Africanu: asta vroiam sa zic si eu ca diferenta exista intre RD04 si RD07. Dar eram curios altii care au RD04 ce consum au.
Lucrurile mentionate de Catre Schumy sunt intr-adevar factori care pot reduce setea la AT.
Deci pana acuma:
1)Filtrul de aer sa fie curat - un filtru murdar creste consumul
2)Carburatoare curate si reglate - niste carburatoare desincronizate si murdare vor scadea putin putearea si vei fi tentat sa tragi mai tare de motocicleta fiindca nu raspunde cum te-ai astepta
3)Presiune in cauciucuri - mersul sub presiunea recomandata de producator creste consumul
4)Stilul de pilotaj - accelerarile si decelerarile bruste, precum si vitezele mai mari de 100km/h cresc consumul; un pilotaj fluent, liniar, schimbatul vitezelor cat mai rapid si o viteza de croaziere undeva la 100-110km/h
5)Bujii iridium
6)Filtru de aer K&N
7)Am citit ca e important ca si supapele sa fie reglate
8)altceva...? sunt parti in carburator care pot fi uzate si influenteaza consumul?
Cine mai are RD04? Cum mergeti? Ce consum aveti? A schimbat cineva roata dintata din spate? Rezultatul?