Sari la conținut

mleo

Membru
  • Număr conținut

    167
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    BMW R1200 GS
  • Numar Moto
    BV 10 MDC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Minsk, Jawa, Yamaha XJ 600, Suzuky GSX 600 F, BMW R 1200 GS

mleo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. am avut oczia sa vad/particip (oarecum) la vreo 2 etape de RR din campionatul maghiar. Poate cel mai puternic campionat national european.Echipaje tari, masini bune, echipe "scumpe". oameni grei. pentru ca la ei, oamenii cu bani fac sport adevarat, la noi impusca mistreti din foisoare cu termopan. Bravo marcel, ca , la varsta lui (cum observa cineva pe aici, desi sa stiti ca nu e inca suficient de batran si nu va fi nici peste 10 ani destul de batran pentru spiritul Dakarului), pe banii lui, face o echipa pe care o impinge in fata. CU STEAGUL ROMANIEI.
  2. aia cu internetul eu am inteles-o ..altfel.....si bine. Pe de alta parte, cine are ceva de facut...face. Cine are ceva de zis...zice. Cainii latra...caravana trece. Din defect profesional, am urmarit si pe la alte discutii de pe forum postarile unor critici de aici. Sint la fel de critice si acide , lipsite de consistenta (unii dintre ei...n-am cum sa zic de toti...ca nu e adevarat).Probabil e un obicei, o activitate zilnica, care da satisfactie neuronului. Intre timp, ii doresc lui Dan sa ajunga sanatos acasa. Si-a facut treaba, si-a tras concluziile. Ca a folosit si vorbe mari, asta e alta poveste. E obisnuit cu "cele mari"..........asta e .
  3. N-am mai scris de mult , am tot citit mesajele, si toate balacarelile de aici... Cred ca Popescu a gresit catastrofal: -in loc sa se pregateasca , sa-si cumpere gume de schimb, hrana uscata, haine, energizante,...mai bine-si cumpara un aparat foto performant, laptop special pentru calatorii pe mobra (asa cum au motociclistii seriosi care alearga prin padure in cate un week-end). -pe laptop trebuia sa instaleze neaparat programele de resize, si tot ce trebuie. -seara trebuia sa lase dracului reparatiile, si odihna, si restul, si sa puna pozele pe net. -daca tot s-a intilnit cu seful granicerilor din Siberia, trebuia sa-l legitimeze, sa-i faca o copie dupa buletin, si sa-l posteze pe net. -daca a vazut ursul, trebuia sa stea, sa dea mina cu el, sa faca o poza, sa poata face dovada ca s-au intilnit. -in fiecare oras, trebuia sa mearga la statia meteo, sa ceara o situatie legalizata, sa poata dovedi ca e frig. Ma bucur ca a ajuns la acolo unde a dorit. Cel mai important e ca a ajuns sanatos.Si ca mobra a tinut pina acolo (nici eu nu am crezut). In rest: din ce stiu eu (si ce stiu eu e 3% din ce cred), indiferent cate kile are, antrenamentul din ultimii 25 de ani, il ajuta sa faca drumul asta si pe lung , si pe lat, si la dus si la intors, mai mult decat multi motociclisti de pe forum (ei..poate nu pe toti, care au motociclismul si ca viata si meserie...dar multi). Are si aparat foto, are si poze, are si filmari, cu oameni, locuri, drumuri. Daca va uitati pe siturile de calatorii, si acolo , in m ajoritatea cazurilor, pozele au fost "urcate" pe site la intoarcerea acasa. Cam ce credeti ca alege un om dupa cateva sute de km. sa faca seara: sa se spele, sa se odihneasca, sau sa urce poze pe site sa aiba ce carcoti specialistii? Ca a ales sa faca discutiile alea despre amr acr, departamente, tvr,protv......e altceva, alta discutie.Si s-au zis destule despre asta. Dupa 35 de pagini e ridicol sa tot despicati firul asta in 4. Va doresc tuturor sa aveti timp (eu nu pot lipsi de la serviciu mai mult de 3 zile), bani (si pe el l-a prins in cea mai proasta perioada, ca si pe noi, toti ceilalti...asa ca nu e de mirat si de ris.....ca vremurile bune nu vor incepe sigur de maine...).... putere si cunostinte suficiente, sa incercati si macar sa incepeti asa ceva.
  4. da, .....si ca sa nu fie greu de verificat, hai sa facem o proba nu pe 300 de km, ....hai doar pe 20. Traseu necunoscut, citire la prima vedere, variat...etc....etc... parerea mea: situatia 1. "utilajul" serie nu termina proba situatia 2. vitaza medie a " utilajului " serie este jumatate fata de cea a celui preparat. Sincer, nu are rost sa discutam in contradictoriu pe subiectul asta. Este f. greu si epuizant sa parcurgi in regim de cursa, pe coclauri, pe drumuri desfundate, carari, poteci, sleauri, drumuri de camp sau piatra, pe traseu necunoscut, fara sa stii macar pe unde esti, sute de km. pe zi. Iar motociclistii in sportul asta (lasand la o parte preparatia speciala (sau macar cat e cat "speciala" a mobrei) sint adevarati eroi. De aia e si greu: pentru ca , spre deosebire de ceilalti, mai au e facut navigatia (singuri) , sa-si controleze (deruleze) road-bookul, sa se orienteze singuri, sa stie mecanica, etc...etc...si sa reziste fizic. Nu ma dau la moto la rally raid (sa nu ziceti ca ma laud)..dar ...intimplator stiu ce inseamna (prietenii stiu de ce). Sa nu discutam despre problemele rally raidului in Ro., care sint multe. Unii dintre noi (vezi si prietenul Dan Costescu ) mai au si experienta curselor internationale, si isi mai pot da cu parerea. Hai sa revenim "on topic" si sa mai despicam firul in 8 despre plimbarea lui Popescu. Dane, tu intre timp, mergi linistit, intoarce-te acasa, si la primavara, mai baga o data mina adanc in buzunar, si mai organizeaza etapa din Dobrogea, ca, cel putin la raid (exceptind unul - doi participanti) , restul au considerat ca a fost chiar bine. Cu plusuri si minusuri, dar e mai bine decat deloc.
  5. i Nuu , doamne fereste, cum sa fie o crima ..... Rally raidul e un sport necunoscut, aproape, pentru ca este f. greu...dar sa nu intram in amanunte si greu accesibil, din multe puncte de vedere. Dar de Paris Dakar ai auzit, nu ? despre Popescu.....l-am vazut pe la comnpetitii de rally raid, cu atv-ul inca pe vremea cand jumatate din cei care intra pe forum nu auzisera de atv.Prima oara l-am vzut prin 2003 (parca) ,a un Tanscarpatic (o competitie maraton, de o saptamana, 3000 km, de la Satu Mare la Mamaia ).Cu un ATV. Forbicul l-a avut mai tarziu. Iar forbicul nu are nimic in comun cu rally raidul, opentru simplul motiv ca nici vreun atv serie, nepregatit, nici o motocicleta serie,swtock, nici o masina serie, nu au nici cea mai mica sansa sa inceapa macar o cursa de rally raid.
  6. nu e nimic.\nu inseamna nimic.Nici nu ma mir ca unii de aici (altfel cunoscatori la foarte multe )nu au auzit niciodata. e doar 'regele sportului cu motor' (zic specialistii...)...atat la auto cit si la moto. Fara a desconsidera catusi de putin celelalte discipline sportive moto (enduro, etc...etc...). In mod cert nu e o plimbare prin padure, si nici o liniuta pe Magheru.E motociclism (vorbind de moto).Si...cel mai important lucru in rally raid (lege nescrisa): fair play si spirit de echipa. scuze de interventie, dar nu m-am putut abtine.
  7. 1. despre flotoare: -mai acu cateva luni am lasat pe la Dan un atv pentru diverse motive de reparat.Am luat in schimb, cu imprumut, un altul in loc. Tractor, diesel. Avea insa niste suporti discreti pe laterale (mai avea alti suporti si pe deasupra, dar despre aia nu vreau sa vorbesc...). am intrebat ce e cu suportii si mi s-a aratat ca sint de la flotoare, si tocmai atv-ul a fost in Delta si a folosit tehnologia. -pentru ca sintem curiosi, am luat atv-ul cu noi, si impreuna cu infractorul international, dautat pe 2 continente, am testat metoda . Si , chiar daca are el 130 kg, cat spuneti cei care l-ati cantarit, a trecut "piriul" cu atv-ul. Ca se va descurca usor sau greu, daca va intilni situatii extreme....asta e alta poveste. Eu spun ca e posibil, si Dan poate, ptr. ca am vazut cu ochii mei. -a fost de curand o emisiune la TVR2, in care infractorul criminal , printre alte plimbari cu niste barci furate de la politia de frontiera, mai facea cu caracter demonstrativ, chiar si o deplasare nautica cu flotoare. A dracului smecher... 2.despre motivatii, aptitudini,determinare. -puteti comenta, carcoti, injura. Fiecare cum poate, cum crede, cu bunavointa sau reavointa, cu intelegere sau fara, puteti caracteriza situatia cu minim de indulgenta sau maxim de severitate. un singur lucru: nu puneti la indoiala motivatia, si determinarea. Dan a plecat pentru ca nu il mai lasa sufletul sa ramana. Prietenii stiu de ce. Si se va intoarce, dovedindu-si lui si ingerului sau pazitor ceva. Asa a inteles el rezolvarea situatiei. Ca pe unii a deranjat ca a facut publica plecarea lui, si de fapt motivul tine mai mult de persoana lui..... ...alta mancare de peste.Se va intoarce, va povesti prietenilor ce a facut, si nu datoreaza nimanui dovezi si poze ca a fost acolo si nu cumva sta ca un sobolan infractor in coliba bunicilor la tara in zona fara semnal. si ca sa stie lumea...e bine sanatos, nu extrem de obosit, a slabit deja vreun kil jumate (celor care l-au cantarit la plecare le va fi mai usor sa-l cantareasca la sosire), iar rusii u sint chiar asa de rai cum e astepta.
  8. pai ca sa te lamuresc si eu: sint prieten cu Dan (nu de spritz, nu de cumatrie, nu de fiecare week end.....mai ales ca nu sint din Bucuresti.....dar daca am sunat vreodata la Dan si am cerut un ajutor cat de mic sau mare..a sarit si a facut..... ....din punctul meu de vedere cred ca din cauza asta are multi prieteni).... sint din cind in cind ) motociclist, in sensul ca merg pe doua roti cind am timp de o placere. am si su (ca multi altii de pe aici ) km mei facuti prin tari straine europene, mai apropiate sau mai indepartate, si prin Romania ....dar nu multi cati se lauda altii. Am si eu mobrele mele in curte. DAR....nu sint membru AMR, nu stiu ce e cu AMR-ul.....nu ma reprezint decat eu.... Subiectul era altul. Omul s-a hotarat sa faca o cotitura in viata lui. Sa marcheze un moment , si apoi sa o poata lua de la capat. Sa incheie o perioada.De aia a plecat, si a plecat asa...in aparenta prea gras pentru a merge pe mobra, cu prea putina benzina, cu prea mici cauciucuri, fara cort superperformant...si fara ceas care arata 7 presiuni si 2 poluri nord la mana.....Ca la manastire. Determinarea lui vine din alta parte.Iar eu ii respect determinarea si curajul de a "se lua la tranta " cu planul lui. Si daca reuseste, va trebui sa recunoastem ca e tare, frate. Daca nu reuseste, va trebui sa recunoastem ca mult prea putini se incumeta la asa ceva, si mult prea putini din cei care se incumeta reusesc. Repet , tot respectul pentru cei care au o asemenea initiativa, indiferent daca au sau nu in spate o organizatie de cartier, de casa scarii, sau nationala. si ma deranjeaza pornirea instinctiva a multora din noi de a carcoti , in loc de a incuraja, de a blama, in loc de a admira, de a arunca cu noroi, in loc de a respecta. Probab il ca sint lucruri dificil de realizat. S-ar putea ca te deranjeaza cuvintele....personal, imi place sa cred ca dintr-o oarecare situatie, sint capabil sa vad mai mult decat 2 vorbe, si incerc sa prind esenta. Eu nu cer socoteala si nu vreu nici un raspuns.Nici direct, nici pe ocolite. A plecat omul, si Basta. Au dat unii un comunicat de presa. Extraordinar. Niste prieteni s-au adunat sa il conduca "la gara" . Fantastic. Inca vreo cativa au carcotit nu stiu de ce .... Iar omul isi vede de drumul lui.
  9. pai nu a zis nimeni ca reprezinta tara, indiferent ca aplecat in calitate de Dan sau de presedinte .... Presedintele AMR , dupa parerea ta reprezinta tara? .... ...nu de alta, e important sa aflam cum si ce gandesc unii dintre noi, sa nu pierdem vremea citind toate posturile pe aici. Sa le mai selectam dupa autor...... si da, prietene, e drumul lui si doar al lui: planul lui, mobra lui de rahat, adidasii lui nepotriviti, cauciucurile lui care nu sint bune, benzina lui, banii lui.... iar conferinta de presa (organizata pentru un mic sponsor, pina la urma, ca altfel asa cum il stiu, Dan pleca si habar nu aveam...) se face de obicei doar pentru ca presa sa preia 'o stire", un eveniment.... Natiune...e clar: sintem cum sintem.......pentru ca asa sintem. Va felicit pe toti care cititi pe aici si sinteti foarte tari, si ati facut chestii deosebite (eventual pe net)
  10. putem carcoti, putem critica , ne putem intriga si enerva ( nu e f. greu , daca nu-l cunosti, sa te enervezi pe Popescu, uneori).... Nu are importanta cu ce a plecat , cu ce mobra, cu ce cort, cu ce adidasi......A pornit la drumul sau (e doar al sau, prietenii stiu de ce....). Isi va plati toate taxele, la drumul asta, indiferent daca va face 2 mii, 4 mii sau 30.000 km din el. Nu si-a "usurat " cu nimic treaba (ma refer la mobra si echipament, de exemplu) doar pentru ca asa a vrut el.Nu si-a ales o mobra mai potrivita , ci a luat ce a avut in curte...pentru ca nu a dorit in mod deosebit sa-i fie misiunea usoara.Nu are ce demonstra , nimanui. Ci doar lui si Dumnezeului sau (si ingerului sau pazitor de care facea amintire cineva mai sus). Da, e o nebunie, dar o nebunie incomparabil mai frumoasa decat o liniuta in vazul pitzipoancelor de pe bulevard. Nu mai carcotiti inutil. Stim, nu e "gabaritul" potrivit, nu e mobra potrivita, nu are nici macar ceas pentru expeditii din astea, nu are certificatul de calitate de la ventile.......lasati-l in pace,in treaba lui cu el. Sa speram ca se va intoarce sanatos, impacat si regasit cu sine insusi. Te astept, Dane, cand vii inapoi, cu Oana la mine , intr-un week end, sa ne uitam la poze .
  11. Ionutz.... cursa a fost cam asa: -am muncit vreo 2 luni la un traseu. E adevarat, navigatie la greu, cu macadam, camp, iarba, paduri.....in zona in care a fost concursul din 2007, cu proba aceea celebra de 300 km. -spre deosebire de alte concursuri de pe la noi, am scos aprobare de la fiecare mica primarie de pe traseu, am discutat cu toti ciobanii de la fiece stana. Inclusiv protocol cu vanatorii din zonele respective sa nu cumva sa ne suprapunem pe traseu -asigurari, ca la carte si lege -salvari de la iesirea primului concurent din bivuac si pina a intrat ultimul. Au si intervenit (2 buc) la un accident in prima zi. Protocol cu ISU si SMURD, Spitalul Judetean anuntat si pe faza. Deci...ca la carte.Daca cineva zice altceva... ... sa zica aici. La cursa au venit cateva echipaje din Bulgaria, dintr-un campionat de rally raid de la ei. Ne-am convins dupa prima zi ca ei urmeaza alte regului decat noi . Adica: fara reguli. Si a fost f. dificil ca , din mers, sa impunem regulile noastre, pe care, de altfel, nu le intelegeau ..."adica cum fara scurtaturi?"....sau "cum sa reducem viteza pe zona de STOP RAlly?"..s.a.m.d. Am tras concluzia ca tb. sa separ imediat cele 2 curse cu acelasi traseu. A fost cea mai buna solutie.Mai ales ca pe ei (care fac un fel de soft off road...)i-a avantajat ploaia torentiala si noroiul.... Ei...in aceste conditii, concurentii romani au fost deranjati de performantele colegilor bulgari. Am facut si o greseala, postand pe site (www.dracularallyraid.ro" ) niste harti orientative cu traseul. Romanii si-au facut doar o idee...colegii bulgari insa, erau cu ele listate, probabil au lucrat puternic cu gogle earth....si au avut timp sa caute sosirea.... Deci asta e povestea GPS-urilor.
  12. vizitati http://www.dracularallyraid.ro/ ......su munceste la el permanent. Zilnic fotografii si filmari noi de la editiile anterioare, si toate informatiile despre cursa.
×
×
  • Creează nouă...