Jump to content

Dan Popescu

Super Membru
  • Content Count

    1,949
  • Joined

  • Last visited

About Dan Popescu

  • Rank
    AMR - Asociatia Motociclistilor din Romania

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.amoro.ro www.mth.ro
  • Yahoo
    danmth
  • Skype
    danmth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1987
  • Numar Moto
    B 44 DDP / B 45 DDP
  • Club
    AMR www.AMoRo.ro

Recent Profile Visitors

1,183 profile views
  1. mobra este 2016 WB10B0205GZ017404 Trebuiesc strict dimensiunile sa incerce sa gaseasca ceva inlocuitor
  2. un coleg motociclist roman este in Yakutsk si are probleme. Furca fata probabil plange. Colegul nostru motociclist local care-l ajuta ne intreaba dimensiunea semeringului pentru furca fata, dreapta. Omul este in drum spre Magadan va multumesc pentru ajutor PS un admin corecteaza titul?
  3. Am uitat sa va spun. Mai de mult, cativa ani am facut pe facebook pagina Aprilia Adventure Motorbike. O gasiti usor. Poate fi folosita foarte simplu si de pe mobil sau tableta si nu necesita nimic special, fiind mult mai facila decat orice fel de forum. Daca ideea vi se pare buna cineva sa se ofere moderator sau admin si daca o sa credeti necesar merge fwcuta grup inchis sau deschis, cum credeti
  4. Va salut de departe. Am incercat sa particip si eu dar planetele nu au stat la lociul lor. Poate data viitoare. FELICITARI.
  5. Am incercat si eu vehicul electric construit in jurul unui stivuitor electric italian mai vechi. Tehnologia cu motoare CC este total depasita. Motoarele au randament mic, sunt foarte grele si foarte mari in comparatie cu motoarele CA, mai mici, mai usoare, randament mai mare. Folosesc masina electrica Reva i si H2E de 2 ani, cam in ultimele 5 luni aproape zilnic. Aduc imbunatatiri saptamanal. Voi aduce acea masina in Ro in intentia de a o folosi zilnic, chit ca re volanul pe dreapta si are inmatriculare in afara UE. Am in vedere si o motocicleta, dar va trebui sa trec pe baterii Li care sunt foarte scumpe, necesita alte module electronice de control, alte incarcatoare, alti bani. Nu este simplu, Nu este iestin, dar satisfactia este mare folosinf vehicule electrice, de la trotineta (acum parca 6 ani) la autoturism. In plus iti schimbi total sistemul de conducere in special si ideea despre transporturi in general.
  6. Va multumesc. Nimeni nu-i perfect, nici macar Dumnezeu.
  7. Jucati jos si slab. ma refer la povestea cu clubul. Ce s-a intamplat acolo ne priveste pe toti, cu sau fara acordul dvs. scris pe un forum. Despre subiectul cotizatie, nearatand alte date concrete, persoane, situatii, etc. il consider afumare. Si ieftin, pe langa josnic. PS: nu am eliberat niciodata carduri de membri AMR. Am facut o singura incercare, a fost un singur prototip. Poate si-au facut altii, atentie !
  8. Domnule G. Raspund punctual intrebarilor dvs. 1) Nu consider nici un mot5ociclist un "concurent" ci mai degraba un partener. Nici o asociatie de motociclisti (si stiu f multe) nu o sa o consider vreodata un concurent. Ci asociatia unor colegi. Faceti confuzie grava intre intreprinderile lucrative si cele non-profit, care sincer, in randul tinerilor de astazi nu par a mai fi la moda. 2) o mare parte din timp o pierd raspunzand (poate gresesc) atacurilor murdare aduse AMR. Mai de curand imi sunt puse in carca afaceri si tentative DINAINTE de venirea mea la AMR. Trebuie sa pierd timp pentru a clarifica lucrurile. Sunt perfect antrenat, papagalii respectivi au avut grija de asta. 3) Rezultatele, mai bune sau mai rele sunt rezultatul unor munci si a unor actiuni. Papagalii uita de lucrurile (sau tentativele de lucruri) bune. Nu le reiau sa nu rapesc din timpul dvs. si al meu. Nota: nu ma bucur ca aceasta initiativa sa dea gres, ba mai mult chiar, arat ca fiind mult mai productiva preluarea unei asociatii de profil ce nu a avut CHIAR niciodata activitate. Bebelus. Spor la treaba.
  9. Ca si Gospo, si eu imi cer scuze, mai mult, vreau sa va ajut spunandu-va ca ar fi inca o asociatie A.M.A.R., cu care nu am nici o legatura, probabil nici Bunu sau ceilalti. Poate acea asociatie o puteti folosi, cumpara, prelua, etc. Scapati de o munca si de o cheltuiala. Spor la treaba.
  10. ma scuzati ca va deranjez, dar: 1) din lectura textului trag concluzie ca Dara este fata. In text apare si o "Cria". Este una si aceeasi persoana ? 2) tot din text trag concluzie ca AMR de fapt era cam trei sferturi R4F. Care este impactul acestui fapt in zilele noastre. Acest fapt este de bine, este de rau ? 3) sa inteleg, pe cale de consecinta, ca pana la urma, cu 2-3 exceptii AMR a fost creeat sa fie platforma de lansare politica a lui Sensei, platforma de luat bani de la politie a lui Tano, sau mijloc de muls fonduri europene si spalare de bani (am primit astfel de propuneri de-a lungul timpului), si ca eu, Bunu si ceilalti ne-am opus la asa ceva, stricand niste jocuri financiare ? 4) acea inca o asociatie A.M.A.R, a fost creeata tot pentru chestiile astea ? 5) asta sa fie explicatia atacurilor isterice cu spume la gura indreptate impotriva mea si a lui Bunu, ca am curatat AMR si am stricat jucaria ? 6) sa ne lasam toti de motociclism si de asemenea asociatii de teama sa nu devenim niste politruci fesenisti ahtiati dupa bani ? Cred ca scenariile si lucrurile au mers prea departe. Pentru cineva din zona financiar politica sa infiinteze si sa finanteze o orice asociatie, fie si de motociclisti este o jucarie. Ba poate face chiar si activitati "utile", ca paravan. Adica tot ce a facut AMR de-a lungul timpului, inclusiv eu ar fi paravan pentru alte chestii? Copii, inteleg ca a vrenit vremea rea, mobrele stau pe sub prelate si vremurile tulburi au redus banii de benzina. Stiu ca suntem cu totii suparati ca nefericitii aia din club arsi si striviti vai de mama lor s-au dus si continuie sa se mai duca. Suntem la fel de suparati ca minirevolutia de cateva zile s-a rasuflat inainte sa dea ciorba in foc. Dar chiar sa vedem de jur imprejur numai rea vointa, jocuri de culise, scenarii, regii, incep sa ma intreb daca nu cumva AMR a facut revolutia din Decembrie 89, inainte sa vin eu aici. N-ar fi mai bine sa facem motociclism, sau ceva pentru motociclism ?
  11. Bun, devine film de desene animate. Unii se plimba cu imprimante pe motociclete, altii vor bani de la Politie (asta da incercare, de obicei e invers), altii fac galerie in sedinte in carciumi, ceilalti au un succes nebun cu cluburi sau grupuri de motociclism, altul merge pe Tabla Butii (am fost si eu acolo c.aie, chiar de mai multe ori) iar niste forte malefice provoaca dureri in locuri ascunse unor ilustri ascunsi dupa cires. Parfum ! Cineva (porecla) a recunoscut ca era din R4F. Excelent. Care era legatura dintre R4F si AMR ? Pana la urma ce / cine era / este acest R4F ? Walt Disney Production. Problema este ca Viorica Bucur pe asta n-o poate traduce.
  12. La aia cu Bradul iar minti. La aia cu ecusoanele brodate, erai acolo primeai pe loc. Sau cei care nu au mai prins prin posta ca multi altii.
  13. Stimate domn, acest topic nici macar nu l-am inceput eu. Dar mi-a fost adresat, si din raspunsuri vad ca s-a transformat in intrebari si alte asemenea. ma rog. Foarte romaneste, suntem obisnuiti. Topicul celalat, cu toate ca nu ar trebui sa ma priveasca, colcaie si ala de intrebari despre/pentru mine, nu pot sa las problemele nerezolvate. In plus am avut si o contributie, zic eu buna, despre acea INCA o asociatie care (cel putin asa ne spune fantoma) este infiintata si probabil este mai accesibila decat AMR. Crezi ca scopul meu in viata e femeia cu mustata ? sa pierd timpul aiurea ? Te asigur ca NU.
  14. Doamna fantoma, cum adica v-au blocat R4F? Cum au reusit aceste lucruri si cine sunt/erau ei? Povestea cu indicatorul a rezolvat-o Filip inainte sau dupa ce a plecat in UK la facultate? Si Cosmin inainte sau dupa ce a iasit din AMR? daca au facut-o separat. oricum topicurile astea s-au amestecat atat de tare ca ar trebui comasate. Sau sterse, ca vindem cai verzi pe pereti si poze cu fantome.
×
×
  • Create New...