Sari la conținut

PL500

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

PL500's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cilindrul arata f. bine, uzura este f. uniforma si nu este zgariat. Diametrul cilindrului este de 59,44 fata de 59,30-59,33 cat are pistonul. De ce segmentul dinspre capatul superior al pistonului este prevazut cu 2 stifturi dispuse la 180 grd. ? Exista segmenti care mai au o degajare opusa capetelor ?
  2. Salut ! Intr-adevar, nick-name-ul vine de la celebra ,,lampa" fianl video. Referitor la achizitionarea unui piston nou, problema cam iese din discutie intrucat pretul ,,sare" bine de 100 euro. In cel mai disperat caz ma gandesc sa adaptez un alt motor de putere asemanatoare (5 cp la 3000 rpm), chiar si unul de motocicleta cu capacitatea cilindrica cuprinsa intre 175 - 250 cmc, cu sens corespunzator de rotatie, din care sa elimin partea de ambreiaj+ cutie de viteze. Pana atunci ma mai chinui cu ce am. Precizez ca am ceva cunostinte de mecanica si lacatuserie, posed un mic atelier mecanic (doar pt. hobby) si chiar si un mic strung (la care as putea corecta canalele de piston si in extremis sa experimentez confectionarea segmentilor). Cositoarea ar trebui sa o folosesc 10-20 ore/an si sper cati mai multi ani.
  3. Buna ! In primul rand va datorez scuze pentru off-topicul din postul meu deoarece eu nu am motoreta sau motocicleta (desi am avut candva o Mobra cu care am experimentat ceva senzatii si mecanica), ci o motocositoare IRUS. Este fabricata prin anii '50, destul de solida, motorul este produs de Triumph are 196 cmc benzina in doi timpi, insa tocmai la el am probleme. Practic pistonul motorului are o portiune sparta, am doar un singur segment (si ala uzat) si ca sa fie treaba completa ambielajul are un joc considerabil (~3mm). Pistonul are diametrul de 59,3 mm, canalul de la segmentul dinspre bolt este lat de 3mm iar cel dinspre calota pistonului este lat de ~3,8 mm. Cam asa arata: Acum urmeaza rugamintile catre voi: - pistonul mai poate fi reparat ? (ma gandesc, de ex., la adaugarea de material prin tehnica brazarii cu durafix); - DE CE la canalul de segment dinspre calota pistonului exista doua stifturi diametral opuse ? - unde as putea comanda segmenti fabricati artizanal ? (eu sunt din C.de Arges - ideal ar fi in apropiere sau trimisi prin posta sau curierat, platesc inainte ca sa nu existe dubii privind seriozitatea). - unde as putea reconditiona ambielajul ? (semicarterele motorului nu le-am demontat inca, doar cilindrul, prin ,,crapatura" de la piciorul bielei mi se par ca se vad bile sferice asezate in contact una fata de cealalta alternate usor in zig-zag - voi ati mai intalnit asa ceva ?); Va multumesc mult si astept sfaturi si indicatii de la voi !
×
×
  • Creează nouă...