Sari la conținut

ang3ldrak3

Membru
  • Număr conținut

    140
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    ang3ldrak3

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    04.23.2010
  • Motocicleta
    Honda VFR 800 2003, Honda VFR 800 2009
  • Numar Moto
    IS 83 VFR
  • Club
    "viata are prioritate"

Informații profil

  • Motociclete detinute
    prima : Honda VFR 800 2003, VFR 800 2009
  • Interests
    Computer Science, Math, Tennis, Joging, SnowBoarding, Angelina Jolie, Motorcycles, sport cars ....

ang3ldrak3's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Arunc cu rahat ? Wow de ce as face treaba asta ? Dhaa pentru ca atunci cand vreau sa mi se faca un serviciu si platesc pentru acel serviciu nu sunt multumit da ? Nu ma apuc sa scriu eu de nebun pe aici pentru ca asa vreau eu ... sunt satul de indiferenta unora dintre service'uri !
  2. Pai ce e atat de mult de spus ? scurt pe 2 traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ... si o sa ma vad cu ei in instanta deoarece am "sifonat" imaginea Madras ... eu sunt ala mincinos si mananc ciuperci dupa cum se vede si din ceea ce am comentat si mai sus ... in fine ... 2013 a fost un an bun Romania inca nu a invatat sa-si respecte clientii !!! Iar eu sunt un om nebun care se trezeste asa cate o data din cand in cand sa mai comentez aiurea despre cate o firma care vrea sa se afirme. Si da, am dat like la "Fine Cut" , nu pentru ca sunt nebun ci doar apreciez ceea ce este frumos, dar cand vine vorba de corectitudine cer corectitudine !!! » Post actualizat in 11 Mar 2016 22:54 2000 de ron 2 perechi de jante + rulmenti + mecanic + semeringuri + pudra cumparata din USA pentru ca nu se gaseste aici ... ies calculele
  3. Da ma, m-am trezit eu asa de o data sa comentez aiurea si nu sunt administrator pe site , stiti prea bine ce s-a intamplat cu jantele mele anul trecut la Madras da ? Eu nu am mai fost din 2013 la Madras !! Madras Comp srl <comenzi@madras.ro> 09/10/15 klockan 1:35 PM Till Det här meddelandet innehåller blockerade bilder. Visa bilder Ändra den här inställningen Meddelandets huvuddel Va multumim pentru comanda, o vom procesa in cel mai scurt timp si va vom contacta daca este cazul pentru informatii suplimentare. Comanda 2015-49308 Comanda data , am sunat de nu stiu cate ori sa specific ca am nevoie de placute de frana pentru 2 motorete si am insistat cu telefoane si cand m-am dus la Madras mi-au zis ca aia din depozit au incurcat borcanele ... Deci prin urmare Madras iar niste mincinosti (ca eu nu am mai fost pe la ei din 2013) aa sa nu uit si de constatarea de acum 2 ani cand am fost cu motocicleta la ei pentru deviz , stiti prea bine ce s-a intamplat cu jantele mele anul trecut cand au fost aduse de cineva si am si martori care le-au vazut la voi in service !!! Asa ca nu mai mancati ciuperci !!! » Post actualizat in 11 Mar 2016 22:19 Comentez pentru ca m-am saturat sa fiu luat in bataie de joc .... pe banii mei, pe mine m-au costat acum 2000 de RON sa vopsesc jantele in camp electrostatic, si chiar va rog sa ma dati in judecata pentru ca vreau sa vad si eu factura de la jante cand mi-ati montat cauciucurile, daca intelegeti ce vreau sa zic. In locul vostru as tacea din gura ... Si sunt atat de patimas pentru ca in Iasi este un singur magazin de produse moto cu care am avut probleme si un singur service autorizat .... Madras ... de care fug cand pot ... » Post actualizat in 11 Mar 2016 22:31 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10209125042192119&set=pb.1501249874.-2207520000.1457735485.&type=3&theater » Post actualizat in 11 Mar 2016 22:33 Facura din 2014, prietene ce baza de date ai ? https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/t31.0-8/12829201_10209125042192119_705243962298867646_o.jpg
  4. As fi putut cumpara de la MYMOTO dar avand in vedere de seriozitatea pe care o ofera consumatorilor (zero) , am preferat sa cumpar de la o firma serioasa: FC-MOTO care isi respecta clientii !!! Recomand, nu mai faceti vanzare la jegurile astea de magazine care nici macar nu stiu ce naiba vand, iar cand este vorba de garantie trebuie sa te tiganesti cu ei !!!
  5. Bine ma eu sunt Antena 3 . Tu de la bun inceput ai pornit cam asa : Posted 03 November 2015 - 02:25 PM In primul rand felul in care procedezi este penibil. N-ai explicat ce ai patit, pe unde ai mers, ce s-a intampla cu produsele. Ce produse ai cumparat exact. Ai venit cu un extract de conversatie, nici macar printscreen,care puteai sa-l faci si in notepad.... Credibilitatea tinde spre zero... Tu esti genul de motociclist care se plimba doar in jurul blocului , asta pot pune pariu, iar atunci cand vine ploaia bagi repede motorul in scara sau eventual il urci pana la ce etaj stai ca nu cumva sa se ude. Logica ta este = 0, daca pleci in concediu si trebuie sa ajungi in locul respectiv la o anumita ora cu o intarziere de 1h sau 2h maxim. Tu ce faci ma ? Te opresti 3,4 zile pana trece ploaia, esti in munti sau pe nu stiu ce tarla ... unde te ascunzi ? Dar mna aici ai sa spui ca te uiti la meteo inainte si iti planifici si bla bla, uite ca mai sunt unii pe care ii doare in pl. de vreme si nu stau doar printre blocuri sa se dea cu motoreta ... Infine mi-este scarba de toata politica asta aplicata pe la magazine de voi toti acesti "importatori" !!! Si cu astea fiind spuse am incheiat discutia pe acest topic !!!
  6. Bogdane ce ai tu de tot tii cu MYMOTO , vinzi cumva echipamente la ei , sau esti genul de om care l-a votat pe PONTA !? Iar eu nu am zis ca ma nu stiu ce pe toti vanzatorii din romania, EXISTA EMAG, DECATLON: unde poti returna in termen de 30 zile echipamentele plus multe alte magazine MOTO care nu te intreaba de sanatate ! Doar ca MYMOTO are alte reguli EXACT CA IN GUVERN (adica doar in favoarea lor), este la mintea prostului, cum D-zeu poti sa-ti dai seama daca echipamentele respective iti plac sau sunt bune pentru tine sau fac ce ar trebui sa faca daca tu nu le testezi, uite eu le-am testat si nu mi-au placut pentru ca a intrat apa in ele, iar eu aceste reguli facute pentru ei vreau sa le fac vizibile pentru viitorii clienti, cei ce urmeaza sa cumpere de la ei, sa se gandeasca de 2 ori ! SA FACA TESTUL CU CANA DE APA LA TOATE ECHIPAMENTELE ! HAI MA LASI ! Sunt un client care a fost dus cu presul ... sa zic asa, si da am cauciucuri MPR4 dot 2015 care imi permit sa merg pe ploaie torentiala si chiar merg pe ploaie si cauciucurile sunt dementiale pe ploaie, care este problema ? Pentru ce sa fug acasa atunci cand vine ploaia cand pot sta linistit ??? La ca o sa cada guvernul asta jegos si o sa vedeti voi reguli astia care vindeti marfa si habar nu aveti ce vindeti ca sa informati clientul cand spune ca vrea un material impermeabil !!!
  7. Da stiu, am si intrebat cand am fost acolo daca au un grad de impermeabilitate si mi s-a spus ca nu, nu sunt dramatic, dar sa zicem, sa zicem ca am luat eu un produs care nu s-a prezentat asteptarilor mele, ca am facut alegere gresita, dar de ce sa nu pot sa-l returnez dupa 9 zile ? Daca eu am un termen de n zile in care pot returna un produs fara a oferi nici macar un motiv, pur si simplu nu-l mai vreau ? Omule, nu fi așa dramatic! Ai luat o jachetă scurtă, cu o membrană impermeabilă (nu coaja gecii e impermeabilă, doar o foiță, în interior, de aceea intra apa prin geacă, dar se scurge pe foița laminată), pe care scrie - în prezentările pe site-urile care o vând - că e impermeabilă, dar fără să inidice cât de impermeabilă. Dacă te uiți la echipamentele profi (asta nu înseamnă cele cu prețuri mari, ci doar echipamente dedicate sporturilor outdoor - ski, navigație, etc) vezi că există o ”măsură” a impermeabilității, exprimată în mm coloană de apă. Cu cât valoarea e mai mare, cu atât gradul de protecție e mai ridicat. Iar ”coincidența” e că valoarea ridicată e asociată cu materiale tehnice de calitate, care costă. Sunt echipamente care afișează 2500mm, altele 5000, altele 10000, cu prețuri proporționale. Pe de altă parte, jacheta e scurtă, deci riscul de a intra apa e mare inclusiv prin partea de jos. În plus, apa care intră prin materialul exterior și se prelinge pe foița interioară, trebuie să ajungă undeva, nu-i așa? Dacă-ți place ploaia, fă tot posibilul să ai echipament de ploaie. Altfel, te trezești că nu-ți convine și dai vina pe altcineva, nu pe tine, că nu ai făcut alegerea potrivită. Când ai acceptat să plătești 500 de ron pe jachetă trebuia să fii conștient că ai făcut un compromis.
  8. Imi vreau banii inapoi pe produsele cumparate, asta vreau ! Sanctionati pe cine vreti voi din firma voastra pentru proasta gestionare/informare consumator, ce vreti voi. Dar nu pot plati eu pentru prostia altora !!! » Post actualizat in 03 Nov 2015 14:49 Pai tocmai eu nu sunt unul din aia care comanda si duce inapoi, am un istoric la mymoto de comenzi si sunt fara retur ! » Post actualizat in 03 Nov 2015 14:55 Asa este, cand ploua tre sa stai in casa ... uite ca eu sunt unu din motociclisti care se da si pe ploaie , nu ma sperie o torentiala ... pentru ca exista cauciucuri speciale, etc. eu nu ma dau cu motorul doar pe dupa blocuri ca sa intelegi ce vreau sa spun . Iar faza cu barca si furtuna, eu am intrebat vanzatorul ba rezista la furtuna la care el da cum sa nu reziste, este waterproof un producator de barci iti garanteaza ca produsul care ti-l vinde pluteste. dar nu poate sa iti garanteze ca nu se scufunda in caz de furtuna pe mare . asa si tu acum . afara ploua torential si tu te plimbi cu moto. cand afara ploua stai in casa si numeri banii sau inveti sa faci copii punga de plastic cu ziplock pt acte. ale mele si in torpedou la masina stau in punga. sa nu mai zic de moto vorbesti de drepturile tale de consumator. dar de obligatiile tale ca si consumator sti ceva? » Post actualizat in 03 Nov 2015 15:04 #ADMIN poti sterge postarea te rog, multumesc si scuze de deranj ! Am rezolvat problema, plec din ROMANIA !!! HAI VA SALUT PE TOTI, ASFALT USCAT SI DRUMURI BUNE, NE MERITAM SOARTA !!! » Post actualizat in 03 Nov 2015 15:06 #ADMIN poti sterge postarea te rog, multumesc si scuze de deranj ! Am rezolvat problema, plec din ROMANIA !!! HAI VA SALUT PE TOTI, ASFALT USCAT SI DRUMURI BUNE, NE MERITAM SOARTA !!!
  9. Hai ca fac altfel, fac upload la un filmulet(ca sa nu mai spuneti ca este editat) in care o sa vedeti conversatia in care ei recunosc ca nu pot fi impermeabile mai mult de 10 minute, iar apoi sa vedem cine pe cine minte. Eu ca om normal ce sunt, credeti ca mai faceam publica aceasta postare ? NU , dar am zis ba hai sa o postez ca sa nu mai fie nimeni in situatia mea ... !! PENTRU CA NU ESTE NORMAL CE SE INTAMPLA !!! Oriunde in europa daca te duci cu un produs si pur si simplu nu-ti mai place ca plm. nu te simti bine in el, iti face retur si-ti da banii inapoi. La noi nu este bun ... stai ca ti-l repar, da stai ca nu este cum vrei tu .. M-am saturat de hoti si de jnapari care incearca sa te f*** oricand prind ocazia, m-am saturat sa ma cert pentru drepturile mele UNDE SUNT DREPTURILE MELE CA SI CONSUMATOR ? VA ZIC EU UNDE SUNT: LA GUNOI !!! ACOLO !!! Indiferent de motivul pe care l-as fi avut eu dupa 9 zile am vrut sa fac retur la echipamente, mi s-a spus da nici o problema, cand te intorci din vacanta le aduci si-ti dau banii inapoi pe ele. Iar cand ma intorc imi zice ca au trecut 10 zile si nu le mai pot primi inapoi. Voua vi se pare normala toata treaba asta ? » Post actualizat in 03 Nov 2015 14:42 1000 de RON e fix nimic pe langa cat costa un combinezon bun de firma, gen Held care are geci ce pornesc de la 1000 de euro in sus . Eu traiesc in ROMANIA nu-mi permit sa dau 1000 de euro pe o geaca. Frustrare hmm, poate mai mult satul, de cum am zis,de tot ceea ce se intampla in ROMANIA, te duci cu o pereche de papuci la un magazin de FIRMA, cumparati de o saptamana si ti-a sarit talpa pur si simplu, vrei banii inapoi si ti se spune ca nu ti-i dam, daca vreti ii reparam ... aici este vorba despre o politica interna unde vanzatorii sunt oblicati ca sa faca tot posibilul sa nu-ti dea banii inapoi. Probabil ca tie toate aceste lucruri ti se par normal, uite ca mie nu mi se par normal si chiar vreau o schimbare in ROMANIA ! Sunt acel cineva care s-a saturat sa fie f*** pentru ca imi cer drepturile !!!
  10. Mai citeste inca o data conversatia, eu am vrut echipament waterproof , am specificat ca vreau waterproof sa fie !!! Dupa ce le-am cumparat si am constatat ca nu sunt waterproof mi-au spus : MYMOTO: dar orice material textil nu are cum sa fie waterproof mai mult de 5-10minute si asta fiind influentat foarte mult de viteza de deplasare si de debitul de apa Echipamente care au etichete omologate si toate actele in regula ...
  11. Am atasat si decizia ANPC , dar probabil ca nu s-a uploadat, nu procedez corect ? DE CE ? Am cumparat produse impermeabile pentru 10 minute ? I-am explicat vanzatorului pentru ce le iau, am cauciucuri de ploaie, imi place sa ma plimb pe ploaie. Credibilitate 0 Bogdan03 ? cand vrei ne intalnim si-ti arat personal conversatia si apoi platesti berea ! De parca pozele nu pot fi modificat in photoshop ... Deci pe data de 3 am hotarat sa cumpar un echipament moto impermeabil de la MYMOTO, m-am dus acolo vanzatorul foarte amabil, i-am explicat ce vreau si anume echipament impermeabil pentru ploaie !! La cateva zile a venit o ploaie prin Iasi si am vazut ca ploaia nu curge pe echipament ... ci este pur si simplu absorbita, evident ca-l sun si-i spun ba vezi ca e cam ciudata geaca ... el imi zice ca stai fara nici o grija verifica interiorul bla bla. A venit ziua cand am plecat in excursie pe 12 ... m-a prins o torentiala cam de pe Bucium - Iasi pana pe la intrare in Braila. La Barlad am observat ca intrasa apa in geaca pe la piept pentru ca udase actele si telefonul, pe care le-am luat la mine intr-un final. Manusile prietenei mele erau ude cizmele ude ... etc. eu la fel inafara de manusi si combinezonul de la DEDEMAN de 50 de RON. Am ajuns la Braila unde am hotarat sa inoptam. Am ajuns in camera si am pus mana pe telefon si l-am sunat pe vanzatorul de la MYMOTO i-am zis ca s-au udat ca mi-a stricat telefonul bla bla ... Am sunat si vanzatorul de la care mi-am luat manusile, acesta foarte amabil mi-a zis : "cand ajungi la Constanta cheama curierul il platim noi si rezolvam problema" - manusi ICON impermeabile !!! tot la fel cu avize europene si bla bla ... Eu in luna respectiva am comandat de la MYMOTO asa : husa - 450 RON , lant - 110 RON, folie viziera - 70 RON, cagula - 60 de ron, combinezon cam in jur de 1100 RON. Mai imi trebuiau manusi ambele persoane (nu aveau nimic interesant pe stoc) + placute de frana fata/spate la motoreta mea si placute frana spate la motoreta prietenei (dar nu putea ajunge repede), + dupa ce ma intorceam din excursie era vorba sa mai comand : ax spate motoreta prietena mea + un intinzator + schimburi de ulei ambele motorete. Deci nu sunt unul care comanda si returneaza, am mai facut comenzi si inainte ... la MYMOTO chiar imi place firma, doar anumite persoane din firma nu prea stiu sa gestioneze cum trebuie, de unde rezulta si dezinteresul, ar trebui sa se mai intereseze si ce comenzi a facut clientul in trecut si daca mertia sa-l trateze asa sau nu ! Aveti mai jos email-urile cu MYMOTO : Primul meu email: Buna ziua, Ma numesc Daniel Burlacu sunt client mymoto, am cumparat de la Dumneavoastra si ulei motul 7100 pentru schimbul din primavara, husa oxford stormex, lant antifurt si alte produse. Acum 3 saptamani mai exact: 03.09 si 05.09 am achizitionat un costum moto oxford de la magazinul din Iasi mymoto pentru prietena mea si anume : Geaca oxford valencia 2.0 si Pantaloni oxford siren 2.0. L-am testat putin cand a venit o ploaie si am sesizat ca materialul absoarbe apa in el. Am sunat vanzatorul de la mymoto pentru a semnala acest lucru, acesta mi-a raspuns ca este posibil ca materialul sa absoarba putin apa dar sa nu-mi fac probleme pentru ca sigur este waterproof. In urma unei calatorii m-a prins o ploaie, costumul s-a udat foarte tare si anume buzunare laterale, piept, maneci. Pantalonii s-au udat de la genunchi in jos, a trecut apa si prin acel fas care se prinde prin interior la pantaloni si la geaca. In urma acestei ploi mi s-a udat telelefonu pe care a trebuit sa-l repar la Constanta, iar actele motocicletei a trebuit sa le pun la uscat. Am sunat imediat vanzatorul atunci cand m-am oprit la o pensiune, i-am comunicat aceste aspecte pe data de : 12.09. Acesta mi-a raspuns foarte politicos ca s-ar putea sa aibe un defect, ca cine stie ce au, si ca vom rezolva cand ma intorc din vacanta. Se pare ca nu s-a rezolvat nimic. Vreau sa fac retur la aceste produse deoarece ele nu sunt waterproof, vreau sa specific ca nu exista waterproof pentru 10 minute, ca nu exista depinde cu ce viteza s-a mers, cand scrie waterproof inseamna ca nu trece apa prin ele indiferent de cat stau in ploaie si cu ce viteza merg. Specific faptul ca pe echipamente nu scrie nicaieri cat rezista in ploaie sau un grad de intensitate a ploii, sau la cata apa rezista echipamentele. Deasemeni am cumparat si niste manusi de la alta firma pe care le-am returnat deoarece nici acestea nu erau cum spuneau ei waterproof, dar in deosebire de voi acestia nu au facut atat tam-tam si mi-au returnat banii inapoi cerandu-si scuze ca mi-au stricat vacanta. Va pot trimit email'urile si factura cu retur pentru bani de la firma respectiva. Va rog frumos sa solutionati aceasta problema, Cu stima, Daniel Burlacu, Tel: 0746236651 RASPUNS: Buna ziua, In primul rand ne pare rau ca produsul nu a fost la nivelul asteptarilor dumneavoastra, si ca ati avut probleme cu apa. In al doilea rand va multumesc ca sunteti clientul nostru, si sper ca veti ramane in continuare. Marca OXFORD este lider in UK, in special datorita raportului pret/calitate combinate cu protectia la apa (waterproof) pe care o ofera. Este imposibil ca o problema de acest gen sa nu fi fost deja consemnata si rezolvata de catre OXFORD, avand in vedere vremea ploioasa pe care o au in UK, si tinanc cont de volumele impresionante pe care le au la echipamentele textile. Produsele sunt certificate ca rezistente impotriva apei, asa cum este mentionat in brosura pe care ati primit-o odata cu produsul, sau fisa de pe internet. Totusi, am trimis acum catre OXFORD problema dumneavoastra, si astept solutionarea lor. Va rog sa-mi acordati cateva zile pentru a va putea oferi un raspuns complet, in baza raspunsului de la producator, el fiind cel care oferta garantia produselor, prin intermediul nostru. Va rog totusi sa tineti cont de legislatia in domeniu, de care si noi tinem cont prin contractul de consultanta pe care il avem cu un expert in domeniu. Cu stima, ECHIPA MYMOTO Specific ca vreau facut un forward la raspunsul primit: Multumesc frumos pentru raspuns, daca vreti va trimit echipamentele sa le trimiteti mai departe in UK si sa le testeze cum doresc sa vada si singuri ca trag apa. Poate este o problema de productie la acest echipament, dar avand in vedere ca este firma OXFORD lider in UK sunt sigur ca vor solutiona aceasta problema in cel mai scurt timp. Daca se poate as dori sa-mi faceti si mie un forward la email'ul primit de la ei, atunci cand veti primi raspunsul. Multumesc anticipat, Daniel Burlacu. Mai trec cateva zile: Buna ziua, Ati mai primit vre-un raspuns ceva in legatura cu echipamentele, de la firna Oxford ? Multunesc, Daniel Burlacu. Raspuns de la ei: Buna seara, Raspunsul primit de la OXFORD este cel pe care il presupuneam de fapt. Astfel, acestia ne-au confirmat ca un produs certificat ca fiind rezistent la apa, este si in realitate conform cu acest aspect. Nu ar avea altfel cum sa fie vandut un UE. Mai mult, am facut teste de impermeabilitate (atat acum 1 an, cand am inceput sa distribuitm OXFORD, cat si sambata aceasta) si noi nu am constatat nicio problema. Precizez ca sambata am testat in special zona de sub genunchi la pantaloni si de dupa coate la la geaca (exact modelele dvs). Nu este absolut nicio problema, si nu trece nicio picatura de apa indiferent de timpul de asteptare. Trebuie insa sa facem o precizare in ceea ce priveste buzunarele: acestea nu sunt waterproof. Din experienta noastra, exista geci la care si buzunarele sunt waterproof, iar acest lucru este mentionat foarte clar (in special prin faptul ca fermoarul este special). In cazul nostru, nu exista nicio mentiune de acest tip, iar interiorul buzunarelor exterioare nu este implicit waterproof. Tineti va rog cont si de faptul ca se specifica in mod clar ca doar interiorul gecii este waterproof (liner). Pentru noi este destul de neclar de ce partea uda a fost doar sub genunchi si pana la coate, in conditiile in care apa in general intra prin alte zone (la o geaca normal, sau la pantaloni normal). Astfel, la pantaloni de exemplu apa se strange intre picioare si sa, si penetreaza usor pe la cusaturile din zona inghinala. Va rog sa-mi spuneti si care a fost situatia cu manusile si incaltamintea purtata, respectiv daca au fost ude la interior. Ceea ce trebuie sa facem noi acum este sa verificam daca nu cumva exista defecte de fabricatie in cazul celor doua produse pe care le-ati achizitionat de la noi. Nu este nevoie de a le trimite un UK, intrucat stim la ce sa ne uitam. In cursul zilei de maine vom lua legatura cu dvs telefonic, pentru a intra in posesia produselor. Cu stima, Echipa MYMOTO Ei stiu unde anume sa se uite si ce teste sa faca: gen testul cu cana de apa propus de ei:" adica se intoarce bata la pantalon si se toarna o cana de apa, daca apa ramane si nu trece pe partea aialalta inseamna ca este impermeabil "! Trebuie sa fii prea idiot ca sa crezi asa ceva, daca ai putine noutiuni de fizica ... nu prea se pupa cu realitate ... vant, viteza, apa multa ... Raspunsul meu final, Buna ziua, Dupa cum am precizat am mers pe ploaie torentiala vreo cateva ore bune (intrare Vaslui pana la intrare in Braila), manusile au fost marca ICON Manusi moto strada patrol negre lg - eMAG.ro aveti factura retur bani atasata, au fost returnate deoarece au intrat apa in ele ... cizmele erau cumparate mai de mult Spidi(nu erau waterproof) care si acestea s-au udat in interior, eu am avut Forma si la fel ude in interior ... viteza de mers undeva intre 80 - 100 km/h, am cauciucuri Michelin Pilot Road 4 pe ambele motoare deci imi permit sa merg pe ploaie. Ca sa va spun toata povestea la cateva zile s-a defectat una din motorete din cauza ploiii puternice si a trebuit sa desfac toate becurile si stopurile ca sa o curat ... (imi sareau sigurantele de 10 din panoul de comanda) Daca va mai pot ajuta cu alte detalii, ce am mancat sau pe unde am dormit cu mare placere ... Ceea ce ma deranjeaza este ca din cate am inteles eu de la vanzator am la dispozitie maxim 10 zile sa returnez produsele din momentul in care le-am achizitionat de la magazin. Eu am cumparat geaca pe data de 3 septembrie si pantalonii i-am cumparat pe data de 5, am sunat vanzatorul de la magazin pe data de 12 Septembrie si i-am comunicat cele intamplate, apoi pe data de 13 mi-a trimis mesaj ca produsele vor fi acceptate ca retur dar cu telefonul care s-a stricat (a intrat la apa) nu are cum sa ma ajute si ca sa-mi vad linistit de vacanta si ca ne auzim cand ma intorc pentru a returna produsele ... am zis ca e ok asa (12 - 3 = 9 zile geaca , 10 - 5 = 5 zile pantaloni) am salvat sms'ul in telefon pentru ANPC sa vada si ei, la intoarcere pe data de 21 imi spune: stii ... cei de la Bucuresti au spus ca nu pot primi produsele inapoi deoarece au trecut 10 zile de cand le-ai cumparat ... ceea ce nu mi se pare prea corect atunci cand imi spui ba iti primesc produsele ca retur, tu poti sa-ti vezi de vacanta linistit ... si cand ma intorc stii nu pot sa iti iau produsele inapoi ca a trecut de 10 zile ... Manusi moto strada patrol negre lg - eMAG.ro Cumpara Manusi moto strada patrol negre lg online de la eMAG la pret avantajos. Livrare Rapida! Drept de retur in 10-30 de zile. Visa på www.emag.ro Förhandsgranskning av Yahoo Daniel Burlacu. De aici nici nu am mai fost sunat, nici contactat nici nimic ... dupa ce am facut plangere la ANPC abia atunci mi-a zis vanzatorul cand din greseala l-am intrebat cum au decurs treburile : ca adu echipamentul ca sa-l testam ... si am zis ca este o bataie de joc !!! Daca si aceste email'uri sunt editate eu va invit pe toti ca sa le vedeti si conversatie si tot ...
  12. Vreau ca nici un SERVICE MOTO sau MAGAZIN MOTO sa ne mai tapuiasca ever !!! Deschid acest topic pentru ca toti sa posteze problemele pe care le-au avut cu anumite magazine online/locatie fixa sau cu service'uri moto din Iasi pentru a sti de unde sa nu mai dam comanda si de ce service'uri sa ne ferim !!! Asa ca incep eu cu MYMOTO IASI: NU #MYMOTO !!! Revenind la superba firma #MYMOTO si produsele cumparate de mine care numai “waterproof” nu sunt, + un telefon Samsung S4 facut de comanda + acte de la motocicleta deteriorate. Mai jos aveti conversatia dintre mine si vanzatorul de la MYMOTO(CARE RECUNOASTE CA NU SUNT IMPERMEABILE + CEI DE LA BUCURESTI RECUNOSC CA NU SUNT IMPERMEABILE) + decizia ANPC atasata. Subliniez am fost chemat la magazine sa-mi faca testul de impermeabilitate: “Se ia o cana cu apa se sufleca bata pantalonului de jos de la picior si se toarna apa acolo, daca apa nu trece inseamna ca este impermeabil ! “ – evident ca eu am refuzat aceasta batjocura, nu sunt nici prost nici tampit ! Echipamentele au fost cumparate pe data de 03 /05 luna respectivaPe data de 12 a avut o loc o convorbire Telefonica intre mine si vanzator in care i-am comunicat faptul ca echipamentul nu este bun (eu fiind plecat in concediu). SMS pe data de 13: Man fara suparare, tocmai te-ai facut cu un telefon Samsung S4 abia cumparat de 4 luni nou nout, e inca in garantie, am si cutia la el, de la Altex, telefonul e mort. La echipamente fac retur. Am vrut ceva rezistent la apa, asa puteam sa cumpar un trenci de fas pentru constructii de la dedeman si ieseam mai ieftin. Sa nu mai zic ca si actele de la motoreta sunt varza ... Sal Daniel! Imi pare rau sa aud asta... frown emoticon in legatura cu echipamentul fara nici o problema returnez banii pt ca probabil a fost vb de un defect sau naiba stie ce pt ca esti singura persoana care a patit asta. Cum ti-am mai zis ele rezista la ploaie dar nu sunt totusi facute sa mergi pe ploaie torentiala...nu exista un asa material cu exceptia la pelerinele alea de ploaie sau costumele de pus peste echipament (alea din fash sau ce material o fi).Cat despre bunurile afectate de apa nu am cu ce sa te ajut, nu pot fi responsabil decat de produsul vandut catre tine efectiv...stii bine ca nu ti-am vandut echipamentul cu rea vointa(dimpotriva ti-am facut si reduceri etc) si ca nu am de unde sa stiu prin ce furtuna/apa balta lac ai trecut tu si e oarecum datoria fiecarei persoane sa aiba grija de bunurile mai valoroase(punga de plastic cu ziplock etc)...anyway din cate stiu eu nu se poate vedea la garantie, daca tel s-a uscat, ca a fost afectat de apa si se schimba ori placa de baza ori tel...Distractie placuta in continuare la mare si ne auzim cand te intorci! Conversatie pe facebook dintre mine si MYMOTO EU: cu combinezonul ai mai aflat ceva? eu cam pe maine as putea sa ti-l aduc MYMOTO: am vb cu astia de la bucuresti ei zic ca nu pot sa-l primeasca pt ca a trecut mai mult de o sapt si ca ei oricum nu garanteaza ca materialele waterproof sunt 100% waterproof adica daca e o ploaie torentiala rezista vreo 5-10minute si atat... EU: si in caz de defect produs se inlocuieste cu altul EU:sau se trimite in anglia inapoi produsul la fabrica sa-l testeze sa vada ce e in neregula cu el si apoi il inlocuieste frown emoticon MYMOTO: nu stiu ce sa le mai zic... incepusera si cu faptul ca a trecut asa mult timp ...adica ziceau: cum ar fi sa vina la magazin inainte de o excursie cu moto unu fara echipament sa ia de la tine echipament sa mearga o sapt doua si sa il foloseasca si apoi sa vina sa ceara banii inapoi pretinzand ca nu e bun MYMOTO: eu iti dai seama ca am zis ca nu e cazul asta aici ca va stiu si nu umblati cu tampenii dar...ei au zis ca ei nu stiu asta MYMOTO: nu stiu cum sa fac pe bune ca ma simt nashpa stii...is la mijloc MYMOTO: as vrea sa te ajut si pe tine evident sa rezolvam problema da nici cu astia nu ma pot pune rau MYMOTO: mi-au tinut un discurs de vreo 20min cum ca materialele waterproof nu sunt facute decat sa reziste o perioada foarte scurta de timp la ploaie...si singurele materiale care rezista mai mult sunt pelerinele alea MYMOTO: dar orice material textil nu are cum sa fie waterproof mai mult de 5-10minute si asta fiind influentat foarte mult de viteza de deplasare si de debitul de apa MYMOTO: Ei propun sa schimbam geaca si pe asta sa o trimita la teste EU: man fara suparare, eu te-am intrebat atunci daca sunt rezistente la apa si mi-ai zis ca da ca nu trece ploaia ca a mai probat cineva si ca e super , daca mi-ai fi spus ca sunt rezistente la apa 10 minute nu cred ca le-as mai fi luat, eu mi-am luat banii pe manusi care la fel au spus ca sunt rezistente la apa si nu au fost ... storno_manusi_DB.pdf MYMOTO: pai de asta zic ca poate are o problema geaca asta/pantalonii dok.pdf MYMOTO: baietii cu gecile celelalte intradevar nu au mers prea mult cand a plouat MYMOTO:te cred nu e nevoie sa-mi dai alea EU: deci treaba asta mie nu mi se pare normala sincer, adica frate imi spui ca sunt rezistente la apa si apoi imi spui ca doar 10 minute ... wtf pot sa ti le aduc, le trimiti sa faca teste peste teste nu e problema astept MYMOTO: pai si eu la randul meu ti-am spus ce am inteles de la cei care au mai luat geci de genul acesta...nici unul nu a zis ca mai sunt nashpa MYMOTO: ca s-a udat leoarca etc MYMOTO: dar cum ziceam cand ploua torential si ai textil pe tine e normal sa cauti adapost pt ca oricum va intra apa pe la gat si materialul se va satura de apa la un moment dat EU: o solutie trebuie sa existe, pentru ca nici nu am luat combinezonul doar ca sa merg in excursie si sa il aduc inapoi ... de facut comenzi la mymoto ai vazut ca vreau sa mai dau si nu e o problema ... la genul sa se gandeasca ca asta le-a luat si acum vrea sa le aduca inapoi MYMOTO: nu exista material textil prin care sa nu treaca apa...sooner or later trece EU: eu am inteles nu e problema asta MYMOTO: te stiu nu esti genu care sa umple cum tampenii cum am mai zis MYMOTO: am sa ii mai sun sa vedem cum si ce putem face EU: eu nu am nimic cu tine sau alte chestii nici sa nu te gandesti la treaba asta, dar sa stii ca daca cei de la mymoto fac figuri pentru returnare ma duc pana la OPC si depun plangeri peste plangeri ... chit ca pierd eu 1000 ron ..., dar sa stii ca si in Constanta baietii cu care m-am intalnit motociclistii de acolo s-au plans de mymoto MYMOTO: am inteles MYMOTO: mai stam o zi doua sa vedem poate gasim o solutie amiabila ok, ms frumos MYMOTO: nu ai pt ce MYMOTO: cei de la cta de ce s-au plans de mymoto? smile emoticon MYMOTO: sunt curios EU: din cauza produselor cica sunt de proasta calitate, nu mai vb de folia de viziera ... aia am dato jos cand am iesit din curte ... dar mna asta este s-a aburit toata e greu de prins pe viziera si cred ca nu am prinso eu cum trebuie, e ca un celofan putin mai gros si cu lipici pe margina dar imposibil de prins ca se sifoneaza .... MYMOTO: am inteles.. EU: in rest lantul e ok, e putin grelut cu incuietoarea aia ca se tot rotesc inauntru butucurile dar ca si calitate la pertul asta isi merita banii si costumul e bun adica cusaturi etc. , tine cald pe vreme rece, dar nu este impermeabil daca te prinde ploaia se uda la maneci, piept, pe parti lateral unde sunt buzunarele, pantalonii se uda foarte tare de la genunchi in jos, sus nu prea se uda ca e geaca deasupra husa de la oxford iar de foarte buna calitate si materialul si tot cand am fost la constanta tot de la mymoto am fost si am cumparat spray de lant ca nu mai aveam, Motul ... MYMOTO: Ok MYMOTO: hai ca maine dimineata mai vorbesc cu cei de la Buc sa vedem cum facem EU: da da ms. frumos, m-am uitat si eu sa stii pe pagina cu echipamentele pe care le-am cumparat, scrie ca sunt rezistente la apa dar nu scrie ca sunt rezistente gen 10 minute sau 20 de minute, nu arata nici macar un grad de impermeabilitate ... asa ca fapt divers ma refer la cum ai zis ca spun cei de la Bucuresti
  13. Ms frumos am rezolvat pe facebook » Post actualizat in 19 Sep 2015 20:04 Ms frumos am rezolvat pe facebook » Post actualizat in 19 Sep 2015 20:04 Ms frumos am rezolvat pe facebook
  14. Salutare, rog pe cineva dintre voi sa ma ajutati cu 1l de ulei motul 7100, platetesc evident dau si o bere/palinca , sunt blocat la pensiunea Bleumarin. A inceput sa-mi pape motoreta ulei si am ramas in drum mi s-a aprins fi'ul Nr. Telefon 0746236651. Multumesc frumos.
×
×
  • Creează nouă...