Sari la conținut

sharpblade

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    IF
  • Carnet moto din
    '07
  • Motocicleta
    BMWF650
  • Numar Moto
    99EST
  • Club
    -

Informații profil

  • Interests
    Inca mai caut...

sharpblade's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Trebuie sa ti-o faci tu "adventure" plecand de la un model de baza. KTM 250-500, cu intretinerea aferenta sau poate 690 (preferatul meu).
  2. Stiu ca sunteti multi care aveti, merita schimbat cel original cu unul de tipul asta sau te bate vantul in casca? Eu am 1.80m inaltime, am mai citit pareri despre Puig, dar despre Givi nu m-am lamurit. Merci Asta este:
  3. N-am mai ajuns pe Grohotis, doar pe Valea Doftanei. A fost interesant, merita. E drum forestier, pe alocuri suficient de distrus cat sa te distrezi putin. Sunt mai multe ramificatii dar, cum zicea un tractorist cu care m-am intalnit, "tii drumul de inalta" (tensiune). Data viitoare pe Grohotis.
  4. Maine vreau sa merg pe Grohotis, intre Valea Doftanei si Cheia. Careva?
  5. Perfecțiunea e o utopie, într-adevăr. Căutarea a plecat de la nevoia de a schimba (ceva la) ceea ce am, păstrând totuÂşi părțile care mi-au plăcut. "Prototipul" ăsta emană evident din experiența, stilul Âşi din preferințele mele, care s-ar încadra cel mai bine în zona enduro-touring/adventure. Eu nu cred că intuiesc greÂşit (de fapt, rezum opinia mea Âşi a altora) când înÂşir caracteristicile respective. Ceea ce constatam era că, deÂşi sunt mulți care consideră că întrunite, asemenea specificații ar defini o motocicletă care aproape că nu prea ar mai avea nevoie de alte îmbunătățiri funcționale, nici un producător nu oferă aÂşa ceva. Majoritatea motocicletelor de pe piață, cred eu, au nevoie de ajustări mai mult sau mai puțin consistente. Nu vreau să comentez fiecare caracteristică Âşi să motivez de ce asa Âşi nu alternativa superioară apropiată, posibilă în ansambul respectiv, dar care ar dezechilibra întregul (scurt ex. cu monocilindrul vs. bicilindru sau V2: mai multă putere, dar Âşi greutate superioară, alte costuri, întreținere Âşi consum). Nu, nu se bat cap în cap. DeÂşi, în ansamblu, se conturează o motocicletă de tip rally raid, ar trebui să fie una pe care să mai poți căra Âşi niÂşte bagaje Âşi cu care să mergi Âşi decent pe asfalt.
  6. M-am tot gândit, pentru mine ar trebui să fie cam aÂşa: - monocilindru mare, carburator; - transmisie pe lanț; - roata față 21'', spate 18'', pe spițe; - anvelope on/off, tube type, camere heavy duty; - suspensii ajustabile, upside down, cu o cursa lungă; - rezervor mare; - ambreiaj multidisc in baia de ulei, hidraulic; - frâne eficiente; - parbriz înalt; - crash bars; - skid plate; - handguards; - spațiu bagaje; - cât mai uÂşoară, puternică, fiabilă... ieftină; - ...? Care model s-ar apropia de descriere? KTM 640 Adventure maybe? Nu se mai fabrică. KTM 690 Adventure... N-a apărut. Alta (customized)?
×
×
  • Creează nouă...