-
Număr conținut
47 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
cristi.nechita@ymail.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Dristor - B
-
Motocicleta
blue cb600f
www_nch's Achievements
Newbie (1/14)
-
Da este ok, chiar am intrebat la honda si un domn inginer mi'a confirmat seriile.
-
Si cei care posteaza pot fi frustrati. Din cate stiu reactiile la frustrare nu sunt caracterizate de pasivitate, ci mai degraba, in cazul de fata ar putea fi exteriorizata prin replici agresive etc.
-
ok my bad! spuneam mai sus ca nu am avut contact cu motociclete enduro dar uite ce s-a iritat lumea! altfel nici nu intrebam. nu ma gandeam la coborarea doar cu 1 cm pentru ca nu ma gandeam ca din 1 cm rezulta mult mai mult la sa. si oaresce legatura are sula cu prefectura, cum ar fi ajuns tipu din imagine in ipostaza asta daca motocicleta avea jugul prins mai joas pe jamba? Probabil ca pe tip il chiama Mishu, Smile sau Andrei ! era suficient sa spuneti ca la sm nu voi ajunge sa o comprim cat sa afecteze! Va salut!
-
cobor din jambe iar cursa amortizoarelor, normal ramane aceeasi doar ca distanta dinte cadru si roata fata va fi mai mica si la o eventuala comprimare mai violenta ... teoretic cele 2 parti se pot atinge dar nu cred ca va fi cazul la mine merci de raspunsuri
-
phuu, @ SwatGuard.... imi pare de incident dar totusi ma bucur ca esti bine similar era sa ma acrosez cu un polo zilele astea, masina era de la securitas sau cum le zice, aia cu trei buline rosii pe fond negru omu circula pe bd unirii, dinspre alba iulia spre centru, pe banda 1 (dedicata ratb), eu pe banda 2 putin in fata lui, iar la intersectia de la unirii unde vroiam sa fac dreapta.... semnalizez si imi trece prin cap ma asta face derapta sau... noroc ca aveam 3-4 metri in fata lui, sper ca s'a speriat putin
-
afara frig, asfalt rece + cauciuc uzat .... aderenta scazuta, roata are tendinta sa se blocheze mai usor colegul s-a exprimat "simti frana de motor mai puternica" .... cred ca in sensul de feeling.... simti motocicleta mai... instabila, practic senzatia este mai puternica eu asa interpretez
-
Acelasi lucru se intampla si la mine
-
Merci Mda cred ca imi permit sa o cobor din jambe pt ca oricum nu voi ajunge la limitele amortizarii, mai ales cu greutatea mea 65 kg. Daca ies 5 cm din asta cred va fi suficient.
-
Va salut! Vin si eu cu o intrebare, ma tenteaza ideea de a renunta la actuala in favoarea unui drz sm dar nu stiu daca ma descurc cu inaltimea mea 1,65. Se poate cobori din amortizoare sau din sa sau ... alte posibilitati? Orice opinii... sfaturi sunt bine venite merci
-
se deregleaza relantiu la gsx 600f
topic a răspuns lui www_nch în Panterraul Service si intretinere curenta
nu prea intelegeam si ... nici nu imi bateam capul sa inteleg de ce sunt criticati cei care scriu asa cum ai facut tu! dar asta se intampla inainte sa citesc postu de mai sus. -
Nou posesor de DRZ400s
topic a răspuns lui www_nch în aurelroul Discutii generale enduro si motocross
Va salut si am o intrebare pt posesorii de drz neclaritatea ar fi legata de inaltimea seii .... se preteaza drz ul a fi condus de pers cu inaltimea de 1,65. spre exemplu, cea mai inalta motocicleta condusa pana acum a fost un bmw f650 care ar fi cam limita max, nici pe hornet nu ajung foarte bine la asfalt (totusi irelevante exemplele din cauza latimii seii) Ah si un sfat va rog, ideea este ca vreau sa ma orientez catre o motocicleta cu usoare valente enduro si care sa fie utilizata mai mult pe strada, de fapt vreau sa poata merge si pe zapada .... drz ul eventual sm cu roti enduro cramponate ar face fată? multumesc -
uite eu am luat de la mr. bricolage o inchizatoare de sertare de birou se potriveste la mare fix, tre sa cauti modelul adecvat Mesaj completat cam 7%
-
Te salut spuneam ca hornetul l'am cumparat din cluj asa ca am cautat tot felu de variante de transport. Asa am gasit nemo expres care l'a adus pana in bucuresti cu 200 lei, asta se intampla in februarie a.c. (a costat mai ieftin decat cu masina proprie in conditiile in care imprumutam o remorca de la un amic) iar daca vorbeam direct cu unul din soferi ieseam si mai ieftin. Numa' bine Ah, inca ceva, trenul e 50 sau 70 lei Buc-Cluj iar la intoarcere am venit cu masina de nemo. Daca pare a fi reclama ceva, sa imi spuneti sa trec pe la casieria motociclism.ro
-
Salut, uite chiar ma bucur sa aud asta, inseamna ca tonul ironizator nu era pt tine. Daca efectele cazaturilor constau numai in polizari, diversele piese se pot inlocui in timp iar daca nu te grabesti le poti gasi la preturi acceptabile. E adevarat ca pana la remediere arata putin dezolant piessajul, asta e. Asa cum spune colegul preturile au mai scazut si in principiu recomand modelul ala cu etrierii negrii (cred ca dupa 2000) care ar fi putin imbunatatit. Asta mica albastra a mea e fabr 99, cumparata din cluj si a fost gata zgariata dar nu mi'am facut probleme, ma gandeam ca poate voi cadea la randul meu. Spre ex, moto anterior 125 cmc, aproape nou, cumparat la 2.000 km !... am mers in poligon sa ne cunoastem mai bine iar la prima iesire pe strada am fost pe jos . Nu are rost sa detaliez dar stii cum e, iti cam vine sa te iei la bataie!
-
Blocul motor spui? probabil te referi la capacele laterale de la cutia de viteza, alternator. In nici un caz un capac polizat nu poate fi considerat un inconvenient major (bine asta tine si de persoana) poate doar daca acel capac a fost fisurat, crapat si eventual parti metalice din el au intrat si ramas in motor, asta da ar fi semn de intrebare. E adevarat ca zgarieturile alea nu dau bine la terasa dar in rest nu incurca. Solutii ieftine .. ebay sau avand in vedere ca esti din cluj te poti orienta catre ... depozite cu piese sh de prin ungaria