simplu, in sensul ca dupa flex, toba s-a potrivit fara alte modificari de traseu. Asa ca a venit o sudura si s-a rezolvat treaba. Diferenta este desul de mare in sound, dar nu este genul de toba care sa porneasca alarmele la masini. Este un sunet frumos, cum ar trebui, zic eu, sa fie la un V In concluzie sunt foarte multumit de schimbare, pot zice ca in oras s-a reinventat motociclismul datorita sound-ului, si aici ma refer strict la modul in care reactioneaza soferii. Pana acum fiind aproape invizibil... Atasez si o poza, ca sa va faceti o idee cum arata "dracovenia" P.S. Ca pret, m-a dus toata joaca la 120E, toba + manopera si mentionez ca odata cu finala am primit traseul complet pana la motor, dar de pe un GSX-R. Evident ca la mine nu s-a potrivit nimic, dar daca aveti vreo conostinta ceva care are nevoie, pot da traseul pe o suma modica sau poate chiar sub forma de donatie.
  7. Daca faci o treaba frumoasa eu zic ca nu iese tiganie. O sudura frumoasa, o flansa cu prindere in 3 suruburi, sau cu putina maiestrie cred ca se poate adapta chiar si prinderea cu arcuri. Eu nu aici imi fac probleme, ci la forma propriu zisa a finalei si la lungimea ei. Aia intr-adevar daca nu e ce trebe ar arata groaznic (si sa fie mai scurta/lunga si sa fie perfect rotunda sau triunghiulara sau mai stiu eu ce alte forme). Am gasit vreo 4 variante si i le-am trimis in PM lui Fabio sa vad ce-mi zice, daca o putem monta sau nu. Preturi intre 100 si 140E (preturi cerute de vanzator), evident se mai umbla la ele ca doar romanul este facut sa negocieze
  8. Exact asta incercam sa fac si eu, dar din pacate eram obligat sa trec prin plaja respectiva la fiecare schimbare de treapta. Ideea este ca am fost aseara pana la Fabio si s-a rezolvat problema. Eu cand am verificat suruburile, le-am verificat daca sunt stranse nu daca sunt toate . Lipsea un surub pe o parte si acolo vibra ca toti dracii. Acum este incomparabil mai bine, deja incep sa cred ca sunteti voi putin pretentiosi cu diapazonul vostru, eu nu mai aud nimic LE. Chiar nu gasesc si eu o toba (finala) sa pun si eu ceva "sunet"?? Un SH care sa se potriveasca la un pret decent - 100E asa??
  9. Abia ieri am reusit sa investighez problema. Intr-adevar crashbar-ul de la motor vibreaza in turatiile alea. Se poate face ceva? Suruburile sunt stranse toate. Eventual niste saibe de cauciuc la prinderi, sau vibreaza bara in sine? La cum face....as cam da-o jos....
  10. Am observat mai demult, dar in ultima perioada parca a inceput sa-mi stea pe creier, am un zgomot metalic ca si cum ar fi ceva la intinzatorul de lant (de la distributie), undeva intre 4500 si 4700 rpm. Se aude si pe accelerare si pe decelerare, iar daca tin turatia in zona respectiva se aude intr-una! Aveti idee de la ce ar putea fi? Defapt ma intereseaza mai mult daca am motive sa-mi fac griji sau e ceva "normal". La Honda de exemplu, sunetul ala de la intinzator era "de la ei". Il schimbai si in 1000-1500 de km facea la fel....
  11. http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-DL650-V-Strom-CP-Racetec-over-mudguard-front-braided-brake-line-hose-/321423265203?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad651cdb3 asa la prima cautare...eu zic ca gasesti si mai ieftin. 90$....mi se pare cam mult pt furtune, poate te refereai la un brand anume mai consacrat...
×
×
  • Creează nouă...