Salut,
Am incercat sa pronesc si eu pt prima data in acest an motorul. Bineinteles nu pornea. Baterie in ordine, electromotorul se roteste, dar tot nu reusesc sa aud sunetul acela de explozie a benzinei, oricat as rostogoli, electromotorul merge in vid. Am verificat si curatat bujiile, am verifcat daca bujiile dau scanteie (ma rog, am verificat numai una pt scanteie, dar cred ca-i de ajuns). Am incercat cu soc tras, fara soc tras, cu maneta de gaz trasa, degeaba. Apropos, benzina a fost lasata sa curga afara din carburator toamna, iara acum la scoatere din garaj am strans cele 4 suruburi pe carburator si am setat rezervorul pe PRI sa se umple carburatorul cu benzina. Ceea ce sa si intimplat, simplu de verificat: daca slabesc una dintre suruburi, imediat curge benzina din carburator.
Analizand toate simptomele, am ajuns la concluzia ca nu primeste benzina prin conducta de soc deloc. Cred ca conducta respectiva e infundata. (dupa cum am inteles socul are propria sa conducta, separat de cea principala). Acesta fiind cazul, benzina venind prin gaura principala a caburatorului nu-i suficient de mult pentru motorul rece, si bineinteles ca nu porneste.
Aveti vreo idee cum as putea sa eliberez conducta de soc?
M-am gandit si la varianta sa o pornesc fara soc (se poate la o temperatura ambianta de 25 grade minim, si un pic de stat la soare), si sa o las sa se incalzeasca, in speranta ca conducta de soc sa se deblocheze cumva prin fluxul de benzina care ar trece prin el. Oare ar functiona ideea?