Sari la conținut

hargitay

Membru
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    Honda Africa Twin RD04

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ ETZ 250, Honda CB 500, Honda Africa Twin RD07, Aprilia Pegaso 650

hargitay's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mersi incodata pt. sfaturi! Nu astept o shimbare imensa, dar totusi o sa incerc sa reduc putin consumul. Daca va intereseaza rezultatele o sa le postez aici. reltih din ce an e calul tau? Schumi felicitari! Nu ma duc nici eu nicaieri fara Nikonu` meu. Asa imi place si mie. Nu vreau sa fiu mai iute ca viata ca niciodata nu m-as intalni cu ea. Boieru` m-am gandit si eu la K&N dar faza e ca daca bagi K&N tot timpul tre sa cari un kit de curatare si pt el. Cineva vorbea despre "color tuning". M-am uitat pe youtube. E o metoda foarte buna pt reglarea carburatoarelor. Cred ca o sa incep cu curatarea si reglarea carburatoarelor. Dupa aia reglarea supapelor. Filtrul de aer pare curat. Am mai auzit ca si pompa de benzina Facet 40105 scade putin din consum. Ma gandeam sa pun a roata dintata mai mica in spate fiindca are cauciuc 80 mm in spate in loc de 90 mm care nu se mai gaseste. Oricum cred ca are turatie mare cu 45 dinti. Daca as atinge 5% nu mi as schimba motorul niciodata in viata asta www.flickr.com/hargitay daca reusesc sa reactivez contul pro o sa apara si restul pozelor pe care le am facut in africa bahama grecia spania si pe unde am mai umblat o seara placuta tuturor!
  2. Buna ziua! Ma scuzati daca am pornit topicul la locul nepotrivit. Mersi mult pt sfaturi si idei! Stiu ca acest consum nu este chiar asa de rau, dar vroiam sa vad daca se mai poate inbunatatii pt ca planuiesc o calatorie destul de lunga. Consumul nu conteaza mult daca folosesti motorul numai cateaodata, numai in tara. Eu acum doi ani am facut 25 000 kilometrii. M-am dus pana in Africa si inapoi. Am stat in nordul Spaniei timp de un an. In vremea aia aveam un CB500 care nu consuma mult. Deci vroiam sa zic ca la cativa mi de kilometrii deja conteaza si consumul mai ales daca nu ai mostenit o gramada de bani sa ai cu ce calatori...
  3. Africanu: asta vroiam sa zic si eu ca diferenta exista intre RD04 si RD07. Dar eram curios altii care au RD04 ce consum au. Lucrurile mentionate de Catre Schumy sunt intr-adevar factori care pot reduce setea la AT. Deci pana acuma: 1)Filtrul de aer sa fie curat - un filtru murdar creste consumul 2)Carburatoare curate si reglate - niste carburatoare desincronizate si murdare vor scadea putin putearea si vei fi tentat sa tragi mai tare de motocicleta fiindca nu raspunde cum te-ai astepta 3)Presiune in cauciucuri - mersul sub presiunea recomandata de producator creste consumul 4)Stilul de pilotaj - accelerarile si decelerarile bruste, precum si vitezele mai mari de 100km/h cresc consumul; un pilotaj fluent, liniar, schimbatul vitezelor cat mai rapid si o viteza de croaziere undeva la 100-110km/h 5)Bujii iridium 6)Filtru de aer K&N 7)Am citit ca e important ca si supapele sa fie reglate 8)altceva...? sunt parti in carburator care pot fi uzate si influenteaza consumul? Cine mai are RD04? Cum mergeti? Ce consum aveti? A schimbat cineva roata dintata din spate? Rezultatul?
  4. buna! Am un AT RD04 din anul `92. E un motor nemaipomenit. Dar as dori sa micsorez putin consumul. Acuma ia intre 6 si 7 l/100km. Sunt curios cei care au RD04 ce experiente au. Eventual daca aveti sfaturi ce se poate modifica ca sa consume mai putin... Am un prieten care are un RD07. Zice ca ultima data a masurat 4.4/100km, cea ce poate sa fie adevarat dupa ce am citit in alte forumuri. Nu ar trebui sa fie o diferenta asa de mare intre ele. Pe forumul XRV am citit ca filtrul de aer K&N ajuta mult ca sa consume mai putin. Alte idei?
×
×
  • Creează nouă...