Sari la conținut

bogdan_ct

INACTIV
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    bogdanc66@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Murfatlar/Constanta
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    honda hornet
  • Numar Moto
    ct-67-bgd

bogdan_ct's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut ma intereseaza FILE Suzuki_GSF600_95-99.pdf daca ma poti ajuta. mersi

  2. am schimbat senzorul de turatie cu unul de la cbr F3 si acum da scanteie la fix, exact intre cele 2 marcaje de pe rotita de la distributie dar nu am scapat de rateu la pornire Sunt curios si eu ce treba are cu aprinderea senzorul asta ECT, si cum poti ocoli HISS senzorul ECT, are 2 functii, el are 3 pini: - un pin conectat la masa printr-un termistor este pt indicatorul de temperatura din bord - 2 pini separati de masa dar uniti inre ei print-un termistor sunt pt. ecu pt a adapta functionarea motorului la temp. motorului functia HISS nu poate fi ocolita(modelele dupa 2003)dar se poate inlocui ECU cu unul de la mdelele pana in 2003 si sa il adaptezi (destul de usor, problema ar fi ca o sa iti treb melcul de la roata pt vitezometru sau iti faci un circuit electronic care sa citeasca de pe roata un impuls ) sau ecu de la CBR 600 F3 unitatea ECU de la hornet cat si cea de la CBR600 f3, citeste 2 senzori, senzorul de turatie si cel de pe carburatoare, in rest toate pot fi ocolite, si da semnal pt bord de turatie, pt. motor la bobine de inductie
  3. problema cu filtrul de aer am patit-o dupa 8000km de la cumpararea motocicletei(acum 2 ani), dar acum, asa cum am scris in prima pagina a acestui topic o pornesc fara airbox astazi o sa ma ocup de motor, o sa-i instalez airbox-ul desi am mai pornit-o fara acesta si nu dadea rateu la pornire si se tura la max daca nu da rezultate o sa-i schimb inst. electrica si cdi-ul cu cea de cbr sa vad ce o sa obtin am instalat airbox_ul, si filtrul binenteles, intradevar acum se tureaza, dar tot da rateu la pornire si timming-ul nu e la punct in poza atasata vedeti ca imi da scanteie prea tarziu semnul de la 1500 rpm trebuia sa fie acolo unde este cel de 2000 rpm maine vreau sa schimb traductorul de semnal de la aprindere poate o fi el de vina, la masini genul asta de senzori se demagnetizeaza in timp si nu mai porneste motorul
  4. nu pot sa o probez in mers pt ca am saua si unele parti din ea la un mare bip-bip-bip, care nu mai raspunde la telefon, o sa cau sa cumpar o sa cat de rea sa pot sa ies cu ea la o proba in mers acum eu o pornesc fara aibox, sa fie doar de aici problema ? ar fi tare de tot sa fie doar asta problema
  5. am uitat de o chestie, inainte sa am problema asta, nu a dat niciodata rateu la pornire, mereu pornea la fel de usor acum da rateu la fiecare pornire, indiferent daca motoru e rece sau nu, desi porneste la fel de repede am un cdi cu tot cu instalatie de cbrf3 si ma gandesc sa il instalez pe acela, daca nu am alta solutie, pana in weekend(firele sunt la fel difera cateva chestii minore, hornetul are senzor ECT , HISS si unghiul la came diferit dar astea se pot ocoli si camele schimba pt ca le am deja) la carburatoare am verificat sincronizarea care era ok, amestecul aer/gaz la fel, totusi o sa le desfac sa vad daca e ceva in neregula cand am schimbat lantul de distrib am respectat semnele de pe rotile axelor asa cum scrie in manual, si totul este facut ca in manual, ma gandesc sa nu fie ceva aparte ce nu este scris in manual si care se regleaza altfel dar nu imi dau seama ce, pana la urma sunt 3 roti si un lant mai astept pana joi si daca nu ii dau de cap o sa ii schimb cdi-ul
  6. la inceput (motorul nu mai tragea la turatie mare dar totusi se tura) am crezut ca e lantul de distributie pt. ca am pus o lampa stroboscopica pe motor sa vad daca da scanteie ca in manual si o dadea prea devreme. acum dupa schimbarea lantului de distrib si alinierea a tot ce era de aliniat si pus la punct, nu mai trece de 8000, dupa 8000 moare motorul lent, semnul de la aprindere tot in urma este fata de marcaj. un lucru ciudat ar fi ca la relanti am 14.5v pe baterie si la 7500rpm scade la 13v, inainte parca la turatie mare crestea pana la 16v.(am pus alt releu de incarcare si face la fel) acum cine a mai umblat la distributie poate imi da un sfat desi inclin mai mult spre partea electronica
  7. salutare, il rog si eu pe unul din cei care urmeaza sa vina in week-end daca poate sa imi cumpere un filtru de aer pt hornet model 2004, PC36, filtru normal de hartie. daca poate cineva, sa imi lase un mesaj si eventual contul in care sa ii trimit banii daca e cazul, daca nu fac plata cand vine in CT. numai bine ! Mesaj completat sau o firma care il are pe stoc si poate sa il trimita azi Mesaj completat gata s-a rezolvat !
  8. da eu daca sunt de prin zona tre sa ma inregistrez sau se presupune automat ca vin ? o sa vin sa va vad in una din zilele libere, ori vineri sa vedem ce si cum si probabil sambata cand se trece la fapte sorine, daca se organizeaza ceva pentru invitati ma bag si eu ne vedem cand ne intalnim !
  9. salutare ! aici e manualul http://dl.transfer.ro/transfer_ro-19jul-c5a1052319f1.zip am o problema! cum se regleaza TP ?( adica senzorul ala de la carburator din stanga ), la service l-au reglat fara vreo logica adica la un service intr-un fel , la alt service in alt fel dar fara sa masoare ceva anume, motorul se comporta diferit, dar si consumul este diferit la masini la honda stiu ca pe firul din mijloc tre sa fie la relanti 0.5v si cu pedala apasata la max, 4.5v, si asa l-am reglat( adica eu , am renuntat la service) dar nu stiu daca este corect daca are cineva timp sa masoare sau sa-mi explice procedura de reglaj, ma revansez cand veniti in CT asfalt uscat!
  10. el zice ca e cu senzor electronic, deci model mai nou ia zi, cand pui contactul acul de la vit si cel de la turometru au cursa maxima ? Mesaj completat senzorul de viteza are 3 fire, si dupa ce pui contactul ar trebui sa ai asa: negru(-) verde(+12v) roz pe firul roz apar impulsuri de 5v atunci cand se imvarte roata spate (nu treb neaparat sa fie bagat in viteza) poti sa imvarti roata cu mana si altcineva sa verifice cu un voltmetru daca apar acele impulsuri
  11. pt cei care cauta bord pt modelele 00-03 uite aici http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Speedometer...sQ5fAccessories
  12. salut manualul il gesesti aici http://dl.transfer.ro/transfer_ro-24jun-b545648c9f7cb.zip niste scarite pt pilot (fara suport) nu are nimeni ? atat imi mai lipseste, dupa ce fac rost o sa pun o poza cu viespea la avatar
  13. salutare, .............. de la mare cine are o pereche de scarite pt pilot ? de vanzare binenteles sau pe unde gasesc ceva compatbil, ca pt probe le-am folosit pe cele de la pasager dar poate saptamana viit o adun pe toata la un loc si imi treb neaparat cele corespunzatoare asfalt uscat ! (ca au inceput si pe la noi sa ude strazile )
  14. din cate stiu eu motoru e pe injectie deci relantiul este dat de cdi, la fel si soclu este automat din cauza asta si temp motorului creste asa repede mai neplacut la injectie este faptul ca daca faci opriri dese sau mergi la drum lung si motoru se raceste sub o anumita temperatura cdi-ul poate sa activeze iar soclu si sa consume mai mult
  15. am vazut proiectoare puse pe masina identice cu alea din poza, pe unu scria 55W adica consuma la 12V aprox 4.5A(amperi), la 2 bucati ai 9A , ceea ce e destul de mult ca si consum suplimentar mai ales daca iti porneste si ventilatorul de racire, mai adaugi vreo 5A verifica releul de incarcare sa nu se supraincalzeasca
×
×
  • Creează nouă...