Sari la conținut

Mark79

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki RF600R
  • Numar Moto
    SV 79 MRK

Mark79's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. corect, aparatele nu se ard de la amperaj ci de la voltaj, singura chestie e ca daca e foarte mare amperajul exista riscul sa se arda firele ce duc de la baterie, dar consumatorii .. naha. Cat despre incarcare, ia un voltmetru (aparat de masura) si vezi ce curent ai cu motocicleta pornita (la bornele bateriei). Daca atunci cand merge (relanti) nu iti indica 13-14 V atunci e alternatorul, daca iti indica tensiunea asta e bateria, simplu nu?
  2. Din cate stiu de la scoala daca ramai fara apa pe instalatie fierbe orice e cauciuc, adica si garnitura de chiuloasa, e clar ca trebuie sa se uite un meseriash la motor. Cat despre calat daca zici ca porneste si o poti tine turata nu cred ca e cazul. Eu in locul tau m-as baga la schimbat tot ce e cauciuc si pare scopt, in motor nu as umbla pt ca e chestie de finete, reglajele de acolo necesita experienta si cunostinte bune.
  3. Pai as vrea o mica descriere a operatiunii, poate asa imi usurati munca. Am gasit cateva descrieri inclusiv ceva video insa nu sunt pt Suzuki asa ca ma vor ajuta doar cand vor fi date jos telescoapele. MS anticipat. Mesaj completat Am desfacut telescoapele, problema mare e ca nu reusesc sa prind surubul de jos si gata( ala cu cap de imbus), exista vre-o smecherie sau un secret ceva ce nu cunosc eu?
  4. Si chiar daca nu stiu pe moment, numai pt. satisfactia personala si cu riscul de a strica ceva tot desfac A mai facut cineva de pe aici operatiunea asta?
  5. buuun, acum mai am o dilema, imi curge ulei pe la garnitura de la telescoul fata, intrebarea mea e ce pot face ( sa schimb garnitura? de unde sa o iau? ) si ce ulei trebuie pus in completare.
  6. Auzisem ceva de o bucsa din alternator (de cauciuc) care s-ar uza si din cauza asta se aude bataia, si ma gandeam ca poate se schimba si gata. Oricum e ciudata bataia pentru ca atunci cand pornesc farurile sau la turatie mai mare nu se mai aude deloc de aici si concluzia mea ca atunci cand e alternatorul in sarcina se centreza cumva axul.
  7. Am reusit bagand o surubelnita dreapta in partea inferioara a telescopului unde se gaseste acea mica crapatura, a iesit greu si asa, dar a iesit, de azi ma bucur de un cauciuc nou pe fata, cu vremea e mai rau. Inca o intrebare pentru cei cu experienta in RF, acel zgomot din alternator, bataia enervanta, ,metalica, cum o pot elimina? ce ar trebui schimbat la alternator? si mai ales cum desfac alternatorul, multzam anticipat.
  8. Salut! O intrebare pt cei ce au mai desfacut motociclete Suzuki rf600, cum desfac sububul la roata din fata ? are vre-o smecherie ceva? nu se misca in nici o parte nimic.
×
×
  • Creează nouă...