Sari la conținut

Masterof

Membru
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sfarsitulmeu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F650

Masterof's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc de urari. Restaurantul se numeste Casa Kraus si este pe malul lacului Fundeni. Vorbind cu doamna Kraus mi-a spus ca in curand va organiza un intreg eveniment destinat motociclistilor. Oricum tipa este o profesionista.
  2. Salutare, Am lipsit ceva timp de pe forum insa am avut motive intemeiate . Ei bine M-AM CASATORIT!!! La petrecere, stiind pasiunea pentru motoare, proprietara restaurantului ne-a pregatit o surpriza de proportii. Odata cu tortul, cu o motocicleta pe el desigur, proprietara a vorbit cu doi motociclisti sa intre si sa faca un show de zile mari...au turat la maxim motoarele prin local, au facut zgomot si fum cat cuprinde. Am ramas profund impresionat. Nu am rezistat si ne-am urcat amandoi pe motoare si am facut o tura, in spate initial, dupa care am luat eu un motor si m-am plimbat printre invitati . Toata lumea a ramas socata, mai ales bikerii invitati la nunta . Iata cateva poze, sper sa va placa. P.S. Le multumesc baietilor care au acceptat ca la acea ora si pe acea vreme sa vina sa imi faca acea imensa bucurie. Asfalt uscat baieti!
  3. Salutare, Am lipsit ceva timp de pe forum insa am avut motive intemeiate . Ei bine M-AM CASATORIT. La petrecere, stiind pasiunea pentru motoare, proprietara restaurantului ne-a pregatit o surpriza de proportii. Odata cu tortul, cu o motocicleta pe el desigur, proprietara a vorbit cu doi motociclisti sa intre si sa faca un show de zile mari...au turat la maxim motoarele prin local, au facut zgomot si fum cat cuprinde. Am ramas profund impresionat. Nu am rezistat si ne-am urcat amandoi pe motoare si am facut o tura, in spate initial, dupa care am luat eu un motor si m-am plimbat printre invitati . Toata lumea a ramas socata, mai ales bikerii invitati la nunta . Iata cateva poze, sper sa va placa. P.S. Le multumesc baietilor care au acceptat ca la acea ora si pe acea vreme sa vina sa imi faca acea imensa bucurie. Asfalt uscat baieti!
  4. Eu ma gandeam sa ii mai pun un consumator...ceva, ma mai gandeam si sa merg cu faza lunga insa nu prea este ok fata de cei din sens opus. Ieri, venind pe autostrada, m-a depasit un tip cu motocicleta si avea faza lunga pornita. M-am gandit ca merge asa fiindca esti mai bine remarcat atunci cand depasesti insa este o solutie si daca iti incarca prea mult... Ca sa nu mai pierd aiurea acidul ala, care apropos se gaseste din plin in Vitan, am facut o bucla cu un furtunas intre iesirea de la baterie si una dintre intrarile la elementi, sper ca intelegeti ce vreau sa spun. Inca nu am testat sa vad daca merge, daca nu mai pierd aiurea acidul. Maine fiindca planuiesc o iesire mai de durata voi afla....
  5. Se poate repara ceva? Eu credeam ca doar trebuie schimbat releul....Maine ma duc la Buzoianu sa imi faca lista cu ce trebuie schimbat...am emotii
  6. Ok...inseamna ca nu este de la bujie ceva insa a fost ciudat fiindca mergea cu rateuri...ca si cand ar fi tusit. Iar cu schimbatul la turatii mari credeam ca asa se arde garnitura de la chiuloasa, mergand in turatii mari. De aceea pana acum mergeam cu maximum 4500 ceea ce insemna, pe autostrada 120km/h. Este adevarat ca daca mergeam mai sus, cand depaseam, parca mai dispareau si vibratiile . Cu incarcarea este ciudat, am fost la VARTA si mi-au dat garantia, bateria are o saptamana. Am pus acid, acum am completat fiindca dupa plimbarea de la Galati m-am intors cu ea jumatate goala. Am observat ca daca o tin in 4000 incepe si da pe afara acid si fierbe rau. Dar ca si voltaj nu trece de 15V. Ciudat...
  7. Am masurat tensiunea, stiu ca la turatii mai mari incarca mult...insa nu cred ca problema de la pornire sa fie asta. Eu ma gandesc fie de la o bujie fie sa fie inecata. Din moment ce dupa ce am pornit-o a mers ok. Apropos, ce benzina bagati? Eu bag de 95...
  8. Salut, Am fost la o plimbare de doua zile la Galati, acolo unde m-am intalnit cu 3 nemti care erau in trecere prin tara. Scopul lor era acela de a face un tur complet al Marii Negre. Din pacate, datorita evenimentelor de anul trecut, turul nu va fi complet, evitandu-se Osetia si Gerogia. Acesti batrani, fiindca au varste de 50+, calatoresc cu 2 Honda Transalp si un BMW R1200. Toate frumoase, am baut, am povestit si ne-am impartasit din experiente (eu mai putin, mai mult am ascultat). Dupa atata vreme buna au inceput sa apara problemele. Dimineata am pornit la prima cheie, BMW-ul meu, insa cu un sunet ciudat. Un huruit gros si intrerupt. Nu putea fi accelerata ca parea ca s-ar ineca. Am lasat-o putin pornita si nu s-a schimbat nimic. Am oprit motorul si l-am repornit si a sunat clar si limpede. Oare ce se intamplase? M-am gandit ca pentru un moment ce-a dea doua bujie nu a mai pornit. Asa face motorul cand nu are o bujie? Sau era inecata? In fine, am plecat de la Galati, a mai facut ceva figuri cand ii dam mai mult gaz, in continuare parea inecata, dar apoi si-a dat drumul si a mers ok. Ceea ce am observat pe autostrada insa m-a intristat cel mai rau. Scuipa fluide la greu. 1. Lichid de frana la frana de mana. In partea stanga a rezervorului are o mica scobitura, pare a fi din fabrica, iar pe acolo la frane arunca stropi mici de lichid. 2. Da cu ulei la chiuloasa (cred ca aia este chiuloasa) 3. Pierde apa la pompa de apa, nu mult insa are ceva scurgeri mici 4. Pierd in continuare lichid din baterie, fierbe bateria la turatii de peste 3500 rot/min. Acum vin intrebarile: 1. La lichidul de frana oare trebuie schimbata acea garnitura din rezervorul de lichid? Este una ciudata din cauciuc... 2. Eu obisnuiesc sa nu o turez mai mult de 4500rot/min fiindca am inteles ca asa s-ar arde garnitura aceea. Si am avut grija insa iata a inceput sa piarda ulei. Voi cum mergeti cu ele? Aveti idee cam cat costa o astfel de garnitura si schimbul ei? 3. Aici nu am intrebari...totul este clar, cand voi avea banii si dupa ce scap de nunta o cumpar si o schimb. Este 160RON la BMW iar manopera nu poate fi prea scumpa... 4. Aici imi este teama ca va trebui schimbat releul acela de tensiune. Incarca prea mult si de aceea pierde acid. Bateria este noua... Ce pot face? Am inteles ca ar fi foarte scump acel releu care regleaza tensiunea... In rest....vremea a fost superba, drumul lejer, o reala placere plimbarea.
  9. Cred ca releul este original, asta din comparatia acestuia cu poze cu relee de pe BMW-uri F650. Din ce am vazut eu nu ajungea la 15 desi a dus-o in 5000rot/min. Se invartea pe la 14,7-14,8 dar omul mustacea...nu ii placea . Partea proasta cu bateria este ca nu am gasit pe nicaieri baterie cu gel care sa intre in locul special creeat pe BMW-uri. Toate erau ba prea late, ba prea lungi si nu intrau in acel loc. Nu mai vorbim de diferenta de pret care nu prea se justifica. Asa cum am mai citit si pe aici, daca nu te dai foarte mult pe offroad, acolo unde exista sanse mai mari de a te rasturna, nu merita sa cumperi baterie cu gel. Voi ramane cu ideea de a verifica in permanenta lichidul la baterie...
  10. Ieri am fost la Varta pe Masina de Paine pentru a-mi semna garantia bateriei. Au facut niste masuratori sa vada oamenii daca incarca bine. Faza aiurea ca la turatii mari ajunge si la tensiuni mari desi aveam pornite luminile. Pana la urma mi-au semnat garantia, nu a fost nici o problema insa mi-a lasat un oarecare semn de intrebare cu privire la calitatea releului de incarcare (parca asa se numeste). Sper sa nu moara...
  11. Dar ca dimensiuni este ok? Ca si pret ar fi super, da-mi si mie te rog acea oferta. Sau ai primit ceva telefonic? Da-mi te rog un contact...ceva. Merci.
  12. Ieri am fost prin Vitan si m-am uitat dupa baterii. O prima impresie a fost ca toate bateriile au acelasi producator doar ca cineva a stat sa lipeasca in mod egal etichete, sau macar in functie de cerere. Intre o baterie Bosh si una Varta nu era nici o diferenta, exceptand desigur eticheta. In linii mari am gasit doar baterii cu intretinere iar pretul uneia Bosh era de 130RON iar o baterie Varta costa 170RON. Intrand in targ am mai intrebat la o dugheana de baterie cu gel, 12V si 12A, pentru un BMW F650 din '95. Omul a scos o carticica, s-a uitat prin ea si a gasit ca intr-adevar pentru BMW F650 este recomandata bateria de 12V si 12 A. Mi-a adus o baterie Varta, fara intretinere, pe care nu scria pe nicaieri ca ar fi cu gel, doar ca era fara intretinere. Pretul era de 280RON, dar mi-ar fi vandut bateria cu 250RON. Am masurat bateria insa dimensiunile nu ii permit sa intre in locul acela special de pe motocicleta. In consecinta nu am gasit baterie cu gel care sa se potriveasca pe motor. Voi de care aveti? De unde v-ati cumparat batarie cu gel, fara intretinere, care sa intre in acel loc special creeat?
  13. Ok...de retinut. Am vrut sa ajung la festival Duminica insa ploua rau cand am ajuns acolo si eram si cam ofticat dupa cazatura , data viitoare cand mai ajung pe acolo am sa sun. Sunt convins ca si pe acolo sunt poteci interesante prin munti ce ar putea fi explorate.
  14. Eu nu am simtit nimic schimbat la motor pana am ajuns acasa, pana am oprit-o si am vrut ulterior sa o repornesc. Evindet simteam mirosul de sulf insa nu avea alte simtome. Iar ca turatie am mers cu 4500 (120km/h), cred ca s-ar fi simtit ceva. Oricum sper sa nu fie chiar asa de complicat fiindca mi-au fost taiate deocamdata fondurile de motocicleta . In toamna urmeaza sa ma casatoresc si deja am abuzat de bunavointa viitoarei sotii. Daca este prea scumpa reparatia va trebui sa astept dupa nunta sa o readuc pe asfalt/pietris/nori . Apropos, Cheile Dambovicioarei...superb. Drum cu pietris, ingust, printre versanti stancosi, nici o masina (dupa ce treci de pestera) si liniste...Numai bun drumul pentru o explorare pe doua roti.
×
×
  • Creează nouă...