Sari la conținut

codrut_01

INACTIV
  • Număr conținut

    118
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    tomacodrut2008@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    judet prahova ,sat izvoarele
  • Motocicleta
    gilera mxr 125

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra 50 super , malaguti fifty , suzuki gt50, piaggio(ciao/bravo/si) , mobra hoinar ,aprilia sr1 , yamaha mbk ,peugeot vivacity, first bike , piaggio typhoon, aprilia sr2 , atv 110, actuala gilera mxr125 , si vor mai urma..... ,
  • Interests
    tot ce are 2 roti si un motor:)

codrut_01's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  2. cu ce mai exact vreti sa pun poze??....cu motorul???...multumesc
  3. salut , am incercat cu un ambreiaj stok (de pe un alt scuter) , rolele sunt de 5,5 grame din cate am inteles , tot la fel , cu ambreiajul stok pleaca foarte foarte foarte greu de pe loc , si tot la fel...nu fuge....setul l am inlocuit...deci ultima solutie ar fi sa inlocuiesc motorul:))...sau cel putin carterele . , daca rulmentul are joc in carter , s ar putea face un fel de bucsa/reductie ceva la strung? , sa imi remedieze problema? ,
  4. maine o sa vina un prieten cu un carburator sa incerc cu unul mai mare..sa vad poate sta si la relanti...si sa mearga motorul rotund , si dupa sa vad cum merge la drum am schimbat azi setul , am pus unul stok , dar este original de piaggio , cu segmentii noi pe el , tot nu merge , si carburatorul l am inlocuit , si muzicuta , tot la fel...ce sa mai fie? oare pe la cartere e posibil sa fie ceva???.....am observat ca , pe partea cu variatorul , axul ambielajului are putin joc , si rulmentii sunt noi , un prieten mi a zis ca ar avea joc rulmentul in carter , ...sa fie asta vo problema grava??...mai am un typhoon si ala joaca toate alea pe el si merge mai bine ca asta al meu...
  5. fara toba am incercat , merge la fel , nu e nicio diferenta cu sau fara toba . si cu tranzmisia asa l am luat , ce role sa i pun la ambreiajul ala malaossi?, ce gramaj?.acum am unele usoare , creca 4/5 grame , arcurile sunt rosii.multumesc am mai descoperit ceva nou , am desfacut azi variatorul de pe scuter , l am pornit , si am observat ca motorul nu vrea sa se tureze la blana , adica..de la jumatate in colo incepe asa sa intrerupa....sa dea un fel de rateuri in toba......goluri de fum , .....de aici sa fie ca nu trage si nu fuge???
  6. cum sa setez corect tranzmisia?? ,scuterul e in 2 timpi , motorizare piaggio, cdi-ul l-am schimbat , nicio schimbare
  7. da , in gol se tureaza...cand pleaca de pe loc se tureaza tare ...pleaca de pe loc , dupa care are un zmac asa de forta si dupa aia merge asa constant cu 20/30 km/h
  8. va salut prieteni , am si eu o problema la un gilera runner , l-am luat de la un prieten defect , i-am schimbat ambielajul , rulmentii , pompa de apa , cureaua , si alte maruntaie , problema ar fi lipsa demarajului , si viteza , nu depaseste o viteza de 30km/h la vale. ambreiajul este malaossi , cu arcurile rosii , se tureaza tare cand pleaca de pe loc , am schimbat carburatorul/aprinderea/rolele/variatorul/ambreiajul si nimic(astea le-am pus de proba de pe un scuter functional).imi puteti da o ideie??ce sa-i mai fac???? multumesc
  9. ok , multumesc.o sa incerc cum mi-ai zis u.
  10. si sa ii schimb bucsile??. am vazut ca are 4...2 la cartere si 2 la bascula.si nu se poate testa in vre-un fel daca este asa? sa nu fie aparatoarea stramba ma gandesc..multumesc
  11. salut si Hristos a inviat ! , am si eu o problema la un gilera runner , azi dimineata m-am uitat din spate la el si mi se pare ca roata de spate nu este in linie cu cea din fata. imi puteti da un sfat . cum as putea verifica daca rotile sunt aliniate? , si eventual cum le pot alinia?.multumesc
  12. va salut , am si eu un runner , luat duminica . intrebarea mea este , daca imi puteti zice si mie cum pot testa daca scuterul merge roata pe roata (dacA rotile merg aliniate), mie mi se pare ca transmisia cu tot cu roata este spre stanga putin , impresia asta mi o da aparatoarea , dar si cadrul . . la drum nu se simte diferenta , daca mi dati un sfat o sa va fiu recunoscator , multumesc nu stie chiar nimeni??
  13. am inteles , multumesc.azi sa vad daca este bun. astept si alte opinii ale voastre.daca ma puteti ajuta cu o schita cat mai simpla pentru cdi. multumesc am testat senzorul , este bun . curent da pe firul albastru . acum doar sa-mi ziceti cum sa pun firele , maine fac poza la cdi sa-l vedeti . multumesc upp...nu stie nimeni????
  14. am incercat acum , nu da scanteie ...nici asa nici asa , . ma gandeam , o trebui sa treaca cdi-ul si prin releul de incarcare?? sau ar trebui sa mai fie ceva intre aprindere si cdi? , cum pot testa senzorul? multumesc nu stie nimeni??? :unsure: up!
  15. am luat motoreta de la un prieten si am o parte din instalatia electrica , nu o am pe toata . si anume nu am mufa care intra in firele de ies din apridere si care vin pe instalatie. mufa care o are instalatia are 2 papucei(cred ca sunt de la bobina de inductie) , unul e minusul de la bobina si de la cdi , unul e plusul de la bobina . mai raman 2 fire , unul alb si unul rosu...ma gandeam sa incerc ambele variante , sa pun senzorul pe alb si curentul pe rosu si invers. dar mi- e sa nu ard cdi ul am desfacut magnetul de la aprindere sa vad care sunt firele , si am senzorul cu fir negru( aveti idee cum pot sa l testez?) si curentul cu fir albastru , iar pe langa astea mai am 2 fire galbene care cred ca au legatura cu luminile.. pozele nu stiu sa le pun aici , daca imi puteti da un link. si sa mi ziceti ce poze sa va arat , doar cu cdi ul sau si altceva?. multumesc
×
×
  • Creează nouă...