Buna !
In primul rand va datorez scuze pentru off-topicul din postul meu deoarece eu nu am motoreta sau
motocicleta (desi am avut candva o Mobra cu care am experimentat ceva senzatii si mecanica), ci
o motocositoare IRUS. Este fabricata prin anii '50, destul de solida, motorul este produs de Triumph
are 196 cmc benzina in doi timpi, insa tocmai la el am probleme.
Practic pistonul motorului are o portiune sparta, am doar un singur segment (si ala uzat) si ca sa fie treaba
completa ambielajul are un joc considerabil (~3mm).
Pistonul are diametrul de 59,3 mm, canalul de la segmentul dinspre bolt este lat de 3mm iar cel dinspre
calota pistonului este lat de ~3,8 mm.
Cam asa arata:
Acum urmeaza rugamintile catre voi:
- pistonul mai poate fi reparat ? (ma gandesc, de ex., la adaugarea de material prin tehnica brazarii cu durafix);
- DE CE la canalul de segment dinspre calota pistonului exista doua stifturi diametral opuse ?
- unde as putea comanda segmenti fabricati artizanal ? (eu sunt din C.de Arges - ideal ar fi in apropiere sau trimisi
prin posta sau curierat, platesc inainte ca sa nu existe dubii privind seriozitatea).
- unde as putea reconditiona ambielajul ? (semicarterele motorului nu le-am demontat inca, doar cilindrul, prin ,,crapatura"
de la piciorul bielei mi se par ca se vad bile sferice asezate in contact una fata de cealalta alternate usor in zig-zag - voi
ati mai intalnit asa ceva ?);
Va multumesc mult si astept sfaturi si indicatii de la voi !