Sari la conținut

anomoto

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

anomoto's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu prea mi-a placut, m-am simntit nasol, mai frumos a fost anul trecut. Multa plictiseala, noaptea se mai trezea un destept sa porneasca mobra turata, altul cu masina alti tipau si tot asa noaptea, deci nu prea te puteai odihni acolo mai deloc si mai era unul cu alarma tot se juca. Preturi cam la fel ca pe litoral unele mai scumpe. Deci anul care vine nu cred ca voi mai veni. Singura va fi aia de la Constanta care o sa vin cred in rest... Deci.. nu mai dau detalii.
  2. up Nu e topic de vanzari sa dau up, dar nu mi se ridica topicul cand postez cu acelas user...
  3. Intre tije nu am bila Si am gasit cauza ca mi se strangea acel surub la maxim, nu aveam bila Am gasit-o prin cutii mi-am adus aminte ca am gasit o bila in motorina unde am spalat piesele, dar numai una am gasit. O sa mai caut o bila sa pun si intre tije. Am reglat ambreajul mai bine, dar maneta ce distanta trebuie sa aiba intre ghidon si maneta cand incepe sa cupleze ambreajul ? E o distanta anume, sau fiecare o face cum vrea ? Cand trag maneta la maxim nu se invarte roata, nu se invarte nici la 1 cm distanta intre maneta si ghidon. Am reglat asa cum am crezut ca e bine. Si cum imi dau seama ca e cuplat de tot ambreajul ? Si zarganitul ala care il am la 1a cand o turez il am oricum, nu cred ca e de la ambreaj, nu prea imi dau seama de la ce e, cand merg se aude mai tare, o fi cutia la pinioane ? Dar numai la treapta 1a turata se aude... Oricum multumesc.
  4. E pus bine cuiul ala intre arcuri, problema ca nu revenea bine era de la sincron din dreapta, bila aia nu prea statea pe cama aia de la ax-ul de la pedala/schimbator. Nu prea intelegeam cum e cu surubul din mijloc de la ambreaj, cat sa fie strans si cablu cat sa il strang. Dar am mai inteles ceva de la tine si o sa incerc. La mine merge sa strang acel surib la maxim, daca strag cablu si strang si din surub se distanta bila aia de la sicron de cama de la ax... Azi a mers cu el (prin namol ) si merge bine, si 2a merge destul de bine, dar in 1a cand il turam se cam auzea ceva flasnind cred ca era ambreajul prea desfacut, asa urca bine la deal, cand dadeam 2a nu se mai auzea. Cand strang maneta de ambreaj se opreste roata de tot. Sigur nu e reglat ambreajul bine.Oare am mai uitat sa pun ceva piesa pe la ambreaj ? Are 2 tije, una cu cap si una fara, mai trebuie ceva ? Multumesc, o sa incerc si cum ai zis.
  5. Am aflat mai tarziu ca uleiul T90 nu e asa bun iarna, dar il aveam cumparat mai demult. Oare pot sa amestec uleiul T90 cu alt tip de ulei, ceva auto mai subtire ? Ma gandeam poate il mai subtiez dar sa nu fac alta prostie. Rezervorul e curatat de mizerie cat de cat, mai e ruginit oricum. Boltul la piston nu are joc intra fortat, ambielajul nu parea suspect. O sa mai incerc maine cu ambreajul sa-l reglez si sa ma ocup de restul. Un CZ 175 sport cam care sunt turatile maxime care se poat atinge ? Se cam tureaza cand dau gaz, dar mai cu mila, nu prea turez motoarele care nu cunosc asa bine Oricum imi trebuie si segmenti noi si alte maruntisuri, dar deocamdata las asa....
  6. Am facut motoreta CZ-ul, merge treapta 2a si celelalte trepte, dar nu am iesit la drum cu ea sa o testez mai bine, mai trebuie reglat una alta. Nu prea pot pleca cu 2a de pe loc frumos, trebuie turat motorul ca alfel moare motorul... Am alta problema mai mica, am bagat ulei in cutie T90, dar cand dau sa schimb vitezele cam ramane putin pedala in jos, nu prea revine la loc, revine dar nu de tot, treapta o schimba dar pedala nu prea mai urca, am intins cat de cat arcurile, si jocul de la pedala e de la ax-ul din motor e prea mare gaura unde intra ax-ul de la pedala. Pe scurt schimbatorul nu e asa fin, mai mult il dau eu cu piciorul in sus-jos, nu e intepenit, oare asa trebuie sa fie sau ceva nu e in orfine ? Toate testele sunt facute pe cric mai mult, de mers nu prea am avut loc, inca e curtea plina de zapada si namol pe strada Si problema cu ambreajul, nu reusesc sa-l reglez, nu imi dau seama cum trebuie reglat si ce sa reglez, cum ar trebui sa fie. Cand schimb din 1a in 2a cam trece peste N, la fel face si cand vreau din 2a sa bag N sare in 1a... La mine vitezele sunt in jos, 1a e in sus si restul in jos, unele modele sunt invers. Si in cilindru se cam aude tacaneli mici, si am schimbat lantul din cutie si cateodata cand e relanteul mai mic tot mai atinge ceva, dar mai mic de atat nu pot sa fac lantul, el atinge unde intra surubul de la capac jos, ma gandeam sa tai acea bucata din carter unde intra surubul Deocamdata nu am montat filtru de aer, conteaza foarte mult ? Praf nu am, e numai umezeala, ceata.... Si robinetul nou care il am la rezervor nu are sita, e ceva rau ? Dar am un filtru de benzina cu sita in el. Imi cer scuze ca pun intrebari asa mai banale pentru alti, dar la mine e prima comunista care o am si primul motor care l-am facut bucati si remontat Eu cu 2T nu prea le am, am avut 2 scutere demult,
  7. Multumesc. La mine segmenti la capete erau polizati putin, cred ca vechiul propietar ia polizat sa nu agate, stia ca nu are opritori la piston pentru segmenti. Eu am pus sa nu fie cu deschizatura la fereste, dar in mers nu se stie Si opritori aia cum pot sa ii fac sa nu sara din piston ?
  8. Am montat asa cum a fost, cat de cat de proba sa vad daca porneste, si a pornit destul de repede ciudat Parca se aude motorul mai rotund, sau mi se pare... Ce problema este daca ajung capetele de la segmenti in dreptul la fereste, se pot agata sau pierde compresie ?
  9. Mai am o problema. La piston trebuia sa am 3 opritori pentru segmenti (sau cum se zice) si eu nu mai am, nici nu a avut cred daca cadea gaseam. E necesar acele opritori ptr segmenti sau merge si fara ele ? La 4T nu are asa ceva, dar la scutere 2T stiam ca avea. Si segmenti are distanta peste 1mm intre capete cand ii bag in cilindru, un segment e mai bun si are cam 1.3 mm E recomandat sa schimb segmenti, sau mai merge inca ? Segmenti si pistonul are 4500 km, cred si cilindru. Am unit carterele si intre ele am pus silicon rosu de temperatura, dar a iesit putin silicon si la inbinari, e ceva rau siliconul in interior ? Nu e mult dar oricum. Si la ambielaj cred ca are ceva silicon in interior... Am facut proba si schimba toate vitezele, dar sa vad cand o sa merg cu ea, dar mai e pana atunci.
  10. Am acele 28 de role Cat este cota 0 la un piston de la un CZ 175 ? Eu am masurat si am cam 56-57 (am masurat cu ruleta, cand o sa masor cu subler-ul o sa stiu cota exact. Si cei de la motor-line au piese bune ?
  11. Multumesc catalin Furca la semicerc are uzura si adancitura putin si e cam decalita, una e mai buna.
  12. Eu oricum am desfacut motorul, si a mai cazut o rola atat, dar nu am scos detot ambielajul, a ramas intr-un carter, poate o mai fi pe acolo vre-o rola. O sa le numar sa vad cat am. Asta e ma mancat sa scot pistonul, nu ma prea incurca dar..... a iesit si greu boltul. Cu saritul din treapta 2a de viteza, poate sa fie devina si selectorul de viteze ( harta) ? Si inca o intrebare, cum verific segmenti sa vad daca sunt uzati, ii pun in cilindru cum se verifica si la scutere, ce distanta max trebuie sa aiba la inbinare ? Va multumesc.
  13. O sa incerc cand o sa montez pistonul. Dar daca lipseste 1-2 ace e problema mare ? Multumesc
  14. off: Sunt tot eu laur26 (postez si eu de la cine pot, nu pentru mult timp, am contul suspendat ) Am reusit sa desfac motorul in doua. Mai putin pinionul de la ambielaj, imi trebuie o presa ceva sa-l scot. Am scos pinioanele din cutie si furcile, o furca e uzata ceva, una pare buna. Am vazut la un pinion craboti putiti uzati, am montat selectorul de viteze sa vad cum cupleaza in treapta 2a ce pinioane, si craboti care sunt uzati nu intra la capat in celalalt pinion. Asta cat am vazut eu si ma pricep. Din aceste mici defectiuni imi putea sa imi sara din 2a ? La ce sa ma mai uit sa vad de ce imi sarea din 2a, numai la pinioane si furci ? Cand am scos pistonul de pe ambielaj a cazut niste cilindri mici unde intra boltul la piston, cred ca e rola cu ace, dar problema e cum mai bag boltul acum cu acele ace, imi trebuie alta rola cu ace noua ? Ambielajul are joc stanga-dreapta, e normal ? Nu prea m-am exprimat bine, dar nu prea stiu cum se numesc piesele si nu stiu cum sa zic, sa ma exprim. Dar puteti sa ma mai intrebati sa mai repet unele lucruri. De montat motorul la loc, nu pot sa promit, de montat o sa reusesc poate, culmea sa mai si porneasca
×
×
  • Creează nouă...