Jump to content

gopop

EX+
  • Content Count

    566
  • Joined

  • Last visited

About gopop

  • Rank
    Cristian

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.revaromania.ro

Profile Information

  • Location
    Calea Victoriei 224, Buc., Carrefour, Cora, Selgros, Auchan, Metro si Real
  • Carnet moto din
    B
  • Numar Moto
    ...fara inmatriculare
  • Club
    GoPOP mopeds' club

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GoPOP
  • Interests
    REVA Business
  1. Descrierea firmei: Companie cu activitati de import si distributie scutere (mopede) GoPOP Descrierea postului: Creeaza si intretine o retea de dealeri independenti la nivel de orase mici de pe tot teritoriul tarii. Creaza o retea de serviceuri in orasele in care nu exista acestea insa exista dealeri. Cerinte: Orientat spre rezultate Disponibil a calatori in tara cel putin la momentul de inceput Cunostinte minime engleza si tehnice Abilitati de comunicare Cunostinte de lucru cu calculatorul Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu fix si comision la vanzarea de scutere prin dealerii noi dar si prin cei deja existenti CV la email: cdan@revaromania.ro
  2. Am schimbat pe el pana acum: variator, ambreiaj, curea, carburator, baterie, oglinda. Maine il pornim. Saptamana viitoare il ai. Acum am vazut si te-as ruga sa te abtii sa ne mai porcaiesti (furnizand doar jumatate din informatie, pe toate forumurile posibile). Sigur ca nu te pot impiedica in nici un fel, sigur ca o mare parte din vina poate o purtam si noi insa ma gandesc ca ai putea sa te abtii macar pana soseste scuterul si vezi rezolvarea. Dupa cum ai vazut, am fost si sintem destul de saritori si m-ar bucura daca macar acest aspect l-ai evidentia macar si in treacat. Iti multumesc anticipat.
  3. Reluam... Edi si-a rupt piciorul intr-un week-end, imediat dupa angajare. Prin urmare avem nevoie de un coleg TEMPORAR 2 luni, cu posibiliate de prelungire, pentru mopedist. info@revaromania.ro sau aici. Avem nevoie imediat. Deci, program L-V 9-13, salariu net 450. Sau program intreg L-V 9-18, salariu net 900 RON Va asteptam.
  4. ca si constatari: motorul are compresia foarte buna. Am testat si pleaca un pic mai greu de pe loc, asta este singura problema, in sensul ca accelerandu-l daca te infigi bine in pamant cu piciorul, poti sa il tii, dar greu. Maine desfac baietii variatorul si vedem despre ce e vorba, ori acolo e problema ori cureaua. In rest, chiar e f bine intretinut pt 4600 km.
  5. @daniel: daca o tii tot asa ca ne batem joc, zau ca ti-l dau inapoi exact asa cum e... Am impresia ca tu nici macar nu doresti sa il facem. Daca e asa, macar nu ne mai pune pe drumuri. Cei de la service sint in concediu pana pe 18 august. Prin urmare nu am ajuns sa il punem la nici un tester, decat un coleg s-a suit pe el si i s-a parut ca merge normal. De asta te intreb, nu imi bat joc de nimeni si ar fi cazul sa nu iti bati nici tu joc de noi. Ori cooperezi si pastrezi un ton civilizat al discutiei, ori ti-l iei inapoi.
  6. @daniel: spune-ne te rog care e problema scuterului, l-au testat colegii si porneste fara probleme cu un coleg de 80 kg pe el...
  7. @daniel: in maxim 3 saptamani. Si asa cum am promis si la telefon, reparatia va fi gratuita (desi dupa cum stii, observatiile celor de la OPC ne-ar fi dat dreptul sa tarifam reparatia).
  8. @daniel a fost cu OPCul la Vanzator iar acesta ne-a sunat. Pentru modalitatea de rezolvare, il las pe el sa va spuna ce si cum, sper sa fie onest.
  9. Plec de la permiza ca sinteti de buna credinta si ca ati luat scuterul din magazin "stricat" si ca la service ati intampinat probleme. S-au trimis o multime de piese pentru dvs? Ati fost sunat si indrumat la un alt service? Ati cerut serviceului sa scrie in carte problemele intampinate si sa il semneze? Ati cerut serviceului sa scrie de ce a scos limitarea? Ati sunat la noi si ati inceput sa tipati si nu am reusit sa vorbesc cu dvs? s.a.m.d Crede-ma ca amenintarea cu OPC este cea mai mica problema pe care o vad eu aici. Fac o paranteza si iti spuna ca avem circa 8000 de scutere in piata, de mai bine de 3 ani in bransa aceasta. O singura reclamatie la OPC am avut-o si la solicitarea acestora am remediat o problema a carei solutie, datorita modului de bordare a clientului (urlete si tipete la telefon) am lasat-o la latitudinea celor de la OPC. Avand in vedere ca acestia ne-au rugat sa reparam, am facut-o, dar repet nu am luat nicio amenda pentru ca si dansii au realizat situatia. Problema insa, aici de fata, este situatia ta prezenta, pe care @haste o caracterizeaza perfect in citul de mai jos: "...parerea mea este ca s`a gresit din ambele parti , in primu rand cei de la reva nu au luat o masura mai "drastica" si tot au mers pe premiza , ca se va rezolva la service si uite ca nu s`a putut, trebuia sa i`l schimbe de la inceput , daca tot vedeau ca baetii de service`uri nu`i dau de cap la scuter, daniel a gresit intr`un fel pt ca tot a stat in vorbele alora de la service ca i`l va face , ca nu stiu ce ... trebuia din primele luni , sunat la firma si cerut sa i`se schimbe sau sa fie dus la buc, sa se chinuie ei sa`l repare.... oricum acuma dupa 1 an de zile , sa ceri bani inapoi...e cam aiurea, daca faceai asta in 1-2-6 luni ,mai ziceam ...dar asa dupa 1 an e prea de tot , eu unul nu as accepta , deci ramane varianta cu opc`ul sau repararea/schimbarea scuterului la buc ...." Ti-am facut aceasta propunere de reparare la Bucuresti insa tu continui sa soliciti ca singur mod de remdiere a situatiei, banii! Nu este aceasta o solutie. Nu stiu din ce carnet de garantie citezi tu "in cartea service scrie : daca in 2 saptamani problema nu este rezolvata , scuterul va fi inlocuit, scrie sau nu scrie ?" Te rog sa imi arati deoarece la noi NU SCRIE acest lucru ci scrie: "Orice defecțiune apãrutã în perioada de garanție la scuterul care face obiectul prezentului Certificat se remediazã gratuit în termen de maxim 20 de zile de la data constatãrii defecțiunii, prin repararea sau înlocuirea componentelor defecte la atelierele de service autorizate de cãtre producãtor sã asigure garanția. Timpul de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în cadrul termenului de garanție, prelungeÂşte în mod corespunzător termenul de garanție Âşi curge din momentul intrării produsului în service până la aducerea acestuia în stare de utilizyare normală." De altfel, manualul nostru este PUBLIC si se poate vedea pe site-ul nostru. In fine, poate si eu daca as fi fost in situatia ta, as fi apelat la OPC, DAR daca nu as fi vazut nici un semn din partea importatorului. In nici un caz nu as fi tipat si amenintat si cerut bani. Cu toate acestea, oferta noastra ramane in picioare. La cererea ta, oricand avem drum in Cta il luam aici si il reparam, DAR numai la cererea ta si nicidecum la eventuala solicitare a OPCului, pe care o vom contesta prin toate mijloacele legale pe care le avem la indemana, considerand-o nefondata. Ca si pana acum, iti stau la dispozitie (in masura in care convorbirea se desfasoara in limitele normalului) la numarul deja stiut 0766 112 112.
  10. Cine a zis ca l-am vandut stricat? Iar se fac niste afirmatii gratuite. La fel si cele precum, " am multi prieteni in toata tara ca re spun ca sint proaste". Nu exista produs care sa nu se strice, datorita componentelor sau utilizarii gresite. Pentru asta exista garantie si/sau postgarantie. Ca serviceurile isi fac datoria sau nu, intr-adevar aici este o mare problema. Ca importatorul furnizeaza sau nu piesele de schimb intr-o anumita perioada de timp -si aici poate fi o problema. Noi avem prin contract cu serviceurile sa trimitem ORICE piesa pentru garantie in maxim 5 zile lucratoare. De asemenea cerem prin contract profesionalism in relatia cu clientul. Unele serviceuri se tin de treaba, altele nu, si de aceea le schimbam, la cererea clientilor nemultumiti de calitatea prestatiilor. De aici pana la generalizari e cale lunga. Pe de alta parte, am curaj sa stau drept in fata oricui deoarece stiu ca pentru fiecare client care a avut o problema si ne-a solicitat ajutorul, am gasit o cale de rezolvare. Pana acum...dar si aici eu consider ca am incercat toate variantele rezonabile. daca omul insa vrea bani...nu o consider dovada de incercare de rezolvare a problemei. Cu toate acestea, raspunsul meu a fost: il aducem si il reparam aici. Nu se doreste acest lucru...Eu nu vreau sa intru in amanunte si sa acuz nejustificat si fara dovezi palpabile pe nimeni iar in acest caz nu am nici o dovada scrisa ci numai amintiri personale si certitudini tehnice: un scuter cu probleme, delimitat (nu stiu in acest moment cum sta cu reviziile, vom afla cand vor veni cei de la OPC). Prin urmare, cred ca oferta noastra a fost una fair in care eforturile noastre sint pe masura efortului clientului de a-si achizitiona un scuter. Inchei aici dizertatia pe aceasta tema. Va stau la dispozitie ca si pana acum, cu placere. o zi placuta.
  11. Ok, ramane sa ii asteptam pe cei de la OPC.
  12. Pai pe daniel il pot intelege dar pe tine nu te inteleg...dar ma rog, e alta discutie. Cat priveste situatia lui, dupa cum vezi, incercam sa ii rezolvam problema si sintem dispusi sa facem oarece eforturi desi situatia nu este chiar asa de clara alb/negru ci un pic gri. Cu toate astea ii oferim posibilitatea de a ii remedia problema la Bucuresti, chiar si in situatia in care scuterul e delimitat (apropo, il vom limita inapoi). Consider ca este un efort pe care il putem face si care este rezonabil si pentru client. Asteptam parerea lui chiar aici pe forum.
  13. @premiumfara pb: nu m-am iritat deloc. Analizez la rece variantele. Nu ma jigneste nici un consumator deoarece si noi muncim pe bani asa cum munceste si clientul nostru. Imi pare rau dar parerea ta despre noi e gresita si e pacat deoarece nici nu ne cunosti si nici nu stii daca facem sa nu eforturi pentru clientii nostri. vorbesti depsre noi prin prisma frustrarii pe care o ai, frustrare pe care nu noi am produs-o si care sincer cred ca este datorata unei scapari si nicidecum a unei masinatiuni perfide a vanzatorului. Urmareste-ne prin prisma psoturilor de mai bine de 3 ani pe acest forum si poate poate iti vei schimba in bine impresia despre noi.
×
×
  • Create New...