Sari la conținut

caveman

Membru
  • Număr conținut

    55
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    adimicle

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    timisoara
  • Motocicleta
    EN 500
  • Club
    OLD RIDERS M.F.

caveman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. caveman

    Kawasaki EN500

    https://www.dropbox.com/s/xgz458pl3in4owe/carte%20kawa.pdf?dl=0 vezi daca merge asta. De cat timp ai mobra? A fost asa de la inceput, sau a aparut in timp problema? Teoretic, tot ce a insirat oldbiker_johan mai sus ar trebui verificat
  2. caveman

    Kawasaki EN500

    Daca te referi la reglajul de sub carburator, la mine e undeva intre 2,5 si 3 ture si de fapr regleaza gazul (si eu am crezut ca e de aer multa vreme ). Cum am zis mai sus, recomand o revizie completa a carburatoarelor. Adica trebuie sa le faci bucati, sa le speli bine, un compresor ajuta mult. Verifica diuzele, membrana de cauciuc care deschide calpeta de aer. Ai cartea de service?
  3. caveman

    Kawasaki EN500

    Dupa cat ma pricep si eu, ai o problema de amestec, adica prea putin aer (daca zici ca innegreste bujiile). Verifica filtrul de aer si functionarea clapetei de admisie, care e vacuumatica. Ar fi bine sa faci si o verificare completa a carburatorului. Pornirea normala se face doar cu soc, indiferent de temperatura. A mea, de ex. nu porneste daca trag socul si umblu si la acceleratie.
  4. caveman

    Kawasaki EN500

    Am facut si eu operatiunea asta acum vre-un an Bafta!
  5. caveman

    Kawasaki EN500

    mie mi se pare cam scump. la descriere zice ca e fara alternator si ambreiaj. cel putin asa zice google translate. in plus nu poti sa stii in ce stare e motorul. apoi e posibil sa trebuiasca sa schimbi talonul daca in locuiesti motorul, dar de asta nu sunt f. sigur. dar, totusi, de ce vrei motorul asta?
  6. caveman

    Kawasaki EN500

    scriu, scriu. ideea e ca la demontat nu prea am ce impartasi. treaba e relativ usoara. de ex. daca vrei sa scoti tot motorul din cadru, nu o sa poti decat dupa ce demontezi suportii(cei din dreapta, cei din stanga sunt sudati). restul pieselor vin jos relativ usor. aaa....am mai avut o problema: capacul de la pompa de apa. sunt 2 bucati acolo. numai cea exterioara iese din prima. la mine erau intepenite din cauza unor bucse mici si ata m am chinuit pana am umplut de sange garniturile. dar oricum veneau si alea schimbate. sunt multe de povestit si cel mai usor (daca are cineva intrebari)e punctual si va raspund cu placere daca stiu. nici eu nu ma consider mecanic dar cu cartea in fata si cu un pic de ajutor de la mecanici adevarati sper sa ma descurc si sa nu imi ramana prea multe suruburi
  7. caveman

    Kawasaki EN500

    stai putin ca nu pricep..inlocuit segmenti asta inseamna..resegmentat. tu ce motor ai 450 sau 500?
  8. caveman

    Kawasaki EN500

    In primul rand, La multi ani, sanatate, drumuri bune si benzina ieftina tuturor! Acuma hai sa spun ce cadou m am gandit sa ii fac calutzului meu la implinirea frumoasei varste de 20 de ani..sa il fac bucati . Si profitand de off-season m am apucat de treaba. Nu e deloc complicat sa desfaci chestii. Am avut nevoie cam de 15 ore de munca si rezultatul a fost o camera plina de piese. Ideea e mai veche dar abia anul asta cred ca o sa am timp. Vreau sa vopsesc si cadrul ca incep sa apara urme de rugina pe ici pe colo. O sa incerc sa schimb tot ce e de schimbat (cauciuce, plastice) in limita bugetului desigur. Probleme mari nu prea am cu el, inafara de un tzacanit la relanti, pe care inca nu l am identificat. In schimb, ieri am inceput sa desfac motorul si am avut surpriza sa gasesc un segment rupt in doua. Mai precis primul segment de foc. Era la locul lui, dar rupt. Se simte un pic de uzura si pe cilindru, dar fara scule de masura nu pot sa imi dau seama cat e de grav. Acuma intrebarea de baraj: unde gasesc segmenti??? Am cautat toata dimineata pe net si in afara de un anunt pe e-bay(la care nu am acces) nu am gasit nimic pe la noi. Daca e careva in stare sa ma ajute..please help.
  9. Ar mai fi un lucru pe care sa l verifici daca problema persista: firul de la senzorul de presiune. e posibil de la shoc sa se fi slabit contactul, daca nu a fost bine strans inainte. Becul ar trebui sa stinga imediat dupa pornire, nu dupa 2 km (asta daca ai ulei si daca nu sunt probleme mai grave gen mizerii care infunda undeva circuitul de ungere)
  10. de vanzare casca airoh speed fire marime L, noua 80 euro. tel. 0721997765 asa e, tibi. ai dreptate. tre sa dau o bere pe langa alte cele!
  11. am eu ceva filmuletz cu tine. da un pm cu adresa de mail si ti l trimit
  12. nu. nu sunt nici un fel de semnale. nici luminoase nici acustice. si de multe ori nici becul rosu de la mijlocul barierei. chiar aseara am discutat cu cineva care mi a povestit cum a "trecut" cu masina pe sub ele intr o noapte. avarii serioase, normal. la 60-70 kmh. si cred ca tot el o sa iasa de vina. referitor la accident eu zic sa lasam omul sa se odihneasca acolo unde e si sa invatam fiecare, atat cat ne duce mintea, cate ceva din povestea asta. numai bine
  13. caveman

    Kawasaki EN500

    pai a intrat omul in iarna fericit si primavara abia l am tinut sa nu se sinucida
  14. caveman

    Kawasaki EN500

    furtunul de prea plin e mult peste nivelul admisiei de aer. am patit deja la 2 motoare si am rezolvat in modul in care v am zis. normal ca si cuiul are probleme ca altfel s ar opri acolo. la amicul meu cu er5-ul i a bagat vreo 2 litri de benzina in ulei peste iarna adica vreo 2 luni plus vreo juma de litru in filtrul de aer.
  15. caveman

    Kawasaki EN500

    treaba cu bagatul benzinei in filtrul de aer mai poate avea inca o cauza. fenomenul se intampla cu moto oprit (chiar si peste noapte). in robinetul de benz e un arculetz care tine benzina cand e oprit motorul. se desface robinetul se curata bine si se intinde (cu simt) arcul acela astfel incat sa inchida in absenta vacumului. normal ca fenomenul se combina cu cuiul pontou care nu inchide perfect. am patit si la en si la un er5. spor!
×
×
  • Creează nouă...