Sari la conținut

kpeburn

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

kpeburn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ottoman nu am scuterul cu mine il am undeva la tara si nu gasesc mecanici pe acolo ... Nu vreau performante de la scuter ... vreau doar sa il fac ... cat sa imi fac treaba cu el ... sa mearga cat de cat bine ... Stiu ca sunt sacaitor cu problema asta ... dar chiar as dori sa il fac cat de cat Inainte sa il "stric" Prindea 75 km/h - 80 km/h pe drum drept cu filtru sport ... Acum as dori sa il fac sa prinda macar 50 Km/h cat sa ma pot deplasa... Cand am desfacut carburatorul mi-a sarit si acel cui ... intre acel cui si cablu de acceleratie este un arc... si nu stiu daca lam mai pus corect dar eu credeam ca nu se regleaza nimic de acolo eu am un surub pe cablu de acceleratie ... este la aproximativ 5-7 cm de carburator ... acolo daca strang de o piulita ai dau turatie .. si se intinde cablu de acceleratie .. iar daca slabesc acea piultita manerul de acceleratie este foarte slabit si are putin joc ... daca strang la maxim acea piulita nu pot misca manerul decat foarte putin . Ce voiam eu sa intreb ... Are legatura una cu alta ? Adica cuiul acela cu piulita de pe cablu de acceleratie ? Adica e posibil sa nu mai fie acolo pe nivele sa il pun la mijloc etc.. si sa fie doar acea piulita cu surub pe cablu de acceleratie ? Va multumesc . ( Scuze daca sunt asa sacaitor dar chiar imi doresc sa il fac ) Am uitat sa precizez ca am un carburator cu Soc manualn , (daca are vre-o importanta ) ... si se baga o chestie exact langa acul de dozaj ... si are cablu exact ca acceleratia ms
  2. Man m-am uitat putin pe forum si intr-un topic scria ca se fac anumite reglaje la acceleratie ... Adica la acel cui ( ponton ) daca nu ma insel sau cum se numeste... acela care se ridica atunci cand acelerezi .. si este legat in carburator de cablul de acceleratie ... Am vazut ca este pe 4 nivele sau ceva de genul ... iar eu nu am vazut la mine sa se poata regla .. sau nu am stiut eu cum ... Este posibil sa il reglez de acolo ? ms
  3. Hmm .. Surubul este doar pentru fixare... dar daca il strangi plutitorul se misca mai greu .. iar daca il lasi la jumatate se misca foarte usor ... eu de obicei il strang cat sa se miste plutitorul foarte usor
  4. Mersi mult Belbody ! Citi intr un topic ca exista o regula si pentru montarea plutitorului ... ? hmm trebuie strans la maxim ... ? plutitorul este prins intr un surub in carburator... trebuie strans acolo la maxim .. sau lasat mai liber... ? Mersi
  5. Carburatorul sigur este montat bine ... nu este singura data cand l-m dat jos ... de cate ori lam dat jos sa il curat am desfacut plutitorul am curatat bine in interior .. Doar ca de data asta am desfacut si acele 2 surubele din interiorul carburatorului .. este unul mai gros si unul mai subtire .. au o mica gaura pe mijloc ... si de atunci au inceput problemele .. l-am dat jos de 4-5 ori am incercat sa le mai infiletez .. desfiletez etc... dar degeaba ... daca nu umblu la cele 2 surubele din afara carburatorului .. cand accelerez nu se tureaza deloc ... daca mai desfac surubelul de aer din afara carburatorului sta singur accelerat pana la aproximativ 30 km/h ... dar cand dau de acceleratie nu mai are niciun efect ... adica accelerez degeaba ca el nu se tureaza... As dori sa stiu doar daca exista un anumit reglaj la cele 2 surubele din interior .. daca exista o anumita regula de ex .. infiletezi la maxim .. dai 2-3 ture inapoi .. etc .. pentru fiecare surub din interiorul carburatorului ... cu plutitorul si restu ma descurc... VA MULTUMESC.
  6. Pai ... problema cea mai mare este ca am scuterul la tara... si nu am mecanici pe acolo ) si nu stiu pe nimeni care se pricepe ... nu am cu ce la il transport la un service ... ma gandeam ca are cineva vre o idee cu reglajul din interior la cele 2 surubele ... :)MS
  7. Am curatat carburatorul toate jicloarele ... si filtrul de aer ... dar cred ca nu am montat corect piesele in el . Are in interior 2 suruburi unul mai mare si unul mai mic ... banuiesc ca si acolo trebuie reglat ceva... deoarece eu le-am desfacut de tot ... si le-am pus la loc cum am stiut eu .. adica anapoda am infiletat maxim si am dat inapoi aprox 2 ture... si as dori sa stiu daca este din caza asta si care ar fi reglajul ideeal pentru ele . Sigur este si plutitorul pus aiurea... cum trebuie montat corect ?
  8. Scuze daca s-a mai discutat aceasta problema si daca nu am pus topic-ul unde trebuie . (Sunt incepator pe forum-uri ... e primul topic publicat de mine . Problema sta in felul urmator... de cateva ore caut pe net ceva despre reglarea carburatorului , insa nu am gasit ce imi trebue mie . Sunt foarte grabit cu un raspuns concret , deoarece am scuterul la tara si in cateva zile va trebui sa ma duc acolo . Eu am avut pe scuter montat un filtru de aer sport ... doar ca mi-a zburat in timp ce mergeam si nu lam mai gasit ... lam montat pe cel standar insa nu sau potrivit reglajele la carburator . am incercat sa il reglez de la cele 2 surubele ... respectiv aerul si relantiul . Problema a fost ca atunci cand mi-a zburat filtru sport ... am mers aproximativ 10 km cu el fara filtru si carburatorul s-a infundat foarte tare... a trebuit sa il desfac ... Si am umblat in interior.. am desfacut tot din el ... le-am montat din nou .. si nu se mai accelera deloc ... am mai incercat sa il reglez de la aer etc... acum il pornesc si se accelereaza singur pana la 30 km/h .... As dori si eu daca stie cineva cum trebuie reglate suruburile din interiorul carburatorului ... Motorul este in 2T iar scuterul este Yamaha Booster Sprit . VA MULTUMESC !
×
×
  • Creează nouă...