Sari la conținut

belea

EX+
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    marinkovbogdan@yahoo.com

Profil

  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    pe drum

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mz 250/honda transalp 600/honda transalp 650/

belea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. diferentele sint: citiva cai in plus care se simt consum putin mai ridicat la modelul de 650 inaltimea sei putin mai joasa mutata aprinderea de sub sa ( deci nu mai stai cu frica la hopuri) amortizor spate reglabil locas depozitare sub sa indicator benzina sistem antifurt cu procesor in cheie material sa impermeabil si mult mai aderent design inbunatatit ( apara mai bine genunchii la curentii de aer) cam asta am remarcat ( din experienta) --- Mesaj completat în 16 Feb 2008 23:39 ------------- Eu iti sugerez sa-ti iei un turing care sa-ti satisfaca pofta de a merge intis la drum lung
  2. PENTRU K-davre Arata bine in poze ce ai faurit acolo dar am si eu niste intrebari te rog: - din ce teava sint facute - daca sint dupa cotele originale - ce reducere ai fata de cele originale (la pret)
  3. BRAVO felicitari pentru site ,sint convins ca va fi de mare folos pentru multi transalpisti si nu numai.Eu unul m-am inscris si astept confirmarea, precum si ca toate topicurile sa se umple de teme.Mult succes.
  4. si mai este ceva : scade puterea motorului la turatii mari, adica nu cind pleci dupa loc ci tocmai cind esti in depasiri
  5. Salutare, a reusit cineva sa cumpere de la Louis online? (cu cardul propriu). Ca eu am incercat si mi se spune ca nu pot onora comenzile in Romania pina nu se face plata completa in avans; dar treaba e ca nu- mi cere nimeni nr de card ca sa pot face plata.Deci probabil ca solutia ar fi sa platesc cu ordin de plata la banca si sa le trimit mail cu copia dupa ordin ( asa ma gindeam eu dar nu stiu exact, ci doar imi imaginez).Daca a reusit cineva pina acum poate imi da si mie niste detalii despre procedura. Pentru cei care vor sa imi spuna de magazinul din Vitan, ii anunt ca stiu de ei dar vroiam sa fac comanda pe cont propriu.
  6. Draga Nick69, la intrebarea asta nu pot decit sa-ti raspund ca si Cocosila (din Morometii); in alta ordine de idei este vb. de o expresie care nu inseamna sa incalzesti asfaltu la propriu ci sa-l incingi ( si nu neaparat cu burnout ci cu multi km).Dar vb. aia, ''hai sa vorbim si noi ca ne plictisim''; mai bine zi unde spal lantu ca eu m-am plictisit frecind la el (da spalat ca lumea nu intinsa mizeria pe el); si-a adus careva vreo jucarie de spalat?
  7. S-au adunat ceva pagini de cind nu am mai scris pe aici.Ma bucur sa constat ca sint tot mai multi iubitori de TA. Vroiam sa cer o parere in legatura cu placutele: care sint diferentele intre cele organice si cele sintetice. Adica, ce eficienta de frinare au, in ce conditii, la ce temperaturi, care suporta mai bine strada si care terenu cu praf si umezeala,ce transfer de caldura au si care sint recomandate.Daca aveti chef raspundeti, eu oricum va multumesc si va salut.Sau poate aveti un link. --- Mesaj completat în 23 Oct 2007 18:26 ------------- Gata am gasit raspunsurile.mersi oricum.
  8. Cristi, poti sa pui si Motul dar 20W50 desi are un indice de viscozitate mai mic decit 10W40 (2,5 fata de 4 )ceea ce il face un ulei mai stabil si mai gras, trebuie sa iei in calcul si faptul ca probabil nu il folosesti numai vara la 35-40 grade C.Oricum nu cred ca este o alegere rea dar poti sa-l incerci sa faci comparatia cu un 10W40. Este posibil ca la pornirea la temperaturi mai scazute sa se miste mai greu. In schimb la temperaturi mai inalte, avind in vedere ca acelasi ulei iti face si ambreiajul indicele de 50 sa il faca putin cam subtire. Oricum incearca-l si vezi ce rezultate ai.Conteaza si de cum mergi, la ce temperaturi, pe ce trasee ( enduro sau strada),asa ca e posibil sa-ti convina. Despre filtre incearca in Vitan la Louis.
  9. Deci, ca sa incep academic: faci clic in josul paginii pe casuta ,,Raspunde'' si ti se deschide o caseta de scris mesajul iar mai jos ai ,,File attachement'' si in dreptul lui ,, Browse''.Faci clic pe Browsesi te duci si cauti poza iar dupa aia ii dai clic pe ,,Add this attachment'' dupa care ii dai add reply.Sper ca ai inteles ceva. Are totusi niste imbunatatiri in afara designului: putere mai mare (una e sa-l tii la 6mii de ture si alta la 5mii), sistem antifurt cu microcip in cheie, CDI-urile nu mai sint sub sa si nu mai stai ca pe oua(daca sti la ce ma refer),indicator de benzina si ceas, disc dublu de frina (fata de modelele mai vechi),scut mult mai rezistent, centru de greutate mai jos ( deci mai stabila),spatiu de depozitare sub sa si in primul rind e NOUA.Cam astea ar fi citeva amanunte. Urmeaza sa-l bage in productie.La modelele pe carburatie a incetat productia( din pacate).Asa ca daca te duci la Honda si spui ca vrei Transalp iti vor raspunde politicos ca nu mai comercializeaza pentru ca s-au terminat din stoc.Urmeaza sa-l scoata pe injectie, probabil sa-i puna jante turnate, il mai coboara putin si o sa ajunga un fel de touring-sport.Ehe unde vor fi vremurile bune atunci?
  10. Vind Transalp 650 , septembrie 2005, 7400 km, inmatriculat si toate actele in regula, adusa din Germania in februarie 2007,pret 6400E, tel. 0741.176.331.Pentru prietenii nostrii.
  11. eu te sfatuiesc mai inainte de a desface releul de pornire sa faci proba cu o baterie noua.Chiar daca ti se pare ca ai curent (claxon, lumini) este posibil ca pt pornire sa fie nevoie de mai mult.Eu am patit-o si am stricat un releu bun si a trebuit sa cumpar altul cind de fapt totul era de la baterie desi si mie mi s-a parut ca aveam curent in ea.Si totusi daca desfaci releul si nu te pricepi garantat strici ceva la el.Daca vrei am sa ma uit prin vechituri sa vad daca il mai am pe cel vechi sa vezi cum e inauntru.
  12. Pretul a crescut la 6200E dar s-ar putea sa ma razgindesc in privinta vinzarii.Pina acum am facut-o de cel putin 10 ori.
  13. Imi vind Transalpul. Inca nu l-am dat la anunturi, urmeaza de la 1 august.Pentru cei interesati este din 2005 octombrie,7200km, gri metalizat, ultimul model pret 5900E.Voi pune si niste poze mai bune.
  14. De ce am ales eu TA-ul? : 1. pentru ca nu am avut bani de ktm 990 2. pentru ca nu imi permit sa-mi cumpar 3 motociclete cum imi doresc ( ktm 990, BMW K1200R, Honda CRF 450X , cam 35 000E total) 3. pentru ca vreau sa ma blimb cit mai mult in loc sa stau sa repar 4.pentru ca am vrut un motor si de oras si de drum lung si de drum off (desi pt oras e putin cam mare, pt. drum lung viteza insuficienta mai ales pe autostrada, iar pt off trebuie sa fi mai blind cu ea mai ales ca e cam grea, dar merge la easy enduro) 5. pentru ca am mai avut si nu-mi place sa schimb modelele( sint adeptul teoriei ca trebuie sa ajungi sa-ti cunosti motoru pina faci corp comun cu el, si ma refer aici la greutate la centru de greutate, la aderenta, la virare, la accelerare, la frinare,la inclinare si alte amanunte importante.Nu spun ca fiecare motor se conduce in alt fel sau ca daca te urci pe alt motor nu te descurci, dar este ideal sa te cunosti cit mai bine cu calul. 6.pentru ca am incredere in Honda 7. pentru ca e frumoasa Numai tu poti afla. Asa cum este si la motoare nu vei gasi cauciucurile ideale pentru toate suprafetele.Cam fiecare firma are 3-4 modele la capitolul On/Off ,cu aderenta mai mare pe asfalt sau cu aderenta mai mare pe Off. Acum in functie de ce trasee ai tu adica cit de mult mergi asfalt sau Off iti alegi cauciucu. Solutia ideala e sa-ti mai iei o pereche de roti .In ce priveste firmele nu stiu, Michellin, Metzler, Bridgestone, Pirelli cred ca nu sint diferente asa de mari incit sa le simti ,doar daca conduci motocicleta la posibilitatile ei extreme, altfel sint convins ca toate se comporta aproape la fel pina la limita extrema iar daca una are ceva in plus peste aceasta limita depinde de tine sa o poti exploata.Dar sa stii ca daca prinzi nisip, ulei, ciini storciti, balegi, peturi si altele toate se comporta la fel.Te am lamurit de te-am aburit. Hai cu succes la cumparare. Am zis si io, n-am dat cu paru.
×
×
  • Creează nouă...