Sari la conținut

joebrown

Membru
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

joebrown's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Poti sa-mi dai un link, daca te rog eu frumos, fiindca nu gasesc...
  2. Salutare! Poate sa-mi spuna cineva unde gasesc semnalizator dreapta fata, pentru Vstrom 1000 din 2007 si la ce bani? Ma intereseaza atat second hand cat si nou. Multumesc!
  3. Toate sistemele de ungere pun uleiul pe lant, cu acelasi metoda. E o mare gresala, de a crede, ca uleiul ramane doar pe partea respectiva a lantului, pe care parte ajunge pe foaie. Smecheria este in dozarea corecta. Autoiler e slovena si nu slovaca. Are controler cu microprocesor, la care poti regla atat lungimea perioadei activa (cat sa picure) cat si cea pasiva, adica pauza intre cele doua dozari. Plus mai are o facilitate, ce NU prea au ceilalti: ai reglaj de viscozitate a uleiului, pe care poti adapta la orice tip de ulei, pe care vrei sa folosesti. Oare cele vacumatice poate sa faca asta? Cu acestea doua modalitati de reglaj, total diferite, acest sistem iti da un rezultat foarte bun. Raportul calitate pret, excelent! Detalii, impreuna cu poze gasesti aici: www.autoiler.eu
  4. Salutare! Toate detaliile gasesti aici, inclusiv poze: www.autoiler.eu Numai bine, Joe
  5. Salutare! La sfarsit de sezon mobra mea de 1000, din 2007, necesita revopsire si schimbare niste piese. Din anul 2008 Vstromul 1000 iese din fabrica cu teava de esapament, de pe cilindrul din fata, care cu timpul nu se face mat la textura si maro deschis, ci ramane lucios, cu totul ca se decoloreaza, devine asa albastru-roz, ca cele cromate. Pe mine (din pacate) ma deranjeaza faptul, cum arata al meu prapadit si daca nu e o groaza de bani, sunt un stare, ca sa-mi schimb. Intrebarea mea este, dac pot cumpara folosit din asta mai lucioasa, unde si la ce bani? Daca nu, de unde se cumpara piese originale noi, la pret accesibil? Mai am nevoie si de un semnalizator dreapta fata, alb. Orice idee este binevenita. Mersi frumos, Joe
  6. Salutare! Crezi ca, daca este vorba de fenomenul ce zici tu, zgomotul acesta, descrisa de mine, apare doar in treapta a 6.? Ambreiajul are acelasi functie si in celelalte trepte si lucreaza/se compoirta la fel, corect? Atunci eu de ce aud asta doar in a 6.? Mersi.
  7. Dragi VstrOAMENI buni! Vstromul meu de 1000, din 2007, recent cumparat, avea 35.000 km, am bagat in ea si eu cam 5.000, iar dupa ce m-am obisnuit cu zgomotul sculei, mi-am dat seama, ca cutia de viteze intreapta a 6., scoate un sunet interesant. Parca canta sau plange cutia. Doar, cand trage. Cand e in frana de motor, nu. Deja pot sa-mi dau seama dupa sunet, fara a ma uita la bord, daca sunt in a 6., doar dau putin gaz. Intrebare: acest sunet al cutiei este normal? Fac si celelalte exemplare, sau doar al meu? Oare este ceva pe moarte in ea?
  8. Salutare! In legatura cu manerele incalzite, vreau sa recomand cu "multa caldura" acest echipament universal, de la Oxford - Heaterz Premium Adventure - Heated Grips: http://oxford-products.com/us/products/Heaterz-Premium-Adventure-%252d-Heated-Grips.html Este extraordinar de bun! Trebuie legat direct la baterie, are absolut tote cablajele/accesoriile necesare in kit, nu mai trebuie sa pui nici un cui. Usor de instalat! Are modul de "battery saver", ce inseamna ca in data ce ai oprit motorul, dupa un scurt tip clipeste ledul verde de pe bordul lui de comanda, ce inseamna suspendarea alimentarii manerelor. Indata cei ai dat drumul la motor, reia activitatea. Eu am folsit doar treapta 1 din cele 5 si este suficient. Se simte intr-un minut, dupa ce l-ai pornit. Profilul si materialul manerelor este de calitate.Recomand! Eu am cumparat de aici, cu 200 de lei, merita pretul: http://consumabile.bepagroup.ro/accesorii-moto/manere-incalzite
  9. Salutare! Are experienta cineva in legatura cu filtrele de aer lavabile, tratate cu ulei, ca cel de mai jos? http://www.bmcairfilters.com/standard-bike-filters/fm378-04_d473_1.aspx Mersi!
  10. Eu am in mobra (si in masina) Ksenoane (HIDuri) de 55W, de 5000 de lumeni, cumparate de la www.rdxenon.ro (firma serioase, cu jucarii de calitate, cu totul ca sunt chinezesti!). Dupa descrierea de mai sus, intr-adevar regret, ca nu am luat nuanta de 3000 K sau 4300 K (mai galbuie) in loc de 6000 K (alb diamant). Daaaaaar, ami reusit, ca sa remediez problema relatata mai sus, ca faza scurta bate bine iar faza lunga bate aiurea si in fata motorului ramane o portie neiluminata. Solutia este foarte simpla: dat fiind faptul, ca cele 5000 de lumeni dezvoltata de sistemul de 55 W este cu mult mai mult, decat suficient si cum a fost explicat mai sus, la "bixenonul" H4 este miscat arcul la schimbarea fazelor, am inventat urmatoarea solutie: -la una din cele doua becuri, am decuplat electromagnetul, care schimba fazele (pe cel din stanga) si asa rezultatul este super: la faza scurta, amandaoua faruri bat in fata motorului,. iar cand schimb la faza lunga, doar cel din dreapta este comutata la faza lunga si bate departe, cela din stanga ramane pe faza scurta. Deci eu la faza lunga am stanga scurta, dreapta lunga. Soseaua este iluminat mai mult ca perfect! Sper ca am dat o idee buna ksenonistilor!
  11. Tare ideea "de criza"! Mersi fain! Imi place, ca e atat de simplu, ca nici nu te gandesti la ea! Mersi! » Post actualizat in 28 Jul 2014 16:38 Am pe scula Metzeler Tourance, cu o adancime de profil cam 2-3 mm, pe mijloc. Cei care au experienta cu aceasta anvelopa, poate sa dea cu parerea, daca pot pleca in Croatia cu aceata guma, la o tura de 3000 de km, sau nu?
  12. Eu caut o solutie, ca dupa contact sa nu aprinda farurile de loc. Doar dupa pornirea motorului. Ma deranjeaza faptul, ca la fiecare cheie (setare ceas, verificare kilometraj la alimentare, resetare kilometraj zilnic) mi se aprind xenoanele. Trebuie sa existe un releu de 12 V, care cupleaza doar in cazul in care tensiunea in sistem este peste 13 V, ce inseamna, ca motorul deja este pornit. Aveti vreo idee?
  13. Salutare! Inainte sa-mi cumpar recent Vstrom 1000, aveam BMW R1200 GS, care avea un sistem foarte istet si anume: cand dadeam contact de la cheie nu aprindea farurile de loc, doar dupa pornirea motorului. Am bagat xenon-uri la Vstrom si din cauza pornirii motorului, uneori imi ramane un (sau amandoua) far neaprins. Stie cineva de un releu, care se poate integra in sitsem, ca farurile sa fie aprinse NUMAI dupa pornirea motorului si nu IMEDIAT dupa ce ai invartit cheia? » Post actualizat in 27 Jul 2014 18:48 Salutare! Inainte sa-mi cumpar recent Vstrom 1000, aveam BMW R1200 GS, care avea un sistem foarte istet si anume: cand dadeam contact de la cheie nu aprindea farurile de loc, doar dupa pornirea motorului. Am bagat xenon-uri la Vstrom si din cauza pornirii motorului, uneori imi ramane un (sau amandoua) far neaprins. Stie cineva de un releu, care se poate integra in sitsem, ca farurile sa fie aprinse NUMAI dupa pornirea motorului si nu IMEDIAT dupa ce ai invartit cheia?
×
×
  • Creează nouă...