Sari la conținut

socarvl

Membru
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    socaricivlad

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    DE:1993 si RO: 2008
  • Motocicleta
    Yamaha V Max 2WE
  • Numar Moto
    B 93 SEI

Informații profil

  • Interests
    FMV- Fast Moving Vehicles

socarvl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, eu te sfatuiesc sa iei intai si sa citesti si sa inveti ce e alta un vemax http://vmaxoutlaw.com/ http://www.vmaxforum.net/ Apoi sa iti dai seama ce tip de vmax ai Daca ai timp cacalau la dispozitie, ia in calcul de patru cinci ori mai mult decat la o vitezana, atunci poti sa te apuci singur de treaba. Descarci specificatia tehnica in pdv de pe outlow, iti iei un sincronizator, ala cu ceasuri de pe luis nu e rau, si o bujie colortune, faci bucati carburatoarele, le bagi 2-3 zile in stabilizator solutie de curatat injectoare (iei de la oricare benzinarie 4 sticle din acelea ce se toarna in rezervor dupa plin), patru tuburi de sprei pt curatat carburatoare. Dupa ce le lasi in solutie le reasamblezi. Poate iti cumperi intretimp de be ebay si 4 kituri de reconstruit carburatorul (oringuri, pin de inchidere benzina etc). Mare grija sa nu incurci piesele. Dupa 3 zile de inmuiat le reasamblezi, atentie spreiul se foloseste doar pe piesele de metal. Suruburile de relanti le bagi cu 3 rotati din pozita complet stranse. pe acelea de sincronizare numeri cate rotatii pana la complet strans ai iti scri pe hartie ininte sa desfaci carburatoarele si cand vien timpul sa le montezi ai un punct de plecare. Dupa montarea carburatoarelor te pui pe tuning. Nu incerca sa le sincroizezi din prima. Pui ceasurile si incearca sa le ai pe toate in jurul a 20 de bar. Faci intai amestecul din surubul strans cu trei rotatii. Intai pe cilindru 2 adica stanga fata. Dupa ce ti-a iesit iar le pui pe toate din suruburile de sincronizare pe cca 20bar. Faci acelasi lucru apoi pe dreapta fata, stanga spate, dreapta spate. Atentie sa nu se incalzeasca mobra prea tare. Dupa ce ai nimerit-o cat de cat. Mergi cu ea cam 500 de km vezi ce consum ai, cum trage, ce culoare au bujiile etc. Dupa 500km o mai reglezi odata. Eu am facut asta de 2-3 ori apoi am inceput sa ma duc la MASINUTA la United Motors ca e omul genial. Nu te baga cu Prosti de la Yamaha ca nu stiu despre ce vorbesc. Mie mi-au sectionat garniturile de cap de cilindru ca le-au strans prea tare si am mai plecat si de la ei cu o fisa de la o bujie nebagata ba chiar uitata in priza de aer. daca nu iti ajunge dupa ce o faci sa mearga ca la carete, atentie cuplu nu ai cum sa il maresi, poti sa te apuci sa ii iei v-boost de pe ebay. Adica sistemul de interconectare galerii de admisie, servomotorul, senzorul de vacuum, senzorul de v-boost. Te duc toate in 600euro. Acuma dupa atata stiinta ia si putina reclama. Adica vinde-o pe puturoasa europeana si ia-o pe americanca mea Mitza Mama Zmeilor. /index.php?/topic/676417-mama-zmeilor-de-vanzare/
  2. socarvl

    Reparatii sei

    Salutare, Maestre Darian scuze pt intarziere :-)) dar nu am fost in tara iar cand am foast turna cu galeata. In sfarsit insa am reusit sa fotografiez opera sau mai bine capodopera ta si o postez cu multumiri si recomandari si pt altii in a apela la tine. Cuvintele sunt de prisos dar pozele spun totul. As mai fi postat si o poza cu doua buci fericite dar probabil ca nu am voie. Merci, Vlad
  3. socarvl

    Reparatii sei

    Maestre Darian, Ai inteles gresit mesajul initial.Probabil am fost prea sarcastic si nu s-a inteles. Nimeni nu iti contesta munca si efortul depus, ba din contra daca ai fi citit atent ai fi sesizat ca am si spus ca te pricepi in ceea ce faci. Nu am vrut decat sa sesizez o problema pe care consider ca o ai si anume: nu te mai arunca in a promite marea cu sarea daca stii ca nu te tin balamalele. Nimeni nu cred ca ar obiecta daca ai spune din start:" Frate te costa x lei si dureaza y saptamani". Ceea ce ma enerveaza cel mai tare este lipsa de seriozitate in aceasta privinta. Cred ca daca ai sta si ai analiza un pic situatia ti-ai da seama ca am dreptate. Daca as fi dorit sa iti fac publicitate negativa mesajul ar fi fost altfel. Sper ca vei intelege punctul meu de vedere si il vei lua ca pe un sfat, asa ca de la prieten la prieten. In rest: OAMENI BUNI TOT CE LIPSESTE CURULUI VOSTRU CAND STATI PE MOBRA ESTE O SA A LA DARIAN!!!!!! Vlad. PS: Las-o mai moale cu banii pe care-i dai pe poponeata meu ca mai citeste nevasta-mea mesajul si crede ca m-am reorientat
  4. socarvl

    Reparatii sei

    fratilor, bah dar nimeni nu a scris inca cat dureaza reparatul unei sei la darian!! Va spun eu: 1. "Pai 1 bulion jumate si peste o saptamana este gata!" zise maestrul 2. Peste trei saptamani saua era in acelasi stadiu 3. Mi-a facut intr-o zi si trei saptamani saua din fata 4. Apoi in 2 zile si trei saptamani cea din spate 5. Peste 5 saptamani am primit si partea din mijloc cu suportul spart 6. I-am lasat iarasi saua inca o saptamana 7. Am luat inapoi doar pe cea de pasager 8. Am inca partea de mijloc a seii la el si sunt practic in a 6-a saptamana 9. mai trebuie sa ii mai dau si saua mea la remodificat, cat o mai dura si asta 10. daca merge tot asa probabil ca am sa va anunt la anu' cand va fi gata Omul se pricepe dar doar cand vrea el si are chef. Chiar mi-a facut saua de pasager super. Pacat ca nu am maiile si picioarele asa lungi ca sa ma pot declara multumit. Asa ca daca vrei sa iti faca saua Darian trebuie sa ai una de schimb. Presupun ca omul de a imprumutat-o pe aia de era gata pt o tura si a adus-o inapoi cand a fost probabil a lui gata, stia el ce stia. Salutare tuturor!
×
×
  • Creează nouă...