Sari la conținut

bobocel007

Membru
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    '95 F 650

bobocel007's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, ma confrunt cu urmatoarea "problema/dilema". Cum sta moto, ea, asa pe alea doua roti ale ei, daca rog pe cineva sa ridice de spate, se ridica aproximativ 15 cm, dupa care se lasa. daca apas pe sa, se lasa si revine la loc. Reglajul e pe hard si jos la amortizor pe H. pretensionarea arcului functioneaza. Dupa ce l-am dat jos se observa pe cilindru (cel cromat) zgarieturi etc. inca nu am apucat sa dau arcul jos sa vad exact ce cursa mai are pistonul. primul gand e ca s-a dus si gata. si apropo mai si sparge rola aia superioara de ghidaj lant (cel putin am schimbat doua pana acum), ea a avut si oase mai lungi pe care le-am schimbat cu unele second de clasic.( ma gandeam ca de aia se manca rola) Deci daca cineva a mai schimbat sau a reconditionat asa ceva... vreun sfat ceva... macar cu ce a schimbat. Am gasit Hagon si YSS cu reglaje manuale Multam
  2. Raoul, mersi pentru pont. Cred ca tocmai cu inelara am gresit, deoarece a pus presiune pe colturi. Crezusem ca ar fi mai buna decat o cheie obisnuita.
  3. Am vrut sa schimb uleiul in furca si am reusit sa busesc capacul ala din capul telescopului. S-a stemuit capul hexagonal, de la inceput am slabit si suruburile din lateral, parca e sudat... Cum il mai scot si daca e sa il schimb cu ce il schimb mai departe? Pe celalalt l-am lasat in pace.
  4. Salut, Vreau sa schimb rulmentii aia cu ace de la bascula si pe cei de la oase, a mai facut cineva operatia? Daca da, a mers pe varianta comanda de pe realoem sau a gasit pe piata locala?
  5. Amortizor spate F650 Funduro, sigur a cedat. Parca de reparat nu merge reparat, daca stie cineva sau a trecut prin asa ceva? Am verificat sectiunea din http://faq.f650.com/FAQs/ShocksAftermarketFAQ.htm, cam scumpe Varianta SH nu stiu cat merita sau cat va tine.
  6. Si a mea are filtru de Dacie si nu am avut probleme pana acum. Doar o singura data mi-a facut figuri, dar asta cam pe la inceputul sezonului. Adica la semafor se oprea motoru, dupa cateva intersectii nu a mai facut. Oricum afecteaza si el un pic curgerea benzinii, eu am observat ca in timp ce merg la drum lung acel filtru se goleste si se reumple dupa ce stationez sau reduc din viteza, io stiu, sa zic prin comune. Totusi poate la tine filtrul e pus invers, Nu stiu zic si eu. S-ar putea sa ai si ceva pe interiorul furtunului, poti incerca cu un furtun de alimentare de la dacie.
  7. Intinzatorul l-am verificat cand am schimbat uleiul. A iesit o singura piesa,nu e blocat sau ceva. Pana a iesit uleiul din el culisa un pic mai greu. Alta metoda de verificare pt intinzator nu stiu.
  8. Cum imi pot da seama daca trebuie inlocuit lantul de distributie (a mai schimbat cineva). Se aude un clantanit in partea stanga a mobrei. Se aude un pic la relanti cand e rece, dupa ce mai trag socu' un pic dispare si mai apare doar daca e subturata pana in 3500rpm. Daca accelerez dispare. Un alt simptom ce l-am remarcat: pe cricul central cuplat in treapta 1, smuceste roata, adica se roteste dupa care balbaie f putin. Pe cine am mai intrebat, au spus ca ar putea fi de la o za din lant care sa se fi blocat, dar totusi cat de blocata sa fie . In mers nu se remarca . :scratch:
  9. Pentru a verifica distanta valvelor admisie/evacuare trebuie scos uleiul din mobra sau nu?
  10. Se dau urmatoarele date: Alimentare ochi pentru mobra (Funduro) facut ~286km pana sa intru pe rezerva. Dupa ce am cuplat rezerva am mai mers ~26 km pana ce a inceput sa intrerupa (fix in fata OMV. II fac plinul in ideea de a face si un consum, plus eram curios sa vad cati litri intra in rezervorul gol golut. Surpriza...(pt mine cel putin, era prima oara cand faceam asta) in rezervor intra exact 15.14 litri. Pe unde am mai cautat apare capacitatea rezervorului 17.5 litri. Ca o aproximatie intotdeauna intram pe rezerva la aprox 280 km efectuati. Consumul obtinut in situatia de fata este obtinut la o plimbare de exemplu Buc - Vulcanii noroiosi - Valenii de munte - Ploiesti - Buc cu alimentare in dimineata plecarii. Deci unde este diferenta de 2 litri? Pe rezerva intru pentru ca se opreste mobra (nu mai vine benzin), cuplez rezerva - am benzin. Optiunea de fata ar fi sa dau jos partea cu comutatorul REZ ON OFF sau PEACOCK cum apare pe FAQ si sa investighez mai departe. Voi ati intalnit vreo problema cu piesa aceea? Multam si salutari
  11. Salut, In legatura cu siguranta aia, am gasit la un magazin de piese pentru basculante etc. (la iesire din Slobozia. La momentul respectiv nu stiam (nici acum, parca 23 ceva) dimensiunea corecta asa ca am luat 3-4 marimi. Binenteles ca acasa am comparat si am pus siguranta corecta. O mica observatie, difera in constructie forma sigurantei.(parca pentu arbore am cerut) Unde gasesc in Bucuresti semnalizator spate pt Funduro? Forma aia dreptunghiulara nu am gasit-o, si parca alea mici cu led nu se incadreaza in peisaj. ) Sau la vreun magazin de scutere? prin piata pe la Obor sau Vitan? Mersi anticipat.
  12. Daca te referi la contactul de la maneta gasesti pe Maica Domnului. Aprox. 1-3lei
  13. http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMid/B0000570.png?v=04052012 http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51726&rnd=04052012 Daca vorbim de acelasi lucru, piesa de care intrebi este numarul 11. Eu am schimbat-o doar pe cea de sus. Le-am comandatat de la mymoto. (~20-30 lei nu mai retin)
×
×
  • Creează nouă...