Salut,
eu te sfatuiesc sa iei intai si sa citesti si sa inveti ce e alta un vemax
http://vmaxoutlaw.com/
http://www.vmaxforum.net/
Apoi sa iti dai seama ce tip de vmax ai
Daca ai timp cacalau la dispozitie, ia in calcul de patru cinci ori mai mult decat la o vitezana, atunci poti sa te apuci singur de treaba.
Descarci specificatia tehnica in pdv de pe outlow, iti iei un sincronizator, ala cu ceasuri de pe luis nu e rau, si o bujie colortune, faci bucati carburatoarele, le bagi 2-3 zile in stabilizator solutie de curatat injectoare (iei de la oricare benzinarie 4 sticle din acelea ce se toarna in rezervor dupa plin), patru tuburi de sprei pt curatat carburatoare. Dupa ce le lasi in solutie le reasamblezi. Poate iti cumperi intretimp de be ebay si 4 kituri de reconstruit carburatorul (oringuri, pin de inchidere benzina etc). Mare grija sa nu incurci piesele. Dupa 3 zile de inmuiat le reasamblezi, atentie spreiul se foloseste doar pe piesele de metal. Suruburile de relanti le bagi cu 3 rotati din pozita complet stranse. pe acelea de sincronizare numeri cate rotatii pana la complet strans ai iti scri pe hartie ininte sa desfaci carburatoarele si cand vien timpul sa le montezi ai un punct de plecare. Dupa montarea carburatoarelor te pui pe tuning. Nu incerca sa le sincroizezi din prima. Pui ceasurile si incearca sa le ai pe toate in jurul a 20 de bar. Faci intai amestecul din surubul strans cu trei rotatii. Intai pe cilindru 2 adica stanga fata. Dupa ce ti-a iesit iar le pui pe toate din suruburile de sincronizare pe cca 20bar. Faci acelasi lucru apoi pe dreapta fata, stanga spate, dreapta spate. Atentie sa nu se incalzeasca mobra prea tare. Dupa ce ai nimerit-o cat de cat. Mergi cu ea cam 500 de km vezi ce consum ai, cum trage, ce culoare au bujiile etc. Dupa 500km o mai reglezi odata.
Eu am facut asta de 2-3 ori apoi am inceput sa ma duc la MASINUTA la United Motors ca e omul genial. Nu te baga cu Prosti de la Yamaha ca nu stiu despre ce vorbesc. Mie mi-au sectionat garniturile de cap de cilindru ca le-au strans prea tare si am mai plecat si de la ei cu o fisa de la o bujie nebagata ba chiar uitata in priza de aer.
daca nu iti ajunge dupa ce o faci sa mearga ca la carete, atentie cuplu nu ai cum sa il maresi, poti sa te apuci sa ii iei v-boost de pe ebay. Adica sistemul de interconectare galerii de admisie, servomotorul, senzorul de vacuum, senzorul de v-boost. Te duc toate in 600euro.
Acuma dupa atata stiinta ia si putina reclama. Adica vinde-o pe puturoasa europeana si ia-o pe americanca mea Mitza Mama Zmeilor. /index.php?/topic/676417-mama-zmeilor-de-vanzare/