Jump to content

mmisulicaa

Membru
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

About mmisulicaa

  • Rank
    Mr. Misu

Contact Methods

  • Yahoo
    mr_misuu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Honda F4i 2001
  • Numar Moto
    Habar n-am.

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha dt 200Ktm LC4 1998Suzuki DRZ400SM 2007
  • Interests
    Computers, asta dupa moto.
  1. Eu le luasem la gramada pe vremea cand faceam stunt si conta mai mult cantitatea..... sunt deacord cu voi ca nu sunt intr-o stare foarte buna, e la latitudinea rider-ului daca merita sau nu sa le foloseasca. » Post actualizat in 29 Oct 2018 18:48 Diablo supercorsa (6) s-a dat, si am aruncat Rennsport-ul (5). Mai adaug o roata: https://imgur.com/a/ll0CLCt
  2. Salut, Am facut curatenie prin garaj si am niste caciucuri de donat. Mentiuni: - Cauciucurile sunt destul de vechi, si le recomand decat daca nu ai alta varianta - Doar cu ridicare personala din Buc, sect 4, Berceni - Starea lor se vede cat de cat pe poze, daca vrei si alte unghuri imi zici si fac. Sunt 7 bucati, pozele sunt facute de pe ambele parti pentru fiecare cauciuc (numere in dreptul lor). https://imgur.com/a/RTndQeE M.
  3. Salut, motivul este evident, din pacate nu am mai multe detalii, eu cand am cumparat-o in 2015 tipul abia o vopsise. Motoreta de varsta ei nu cred sa gasesti ne pusa jos.... M.
  4. Mai incercam odata, aparent avem un mod care e trigger happy. Ca si data trecuta iau cu copy/paste cerintele/regulile si completez la fiecare. - Numar telefon/modalitate contact: PM sau in topic (nu o sa imi postez informatii personale, gen email/tel. pe un forum public, le primiti pe PM) - Pret.: 2600EUR - Poza(e).: Link catre imgur cu mai multe poze: https://imgur.com/a/dspr1 Atasez si in anunt niste poze. - Starea actelor (unde este cazul).: inmatriculata pe numele meu, pot oferi ceritificat fiscal - Orasul unde se afla bunul / userul.: Bucuresti, Berceni - Alte informatii cat mai detaliate despre produs(e) care pot ajuta la vanzare / cumparare.: Km.: 36000 An fabricatie: 2003 Stare buna de functionare, cu mici defecte optice (vezi poze). Ofer extra: instalatie Xenon pt faza scurta si o toba sport (ea acum e ecchipata cu toba stock)
  5. Salut, Doar cu predare in Bucuresti, daca ajungi prin Buc, sau ai vreun prieten pe aici care poate sa vina sa le ia....cu cea mai mare placere. Misu S-au dat: Kit lant + pinion, cand le-am dat jos erau inca ok. Prinderi ghidon,partea superiora e fisurata, dar merge. Hand Guards, unu din ele e un pic crapat. Masca far originala, e julita.
  6. Se doneaza urmatoarele piese pentru Suzuki DRZ 400: Kit lant + pinion, cand le-am dat jos erau inca ok. Prinderi ghidon,partea superiora e fisurata, dar merge. Semnalizator original fisurat. Hand Guards, unu din ele e un pic crapat. Prima parte din toba. Masca far originala, e julita. Cadru spate, are un brat rupt, dar nu este indoit deloc, presupun ca se poate suda. Sa, inafara de ciupitura care se vede este perfecta.
  7. Salutare tuturor si multumin pentru incurajari, inseamna destul de mult pentru noi sa aflam ca sunt oameni care apreciaza ceea ce facem. @zero_motoshop Sunt in cautare de idei noi pentru anul acesta Bafta
  8. Salut, Vreau sa va aduc in atentie urmatoarea competitie : http://www.stuntteamhazart.com/index.php/en/2012-05-05-09-36-04/2013-03-07-16-37-56 Ca si anu trecut vom avea si noi un participant Pity Stunt Boy (Marius Ariton) care a luat locul 9 in 2012. Daca vreti sa vedeti cam despre ce e vorba, aici cateva linkuri: Poze de la eveniment: https://www.facebook.com/BulgarianStuntCompetition/photos_stream Un clip: Al nostru: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=484633301546691&set=a.484632428213445.113588.285621308114559&type=3&theater Daca sunt destul de multi interesati poate facem o gasca sa mergem sa il incurajam. Misu
  9. Si daca ai putea sa inscrii motoreta pe un club, tot nu ai putea sa mergi cu ea pe strada neinmatriculata. Cheltuielile cu inmatricularea/ITP/asigurarea sunt neglijabile in comparatie cu motoreta+pregatit+intretinere asa ca gandeste-te de doua ori. Toti stunterii de pe meleagurile mioritice au inceput cu o motoreta stock incercand ce permitea fierul, wheelie/stoppie, abia dupa au inceput sa apara fiare pregatite de stunt. Incepi cu ce ai si daca te prinde, investeste in motoreta preparata.
  10. Filmarea BZI: http://video.bzi.ro/video/show/faimoasa-parada-moto-in-iasi-29660
  11. Si cateva poze de la show-ul de stunt de la Iulius Mall. Bafta
  12. Salutare, cateva sfaturi din propria experienta: In primul rand uita de numar de ture, masuratori in grade la cat sa invarti mansonul si alte valori fixe, trebuie sa ajungi sa simti motoreta si sa te inveti cu ce face. Pentru inceput parcarile nu sunt un loc bun de wheelie, din motivul ca sunt relativ scurte si se termina brusc . Gaseste o sosea necirculata si fara obstacole pe margine si incearca acolo, vei avea mai mult loc de desfasurare si nu trebuie sa iti faci griji ca vine bordura. As zice sa incerci cu a2a, rulezi usor cat sa nu iti balbaie motorul, tragi ambreiajul, o turezi, dai drumul la ambreiaj brusc si ti aceleratia constanta si pe masura ce da sa cada ii dai gaz, cu cat o ridici mai sus cu atat vei avea nevoie sa ii dai mai putin gaz si vei merge mai lung. Legat de punctul de echilibru, din ce vad in poze nu trebuie sa iti faci griji, inca! Ca si reper, cand nu mai vezi in fata peste motocicleta incepi sa te apropii de echilibru. STAI TOT TIMPUL CU PICIORUL PE FRANA! oricat de mult te-ai dus pe spate, daca roata din spate e inca pe asfalt, frana te aduce inapoi, daca o sa tot incerci la un moment dat vei scapa mana in gaz, sau crezi ca esti a2a si defapt esti a1a, atunci frana te va scapa de un flip. Cam atat si spor la treaba. Misu
  13. Merci pentru incurajare. Da stiu pe cineva care te poate ajuta cu o foaie. Ti-am trimis pe PM cu nr de telefon. Este lantul original (525) cu foaie de fier (e a dracului de grea, dar la cele folosim noi nu se simte) Nu cred ca exista o limita minima de kilometri pentru stunt (nu imi sariti in cap, normal ca trebuie sa sti sa mergi cat de cat pe motoreta). Si eu am inceput pe un SM (DRZ400SM). Din punct de vedere financiar e mai bine sa incepi direct pe un 600 vitezana, pentru ca aici vei ajunge cu timpul. E mai usor si mai putin periculos sa inveti pe un SM, dar la un moment vei vrea sa treci la "sportiva", deci ceva mai costisitor. Legat de piese care trebuie schimbate discutia e lunga. Vezi ca in descrierea clipului "The birth of a stunt bike" e o lista cu tot ce am schimbat la ea (nu sunt toate absolut necesare de la inceput, dar cu timpul o sa iti trebuiasca. Pentru majoritatea vitezanelor este adevarat ca iti trebuie o "tava" de ulei care nu da voie uleiului sa se duca in spatele motorului plus sorbul de ulei intors, astfel trage ulei si cand e la 90 de grade de sol, foarte multi baieti aleg sa puna mai mult ulei (cam de 2 ori mai mult ) in motor si ajungi cam la acelasi efect. La majoritatea motoarelor de enduro nu ai nevoie de acesta modificare (sunt construite sa functioneze cam in orice pozitie). Ti-am trimis pe PM un nr de telefon al cuiva care te poate ajuta cu piese. Misu Multumim, cand ajungi prin Buc da un semn si ne intalnim. Misu A venit sezonul, nu putem decat...sa ne bucuram.
×
×
  • Create New...