Sari la conținut

DENY

Membru
  • Număr conținut

    88
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti

Informații profil

  • Interests
    sporturi extreme

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

DENY's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am schimbat cablurile de la exup si acum totul a revenit la normal. Unul era rupt si altul ciupit. Se duce in rosu, urca frumos acum! Multumesc pt sugestii si drumuri uscate...atat cat se poate:))
  2. Asa am citit pe net:) https://www.motomike.ro/ro3/category/10807000000/article/527846/ Vedem cand avem constatarea finala.
  3. La o prima verificare am gasit un cablu de la exup rupt si unul sectionat. Am inteles ca rolul lor e sa controleze supapele de evacuare si de aici e buba. Am de gand sa o tin mai mult in service pentru o revizie generala, pt ca urmeaza sa fac un drum mai lung, dupa care revin cu feedback cand este gata! Multumesc!
  4. A cam murit topicul asta! Incerc sa-l dezmortesc eu putin, poate apar posesori de Triumph....
  5. Las si eu mesajul asta aici poate a mai patit cineva sau poate primesc niste sugestii pana ajung cu ea in service. R1 2006 80.000km revizii la zi, mergea ca noua pana azi dimineata. S a intamplat pe A2 Motorul nu mai vrea sa treaca deloc de 10.500 de ture si are un sunet specific de motor care nu mai trage bine. Dealtfel pana in 10.500 de ture motorul trage cam la 70-80% din capacitatea lui, il simt! Dupa 8000 de ture, turometrul urca din ce in ce mai greu pana in 10.500 si motorul il simt cum trage fortat, cand defapt la acest regim el trebuia sa “fluiere” Daca apas ambreiajul si accelerez, turometrul se duce fara nici un fel de probleme pe rosu! In oras daca nu l urci in 10.000 de ture, un ochi neavizat nu prea si ar da seama ca motorul nu mai trage cum trebuie!
  6. Conducerea defensiva eu cred ca se aplica cand masina cu cedeaza intra de pe un drum secundar si are banda separata de accelerare pana intra in drumul principal. Ce vreau eu sa scot in evidenta este alt aspect. Cand iti iese unul in fata dintr o parcare sau strada laterala, mai mult sau mai putin brusc si tu esti nevoit sa schimbi directia sau sa franezi brusc, tu trebuie sa fii informat(ideal) sau sa te informezi in acele secunde cu traficul pe care il ai in spate pe ambele benzi, cu eventualele masini care iti ies din stanga vazand ca banda 2 este libera, cu suprafata de drum de pe banda 2, cu ceea cu urmeaza sa faci dupa, sa te lupti cu gandurile care iti zic ca poate asta vrea defapt sa intoarca 180 grade, ci nu sa mearga in directia mea de mers....etc etc Pot parea factori banali si pentru incepatori si pentru cei cu km in spate, dar pentru mine asta reprezinta conducere preventiva si sa inveti sa anticipezi. Pentru soferii care fac maneve de genul, reprezinta DOAR un "puteai sa ma ocolesti" Traficul este extrem de dinamic, asta trebuie sa intelegem. De exemplu ce ma fac cu motocicleta din spatele meu care are viteza mai mare decat mine si vine lansat, ma bag in fata lui brusc(ca si el o sa vrea sa sara pe banda 2)?
  7. Cred ca s-a mai spus acest aspect. Sa anticipezi traficul(sa-l simti) fara nervi, este unul dintre cele mai importante lucruri. Sunt foarte multi soferi total paraleli cu acest fenomen. Acest oameni merita toata compasiunea noastra! Trebuie doar sa-i evitam pe cat posibil daca reusim:) De ce spun compasiune? Pentru ca ei chiar cred ca au dreptate in greseala lor! De exemplu duminica ora 8 in Tuzla, 2 benzi pe sens, trafic lejer, vizibilitate maxima. Eu pe banda 1 in decelerare, pentru ca voiam sa opresc sa alimentez la 100m. Pe dreapta la 15m o parcare si o masina care vrea sa iasa in drumul principal, baga botul usor desi vedea foarte bineca vin, si tot baga botul, se incadreaza jumate de masina pe prima banda.... pana intra cu toata masina cand ajung in dreptul lui.... Ii trag un calxon sanatos, dupa care tot el gesticuleaza in masina si da claxoane lungi!!!!!!!!!!! Intamplarea face sa opreasca si el la benzinarie. Fiind foarte aproape de pompa unde alimentam, nu ma abtin si il intreb frumos fara nervi: chiar nu poti avea putina rabdare sa trec si eu dupa care sa iesi din parcare?? Dupa ce a tras aer in piept ca lumea, si-a indreptat coloana si mandru de adevarul pe care il "detinea" spune: "Dar tu nu poti sa ma ocoloesti prin stanga, ca era o gramada de loc?????" E limpede ca am zambit si l-am lasat in lumea lui, dar cine nu intelege gravitatea acestor manevre si gandiri, lasati mai bine masina sau motorul acasa!
  8. Nu vreau sa deschid un subiect nou, sa-l dezbatem sau sa vedem cata vina poarta omul! ATENTIE insa ca sunt unele intersectii capcana unde realizezi foarte tarziu ca urmeaza o intersectie din diverse motive....doua secunde de neatentie, semnalizare proasta, copacii de pe margine creeaza un "perete" pana dupa intersectie la o anumita viteza....etc etc etc Invatam cat traim!
  9. Exact astea sunt. Numai ca la mine au imbatranit, in plus au si un joc foarte mare in toba care distorsioneaza sunetul. Sa vad cum fac sa le comand:) Ms!
  10. DENY

    Triumph

    Si United dar si Motoboom Sebes. Eu revizia de 1000km mi am facut o la service ul de pe Baicului in Bucuresti, recomandare MOTOBOOM ca sa nu pierd garantia.
  11. In tobele originale am montat de cativa ani un kit race. Sitele alea s au distrus si necesita o inlocuire cred. Gasesc pe undeva sa le schimb?
  12. Da, daaa:) Multumesc frumos...este deja montat pe mobra. O sa ti ascult sfatul sa acopar bordul cu ceva cand spal mobra cu WAP ul, pentru ca eu dadeam cu simt de raspundere in zona bordului unde este greu sa bagi carpa:)
  13. Te sun maine ca sa l trimit la tine la verificat:)
×
×
  • Creează nouă...