Perfecțiunea e o utopie, într-adevăr. Căutarea a plecat de la nevoia de a schimba (ceva la) ceea ce am, păstrând totuÂşi părțile care mi-au plăcut. "Prototipul" ăsta emană evident din experiența, stilul Âşi din preferințele mele, care s-ar încadra cel mai bine în zona enduro-touring/adventure. Eu nu cred că intuiesc greÂşit (de fapt, rezum opinia mea Âşi a altora) când înÂşir caracteristicile respective. Ceea ce constatam era că, deÂşi sunt mulți care consideră că întrunite, asemenea specificații ar defini o motocicletă care aproape că nu prea ar mai avea nevoie de alte îmbunătățiri funcționale, nici un producător nu oferă aÂşa ceva. Majoritatea motocicletelor de pe piață, cred eu, au nevoie de ajustări mai mult sau mai puțin consistente. Nu vreau să comentez fiecare caracteristică Âşi să motivez de ce asa Âşi nu alternativa superioară apropiată, posibilă în ansambul respectiv, dar care ar dezechilibra întregul (scurt ex. cu monocilindrul vs. bicilindru sau V2: mai multă putere, dar Âşi greutate superioară, alte costuri, întreținere Âşi consum). Nu, nu se bat cap în cap. DeÂşi, în ansamblu, se conturează o motocicletă de tip rally raid, ar trebui să fie una pe care să mai poți căra Âşi niÂşte bagaje Âşi cu care să mergi Âşi decent pe asfalt.