Sari la conținut

dandf_18

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pitesti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Suzuki GSXR 600 K3

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Cagiva Mito 125, Aprilia Tuareg 125, Yamaha XT 600

dandf_18's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cum s-a rezolvat problema pana la urma? Am aceleasi simptome. A fost de la bujii? Ms mult.
  2. Uite asa mai invata omul cate ceva despre electronica motocicletelor. Sper sa nu fii afectat ECU sau altceva. In fond nu am folosit-o fara acumulatorul vechi, dar idee este ca nu prea mai e ok. Are doar 10,8 V. Nu o mai pornesc pana la primavara pana nu ii iau acumulator. Nelamurirea mea era de ce nu mai merge cu acumulator asta. Cand am luat motocicleta, am mers cu ea cativa km si a mers ok. Doar ca nu puteam sa o pornesc. Dar acum, nici relantiul nu il mai tine cu bateria asta. Cred ca pana la urma, TNG are dreptate. Imi generez singur probleme. Revin cu lamuriri la primavara. Multumesc tuturor pentru ideile, ajutorul si rabdarea acordata.
  3. Multumesc pentru raspunsuri legate de functionarea fara baterie. Dar acum intervine problema numarul 2. De ce am rezistenta aia intre 2 fire din contact. Mi se pare cam mare. Aveam rugamintea daca are cineva un contact de gsxr, sau are acces la acele doua fire, sa verifice continuitatea intre firul negru cu alb, si un fir portocaliu sau ceva de genul? La contactul meu da o rezistenta de 99 ohmi pe multimetru. Pe celelalte doua contacte, respectiv pe celelalte 2 perechi imi da rezistenta de 0,4 ohmi. Stima tuturor.
  4. Salutare tuturor. In urma cu putin timp am reusit sa imi cumpar mult visatul motor. Un Suzuki GSXR k3 de 600. Ce-i drept destul de ieftin, dar mai e de lucru la el. Am inceput cu partea electrica. Cu partea mecanica sta bine. Cel putin din verificari preliminare. Sa trecem la problema mea. Motorul a venit echipat cu o baterie cam veche, care nu mai tine curent. Am reusit sa o duc la un amic la curte, cu bateria asta. Dupa ce am parcat-o vreo 2 saptamani, am pornit-o doar sa o aud cum merge. Toate bune si frumoase, pornit bine cu cabluri auto de la masina. Acum apare problema. Dupa ce am decuplat cablurile auto de la masina, motorul moare. Am lasat-o sa se incalzeasca (am crezut ca poate fi din cauza asta), si am decuplat iar cablurile, iar a murit. Acum nu stiu daca e normal sa se opreasca cand nu mai are curent. Alternatorul masurat, merge bine. Regulatorul de tensiune verificat, merge bine. Mai departe am verificat contactul. Are in interior 3 contacte: unul pentru un plus, unul pentru un minus. Merg perfect. Al treilea insa de la firul gri spre nu mai stiu ce fir e pe schema, care duce spre ECU, imi da pe multimetru o rezistenta de 99,8 ohmi. Pe celelate doua imi da 0,3-0,4 ohmi. Nu stiu acum daca e normal sa dea rezistenta asta, sau din cauza asta nu imi merge motorul fara curent destul in baterie. Bateria mai are vreo 10,8 V. Imi tine un bec auto de 55W (faza scurta) vreo 10 secunde, deci zic eu ca mai are ceva curent, destul cat sa imi tina motorul pornit macar cateva secunde. Si mai stiu ca, teoretic, un motor ar trebui sa mearga fara baterie, ea fiind necesara doar la pronire, apoi luandu-si curent din alternator prin regulator. Prin urmare, rog pe cine are un GSXR K1-3 sa verifice continuitatea pe contactul moto intre firele gri si maro (parca) daca au o rezistenta mare Multumesc frumos. Asfalt uscat.
×
×
  • Creează nouă...